Smart #3: Αποκάλυψη για το ηλεκτρικό SUV με «σφραγίδα» Mercedes (photos)


Αθλητικό, ευρύχωρο αλλά και… μυστηριώδες, το νέο μοντέλο της smart μοιράζεται τη σχεδιαστική φιλοσοφία του #1.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 17/4/2023

Η smart παρουσίασε το ολοκαίνουριο ηλεκτρικό smart #3, σε ειδική εκδήλωση στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Σαγκάης (18-27 Απριλίου) το «πρώτο sports utility coupe» της νέας εποχής της υπό την Geely, όπως η ίδια το χαρακτηρίζει.

Η αλήθεια είναι ότι η εταιρεία επέλεξε να μη δώσει στη δημοσιότητα πολλές λεπτομέρειες για το νέο SUV. Η σχεδιαστική ομάδα της Mercedes, που είναι πίσω από το design του, φρόντισε να «δανειστεί» αρκετά στοιχεία από τη σχεδιαστική φιλοσοφία του smart #1.

Σύμφωνα με το brand, η σχεδίαση του αμαξώματος είναι περισσότερο sport, με συνδυασμό «απαλών» γραμμών μαζί με καμπύλες, με στόχο την ενίσχυση της αεροδυναμικής απόδοσης.

Στο μπροστινό μέρος, οι λεπτοί προβολείς CyberSparks LED συνδυάζονται με μια χαρακτηριστική «μύτη καρχαρία» και φαρδιά μάσκα σε σχήμα Α. Στα πλάγια, η δίχρωμη οροφή συναντά τη χαρακτηριστική γραμμή που θυμίζει τεντωμένο τόξο, δημιουργώντας μια ομαλή, κομψή σπορ σιλουέτα fastback.

Τέλος, η αεροτομή, η κολόνα C και το πίσω φτερά σε συνδυασμό με τον προφυλακτήρα δημιουργούν ένα μοντέρνο, καμπύλο, εμφανισιακό αποτέλεσμα, ενώ τα πίσω φώτα με pixel στοιχεία υποστηρίζουν την premium αίσθηση.

Στο εσωτερικό, η smart επισημάνει ότι λόγω του μεγαλύτερου μεταξονίου υπάρχουν αρκετοί χώροι διαθέσιμοι. Στην κονσόλα δεσπόζει η κεντρική οθόνη 12,8 ιντσών, η οποία είναι ψηλά τοποθετημένη.

Οι τρεις στρογγυλοί αεραγωγοί παραπέμπουν σε αυτούς των μοντέλων της Mercedes και ουσιαστικά αποτελούν τη μόνη μεγάλη διαφοροποίηση από το εσωτερικό του smart #1, ενώ πίσω από το τιμόνι υπάρχει η οθόνη του πίνακα οργάνων.

Η smart δεν έδωσε καμία πληροφορία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού #3. Έτσι, θα χρειαστεί να περιμένουμε την ευρωπαϊκή του παρουσίαση, το Σεπτέμβριο του 2023 στην έκθεση IAA (Internationale Automobil-Ausstellung) του Μονάχου, για να μάθουμε στοιχεία για τον ηλεκτροκινητήρα (ή τους ηλεκτροκινητήρες), τις εκδόσεις, την ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας και την αυτονομία.

Η εταιρεία αναφέρει ότι περιμένει την ολοκλήρωση της τελικής έγκρισης τύπου από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί τον ερχόμενο Αύγουστο, πριν προχωρήσει σε παρουσίαση αριθμών.

Από διαρροή προερχόμενη από την Κίνα τον περασμένο Νοέμβριο, γνωρίζουμε ότι το #3 έχει μήκος 4.400 mm, πλάτος 1.800 mm και ύψος 1.600 mm, με μεταξόνιο 2.785 mm. Αν «εφοδιαστεί» με τα κινητήρια σύνολα του #1, περιμένουμε βασική έκδοση με ισχύ 272 PS και ροπή 343 Nm και έκδοση Brabus με 2 ηλεκτροκινητήρες, συνδυαστικής απόδοσης 428 PS και 543 Nm.