Τρικύλινδρο και με 200 ίππους το νέο Ford Puma ST


Ο ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΣ ΤΡΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ FIESTA ST ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΦΟΔΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ FORD PUMA Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΤΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ST.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 10/12/2019

Το νέο Ford Puma φιλοδοξεί να αλλάξει τον χάρτη στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των αστικών διαστάσεων SUV αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το οπλοστάσιο της μπλε οβάλ φίρμας.

Μπορεί, λοιπόν, στη βάση της γκάμας του να πρωταγωνιστούν οι μικρού κυβισμού και ισχύος κινητήρες βενζίνης, όπως άλλωστε και τα κινητήρια σύνολα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, ωστόσο, από την παλέτα εκδόσεων του μικρού SUV της Ford δεν θα λείψουν και οι υψηλών επιδόσεων προτάσεις.

Η κορυφαία όλων θα φέρει τα διακριτικά ST όπως άλλωστε και τον γνώριμο από το Fiesta τρικύλινδρο κινητήρα του 1,5 λίτρου. Ο τελευταίος αποδίδει 200 ίππους, ωστόσο, δεν αποκλείεται να δεχθεί μια σειρά αναβαθμίσεων ώστε να ενισχύσει περαιτέρω την απόδοσή του.

Απουσία τετρακίνησης, τη διαχείριση της ροπής και της ισχύος θα αναλαμβάνει το ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, χωρίς φυσικά να αποκλείεται και η χρήση ενός μηχανικού «μπλοκέ» διαφορικού στις κορυφαίες εξοπλιστικά εκδόσεις του νέου Ford Puma ST.

Με δεδομένο ότι το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του αυτοκινήτου πρόκειται να πραγματοποιηθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020, η κορυφαία έκδοση με τα διακριτικά ST αναμένεται στα τέλη της επόμενης χρονιάς