Volkswagen ID.3: Το ηλεκτροκίνητο του λαού αποκαλύφθηκε


TO ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΥΕΛΠΙΣΤΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ. ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΟΔΕΧΘΕΙΤΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ VOLKSWAGEN ID.3.

  • KEIMENO: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 9/9/2019

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που το συγκρίνουν με το θρυλικό σκαθάρι ή ακόμα και με το αειθαλές Golf θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να υπογραμμίσουν τη σημαντικότητά του, όχι μόνο για την ίδια την Volkswagen που ούτως ή άλλως αναζητά έναν τρόπο να αφήσει πίσω της την περιπέτεια του diesel gate αλλά και για το σύνολο της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας που βλέπει τη μια αγορά μετά την άλλη να υποκύπτει στη γοητεία των ηλεκτροκίνητων προτάσεων της Tesla.

O λόγος για το πολυαναμενόμενο Volkswagen ID.3, το οποίο αποκαλύφθηκε λίγες ώρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του στη Διεθνή  Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, εντυπωσιάζοντας πρωτίστως  με τις προδιαγραφές του και δευτερευόντως με τον μάλλον… άοσμο σχεδιασμό του.

Το ID.3 είναι το πρώτο τετράτροχο της VW που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB, η οποία και έχει εξελιχθεί αποκλειστικά για τις ηλεκτροκίνητες προτάσεις του γερμανικού ομίλου. Το μήκος του φτάνει τα 4,261 μέτρα, το πλάτος τα 1,81 μέτρα ενώ εξίσου γενναιόδωρο είναι και το ύψος του αμαξώματος το οποίο αγγίζει τα 1,55 μέτρα.

Το μεταξόνιο των 2,765 μέτρων είναι εκείνο που φροντίζει για το well being των επιβατών της πίσω σειράς καθισμάτων, την ίδια στιγμή που τα 385 λίτρα του διαμερίσματος των αποσκευών εξασφαλίζει τον απαραίτητο χώρο για τη φιλοξενία των αποσκευών.

Το ID.3 θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις «αυτονομίας». Κοινώς θα διατίθεται με τρεις διαφορετικές σε χωρητικότητα συστοιχίες μπαταριών, ξεκινώντας από τα 45 kWh και τα 330 χιλιόμετρα μέγιστης αυτονομίας, συνεχίζοντας με τα 58 kWh τα οποία εξασφαλίζουν αυτονομία έως και 420 χιλιόμετρα και καταλήγοντας στα 77 kWh που επιτρέπουν την κάλυψη 550 χιλιομέτρων.

Και στις τρεις εκδόσεις του ID.3 1st Edition, το τοποθετημένο στον πίσω άξονα ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 204 ίππους και 310 Νm ροπής, χωρίς παρόλα αυτά η VW να ανακοινώνει τον χρόνο που απαιτείται ώστε τα 1.719 κιλά του ID.3 να επιταχύνουν από στάση στα 100 χλμ./ώρα. Στο μέλλον, πάντως, θα υπάρξουν και εκδόσεις μικρότερης ισχύος ώστε  

Η τελική ταχύτητα, πάντως, θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα ακόμα και στην 1st Edition που πρόκειται να αποκτήσουν όσοι προνόησαν, προκαταβάλλοντας τον οβολό τους για να αποκτήσουν προτεραιότητα όταν θα έρθει η ώρα της κρίσης και των πρώτων παραδόσεων στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σε ό,τι αφορά στην Ελλάδα, το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.3 αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στα μέσα του επόμενου έτους, με αφετηρία για την έκδοση με τη μικρότερη αυτονομία κίνησης τα 30.000 ευρώ.