Η Isuzu παρουσίασε το νέο D-MAX - Πότε έρχεται στην Ευρώπη (photos)


Το εμβληματικό pickup της Isuzu περνά σε νέα εποχή, με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, μόνιμη τετρακίνηση και εντυπωσιακές δυνατότητες.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: ISUZU, ISUZU UK
  • 3/5/2025

Ακολουθώντας την παγκόσμια τάση της αγοράς αυτοκινήτου, αλλά ικανοποιώντας και τις επιθυμίες επαγγελματιών, η Isuzu παρουσίασε την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του D-MAX.

Το νέο D-MAX EV αποκαλύφθηκε στην Έκθεση Επαγγελματικών Οχημάτων που πραγματοποιήθηκε στο Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας και ουσιαστικά αποτελεί την έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου μοντέλου, που είχε παρουσιαστεί πριν από περίπου 1 χρόνο στην 45η Έκθεση Αυτοκινήτου της Μπανγκόκ.

Μάλιστα, εκτός από την αποκάλυψη, η Isuzu γνωστοποίησε ότι ήδη ξεκίνησε τη μαζική παραγωγή του ηλεκτρικού D-MAX στην Ταϊλάνδη. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι θα κυκλοφορήσει μόνο στην Ασία. Αντίθετα, στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι στόχος της είναι οι σημαντικές αγορές της Ευρώπης και έδωσε στη δημοσιότητα και το χρονοδιάγραμμα.

Έτσι, τα αριστεροτίμονα D-MAX EV θα ξεκινήσουν το «ταξίδι» τους για την Ευρώπη στο τρίτο τρίμηνο του 2025, ενώ και η Μεγάλη Βρετανία δε θα μείνει παραπονεμένη: Τα δεξιοτίμονα ηλεκτρικά pickup θα αρχίσουν να βγαίνουν από τη γραμμή συναρμολόγησης στο τέλος του 2025 και η έναρξη πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο τοποθετείται χρονικά το αργότερο ως τις αρχές του 2026.

Το ηλεκτρικό D-MAX διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση, δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 58 PS (εμπρός) και 132 PS (πίσω), με ροπή 108 Nm και 217 Nm, αντίστοιχα. Έτσι, η συνολική απόδοση είναι 190 PS και 325 Nm. Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει ενεργειακή χωρητικότητα 66,9 kWh με αποτέλεσμα να προσφέρει μικτή αυτονομία 263 km.

Σε αστική μετακίνηση, μπορούν να πραγματοποιηθούν 361 km με μία φόρτιση, η οποία πραγματοποιείται σε 1 ώρα από το 20% έως το 80% σε ταχυφορτιστή 50 kW. Σε εναλλασσόμενο ρεύμα 11 kW, απαιτούνται 10 ώρες για πλήρη φόρτιση (0-100%).

Με μήκος 5.280 mm, πλάτος 1.870 mm, ύψος 1.790 mm και μεταξόνιο 3.125 mm, το νέο, ηλεκτρικό D-MAX θα κυκλοφορήσει σε αμάξωμα Extended Cab και Double Cab, με δύο πλούσια επίπεδα εξοπλισμού. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του οθόνη 7 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τέσσερα επίπεδα αναγεννητικής πέδησης, ενώ για το σύστημα infotainment υπάρχουν οι επιλογές των 8 και 9 ιντσών.

Το D-MAX EV έχει βάρος 2.350 kg, ωστόσο αυτό δεν του απαγορεύει να επιταχύνει από 0-100 km/h σε 10,2 sec, ενώ η τελική του ταχύτητα υπερβαίνει τα 130 km/h. Το ωφέλιμο φορτίου του ξεπερνά τον 1 τόνο (1.010 kg), έχει ελκτική ικανότητα 3,5 τόνων, απόσταση από το έδαφος 210 mm, γωνία προσέγγισης 30,5 μοιρών και διαφυγής 24,2 μοιρών, ενώ μπορεί να περάσει μέσα από νερό βάθους 600 mm.

Η Isuzu αναφέρει ότι το ηλεκτρικό pickup διαθέτει νέους άξονες, ενισχυμένο πλαίσιο και εξελιγμένη πίσω ανάρτηση, για καλύτερο χειρισμό, λιγότερους θορύβους στην καμπίνα και περισσότερη άνεση.

«Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι που αποκαλύπτουμε το νέο Isuzu D-Max EV στο Μπέρμιγχαμ. Το μοντέλο αυτό αποτελεί σημαντικό ορόσημο όχι μόνο για την Isuzu αλλά και για τον ευρύτερο τομέα των επαγγελματικών οχημάτων. Κατασκευάσαμε ένα πλήρως ηλεκτρικό pickup που αποδίδει πραγματικά σε καθημερινές συνθήκες εργασίας, προσφέροντας την ίδια ικανότητα ρυμούλκησης, ωφέλιμου φορτίου και κίνησης σε κάθε έδαφος που περιμένουν οι πελάτες από το D-Max. Πρόκειται για ένα νέο κεφάλαιο στην κληρονομιά της καινοτομίας και της αξιοπιστίας της Isuzu», τόνισε ο Yasuhiro Takeuchi, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Isuzu Motors International Operations (Ταϊλάνδη).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Εργάτης για όλες τις δουλειές - Αυτό είναι το φθηνότερο pickup στην Ελλάδα

Το νέο Isuzu D-Max έκανε ντεμπούτο

Αθήνα: «Παραλύει» από Χαϊδάρι μέχρι Κέντρο λόγω αγώνα δρόμου - Οι οδοί και λεωφόροι που κλείνουν