Χάρμα οφθαλμών και με Ιταλικό twin-turbo V-6 η Maserati MC20


Όσο πλησιάζουμε προς την ημερομηνία παρουσίασής της, τόσο αποκαλύπτονται περισσότερα στοιχεία για το νέο σπορ μοντέλο της Maserati, με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο.

  • 14/4/2020

Επίσημη φωτογραφία ακόμα δεν έχει διαρρεύσει, αυτό εδώ όμως το rendering του Car and Driver μας δίνει μία πάρα πολύ καλή εικόνα για το τι θα πρέπει να περιμένουμε. Μπορεί η ονομασία της να παραπέμπει ευθέως στον αντικαταστάτη της εξωπραγματικής MC12, στην πράξη όμως η κεντρομήχανη MC20 σκοπεύει να απευθύνεται σε ένα ευρύτερο κοινό. Η επίσημη παρουσίασή της θα γινόταν τον Μάιο, λόγω Κορωνοϊού όμως πήρε τελικά αναβολή για το Σεπτέμβριο.

Με το μοντέλο αυτό η Maserati προγραμματίζει να μπει σε μία νέα φάση της ιστορίας της. Οπτικά, το σχεδιαστικό αποτέλεσμα φέρνει αρκετά σε αυτό της Alfa Romeo 4C. Μία εξήγηση στο συγκεκριμένο είναι ότι με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε να μειωθεί το κόστος κατασκευής του αμαξώματος από ανθρακονήματα. Κάτι αντίστοιχο πιθανά να ισχύσει και για την ανοικτή εκδοχή της που, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα ακολουθήσει την επόμενη χρονιά.

Αρχικά, για τις ανάγκες της κίνησης η MC20 θα φέρει ένα νέο twin-turbo V-6 κινητήρα, κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στην Ιταλία. Αυτός θα αποδίδει περισσότερους από 600 ίππους και θα στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω ενός διπλόδισκου κιβωτίου, οκτώ σχέσεων. Είναι λίγο παράξενο που η Maserati επιμένει αυτές τις εποχές σε ένα αμιγώς συμβατικό μοντέλο κίνησης, ο πιο πιθανός όμως λόγος για αυτό είναι η έλλειψη του κατάλληλου υβριδικού ή αποκλειστικά ηλεκτρικού συστήματος για την περίσταση. Η ίδια πάντως η εταιρία δεν κρύβει ότι αργότερα θα ακολουθήσει κάποια υβριδική έκδοση, πιθανά με τους ηλεκτροκινητήρες να οδηγούν τους μπροστινούς τροχούς αλλά και μία αμιγώς ηλεκτρική.