Υβριδική έκδοση για το επαναστατικό Mazda MX-30


Η Mazda άρχισε τις πωλήσεις στην ιαπωνική αγορά το MX-30 e-Skyactiv G Mild Hybrid, δηλαδή την εκδοχή του νέου μοντέλου που διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης και ήπιο υβριδικό σύστημα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 9/10/2020

Η Mazda, άρχισε τις πωλήσεις στην ιαπωνική αγορά του MX-30 e-Skyactiv G Mild Hybrid το οποίο διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα. Συγκεκριμένα, τον δίλιτρο βενζινοκινητήρα τεχνολογίας «Skyactiv G» συνδράμει ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας μέγιστης ισχύος 7 PS (αλλιώς, 5,1 kW) ο οποίος παίρνει ενέργεια από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 24 Volt.

Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας είναι αυτός που εκκινεί το αυτοκίνητο τα πρώτα μέτρα από τη στάση του και βοηθά τον θερμικό των 122 PS όταν απαιτηθεί από τον οδηγό. Φυσικά, λειτουργεί και ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες κατά την επιβράδυνση. Οι πωλήσεις του MX-30 e-Skyactiv G Mild Hybrid ξεκίνησαν στην Ιαπωνία, καθώς εκεί δεν είναι διαθέσιμο (προς το παρόν) το MX-30, δηλαδή η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοσή του. Aυτό άρχισε να πωλείται εντός του Σεπτεμβρίου στην ευρωπαϊκή αγορά.Προς το παρόν, την Mazda δεν έχει ανακοινωθεί εάν και το e-Skyactiv G Mild Hybrid θα είναι διαθέσιμο στη Γηραιά ήπειρο.

Επίσης, η ιαπωνική εταιρεία έχει κάνει γνωστό ότι εξελίσσει μια εκδοχή του MX-30 η οποία θα διαθέτει περιστροφικό κινητήρα (Wankel) που θα λειτουργεί ως γεννήτρια για να φορτίζει τις μπαταρίες του μοντέλου («range extenter») και δεν θα δίνει κίνηση στους τροχούς. Το MX-30 e-Skyactiv G Mild Hybrid θα διατίθεται στη χώρα του Ανατέλλοντος ηλίου τόσο σε δικίνητη όσο και τετρακίνηση έκδοση και οι τιμές πώλησής του κυμαίνονται μεταξύ περίπου 19.500 ευρώ και περίπου 27.500 ευρώ, αναλόγως της έκδοσης