Βελτιώσεις στην πλατφόρμα MEB από τη Volkswagen


Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας MEB με σκοπό να αυξήσει την απόδοση και την αυτονομία κίνησης αλλά και να μειώσει των χρόνο φόρτισης των μπαταριών στα αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα της.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 19/4/2022

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα («Modulare E-Antriebs-Baukasten») πρωτοπαρουσιάστηκε το 2018, σε δύο εκδοχές της, για μικρότερα και για μεγαλύτερα σε διαστάσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα τα οποία θα δημιουργούσε ο Όμιλος Volkswagen.

Η αρχιτεκτονική της και η αρθρωτή διάταξή της την έκαναν να είναι η βάση τόσο για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen όσο και γι’ αυτά της Audi, της Skoda και της Cupra, εσχάτως. Όμως, έχουν περάσει ήδη σχεδόν τέσσερα χρόνια από τότε και έχει προκύψει η αναγκαιότητα για αναβάθμισή της. 

Όπως έγινε γνωστό, οι άνθρωποι του γερμανικού Ομίλου έχουν αρχίσει ήδη να εξελίσσουν μια βελτιωμένη εκδοχή της η οποία θα αποτελεί τη βάση για τα επόμενα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του. Σύμφωνα με ανακοινώθηκαν αυτή θα έχει πιο αποδοτικές μπαταρίες, οι οποίες θα φορτίζουν σε λιγότερο χρόνο και θα επιτρέπουν μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης απ’ ό,τι τώρα, ενώ θα έχουν και ισχυρότερους ηλεκτροκινητήρες. 

Στις πληροφορίες που δημοσίευσε ο Όμιλος Volkswagen είναι σαφές ότι χάρη στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα MEB, τα νέα μοντέλα που θα βασίζονται σε αυτή θα έχουν μέγιστη θεωρητική αυτονομία έως και 700 km και θα μπορούν να φορτίζουν τις μπαταρίες τους σε δίκτυο 200 kW.

Επίσης, σύμφωνα με τον Όμιλο VAG, οι πιο σπορ εκδόσεις νέων μοντέλων (δηλαδή, αυτές που θα έχουν δύο ηλεκτροκινητήρες) θα επιταχύνονται από το 0-100 km/h σε περίπου 5,5 sec. Aυτό σημαίνει ότι η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς θα πρέπει να είναι περίπου στους 350 PS, όταν τώρα είναι 299 PS.