Η Hyundai δεν φέρνει ένα, αλλά δύο νέα EV πόλης μέχρι το 2024!


Εκτός από τον αναμενόμενο αντικαταστάτη του i10, «έρχεται» και δεύτερο EV, ίσως σε μέγεθος μικρού SUV.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 12/8/2022

Μπορεί πριν από ένα μήνα η Hyundai να γνωστοποίησε ότι ετοιμάζει ένα νέο EV πόλης μέχρι το 2024, για να αντικαταστήσει το i20, αλλά οι νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι τα ολοκαίνουρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι, τελικώς, δύο!

Τη σχετική δήλωση είχε κάνει τότε ο επικεφαλής τμήματος μάρκετινγκ της Hyundai Ευρώπης, Andreas-Christoph Hofmann, θέτοντας μάλιστα ως στόχο η τιμή του EV να είναι κάτω από 20.000 ευρώ. Κάτι ανάλογο φαίνεται ότι θα ισχύει και για το δεύτερο όχημα, το οποίο θα διατηρεί το χαρακτήρα αυτοκινήτου πόλης, όμως θα είναι μεγαλύτερο και πιο ψηλό.

Το τελευταίο θα μοιάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, αρκετά με το Hyundai Casper και δεν αποκλείεται να είναι αυτός ο ηλεκτρικός αντικαταστάτης του, καθώς εδώ και καιρό φημολογείται ότι μέσα στο 2023 θα αποκτήσει μια EV έκδοση.

Και τα δύο αυτοκίνητα αναμένονται εντός του 2024, με τον αντικαταστάτη του i10 να μην αποκλείεται να πρωτοεμφανιστεί και πριν το τέλος του 2023, ενώ το υπερυψωμένο μοντέλο προς το τέλος της χρονιάς.

Τα ονόματα που θα φέρουν δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά, ούτε υπάρχουν περισσότερα στοιχεία για την εμφάνισή τους. Δεδομένο, όμως, είναι ότι θα είναι εφοδιασμένα με τον ηλεκτροκινητήρα της BorgWarner που μπορεί να φθάσει μέχρι και τους 181 PS. Ωστόσο, όπως είναι λογικό, τέτοια ιπποδύναμη για αυτοκίνητα πόλης είναι εξωπραγματική και γι’ αυτό λογικά θα πρέπει να περιμένουμε χαμηλότερη ισχύ.

Στόχος των Κορεατών είναι η δυναμική είσοδός τους στην κατηγορία αυτοκινήτων πόλης της νέας εποχής, για να μπορέσουν να ανταγωνιστούν τόσο τα επερχόμενα Volkswagen ID.1 και ID.2, όσο και τα αντίστοιχα μοντέλα που θα προκύψουν από τις Skoda και Cupra. Αλλωστε, μέχρι το 2030 προγραμματίζουν να κατασκευάσουν άλλα 10 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η Hyundai αναγνωρίζει ότι η κίνηση αυτή έχει δυσκολίες, καθώς τα αυτοκίνητα πόλης έχουν μικρό περιθώριο κέρδους. Από τη μία η τιμή τους πρέπει να είναι προσιτή και από την άλλη είναι ακριβό το κόστος της τεχνολογίας που απαιτείται για τον «εξηλεκτρισμό» τους.

Μέχρι τότε, ωστόσο, οι Κορεάτες μπορούν να «γιορτάζουν» την επιτυχία των αποτελεσμάτων τους για το δεύτερο τρίμηνο του 2022, καθώς αύξησαν τις ευρωπαϊκές πωλήσεις τους κατά 8,2%, με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το 16% της αύξησης.