Εσείς είδατε το ηλεκτρικό SUV της Huawei με 578 PS; (photos)


Το Avatr 11 «βγήκε» στην αγορά της Κίνας, με... ιδιαίτερη εξωτερική εμφάνιση και 0-100 km/h σε 3,98 sec.

  • 10/8/2022

Περίπου 9 μήνες μετά τα «αποκαλυπτήριά» του, το νέο Avatr 11 είναι διαθέσιμο στην αγορά της Κίνας. Πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο της Avatr, ο οποία αποτελεί κοινοπραξία μεταξύ της Changan Automobile, της εταιρείας παροχής μπαταριών ιόντων λιθίου CATL και της Huawei.

Το νέο ηλεκτρικό SUV έρχεται με τη λύση έξυπνου αυτοκινήτου της Huawei, Huawei Inside, αλλά αν ο στόχος του να εισέλθει στην αγορά premium επιτευχθεί, παραμένει ένα ερωτηματικό. Έχει μήκος 4.880 mm, 1.970 mm πλάτος και 1.601 mm ύψος, με μεταξόνιο 2.975 mm.

Το Avatr 11 μοιάζει με όχημα από άλλο πλανήτη. Κυρίως λόγω των λεπτών προβολέων, του λείου σχήματος του αμαξώματος και των μοναδικών αναλογιών. Το εξωτερικό του διαθέτει επίσης ορισμένες ιδιαίτερες λεπτομέρειες, όπως γυαλί χωρίς πλαίσιο, ανασυρόμενες λαβές θυρών, λεπτή λωρίδα πίσω φώτων. Φορά ζάντες R21/R22 με δαγκάνες φρένων Brembo 4 εμβόλων.

Στο πίσω μέρος υπάρχει μία αεροδυναμική πτέρυγα, η οποία σηκώνεται αυτόματα όταν το αυτοκίνητο ξεπερνά τα 90 km/h και επιστρέφει στη θέση της όταν η ταχύτητά του πέσει κάτω από τα 60 km/h.

Στην «καρδιά» του βρίσκεται ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων που παράγουν συνδυαστικά 578 PS και 650 Nm ροπής. Αυτοί οι κινητήρες αναπτύχθηκαν από τη Huawei και αποτελούνται από μια μονάδα 265 PS που κινεί τους μπροστινούς τροχούς, ενώ στο πίσω μέρος βρίσκεται ένας κινητήρας 313 PS. Τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 90,38 kWh στη βασική έκδοση του μοντέλου ή μια μεγαλύτερη των 116,79 kWh στην κορυφαία έκδοση.

Όσο για τις επιδόσεις του; Το Avatr 11 επιταχύνει από 0-100 km/h σε 3,98 sec. ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 km/h. Οι παραλλαγές που διαθέτουν μπαταρία 90,38 kWh έχουν μέγιστη αυτονομία 555 km με βάση τον κινεζικό κύκλο δοκιμών, ενώ τα μοντέλα με τη μεγαλύτερη μπαταρία (116,79 kWh) «αγγίζουν» τα 680 km.

Το SUV διαθέτει πολλές εντυπωσιακές τεχνολογίες, όπως ένα περίπλοκο έξυπνο σύστημα οδήγησης που χρησιμοποιεί 34 διαφορετικούς αισθητήρες, επιτρέποντας την υποβοηθούμενη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους και μικρότερους δρόμους. Ανάμεσα στα βασικά χαρακτηριστικά του είναι η υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας, η αναγνώριση φαναριού και η ανίχνευση πεζών.

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να αγοράσουν το Avatr 11 είτε σε τετραθέσια είτε σε πενταθέσια έκδοση. Και στα δύο μοντέλα υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, μια οθόνη infotainment 15,6 ιντσών και μια οθόνη επιβατών 10,25 ιντσών, όλες με λογισμικό Huawei. Υπάρχουν επίσης δύο ασύρματες επιφάνειες φόρτισης και ένα ηχοσύστημα 14 ηχείων, που απομονώνει τον εξωτερικό θόρυβο και διαθέτει και σύστημα Ενεργής Ενίσχυσης Ήχου.

Όσοι βρίσκονται στη δεύτερη σειρά της πενταθέσιας έκδοσης διαθέτουν αεραγωγούς αλλά όχι πολλές άλλες ανέσεις. Αντίθετα, η τετραθέσια έκδοση είναι πιο πολυτελής και έχει δύο άνετα καθίσματα που χωρίζονται από μια μεγάλη κονσόλα.

Το Avatr 11 κυκλοφορεί σε τέσσερις εκδόσεις. Η βασική, με τη μικρότερη μπαταρία, ξεκινά από περίπου 50.640 ευρώ. Η έκδοση με ελαφρώς ανώτερο επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει σχεδόν 53.500 ευρώ. Το μοντέλο με την μπαταρία των 116,78 kWh ξεπερνά τις 59.300 ευρώ, ενώ το συλλεκτικό Avatr 011 MMW, που αποκαλύφθηκε τον Μάιο και θα παραχθεί μόλις σε 500 αντίγραφα, είναι διαθέσιμο από 87.000 ευρώ.