Το Dacia Sentry είναι η Porsche Taycan των «φτωχών» (photos)


Μπορεί η Dacia να μην διαθέτει στη σημερινή γκάμα της μια ηλεκτροκίνητη sport πρόταση, αυτό ωστόσο ελάχιστα μειώνει την αξία του εντυπωσιακού τετράθυρου coupe που ακούει στο όνομα Sentry.

  • 26/3/2023

Πριν από μερικά χρόνια, το 2019, ολόκληρος ο αυτοκινητικός πλανήτης συζητούσε για την Porsche Taycan. Δικαίως μιας και αποτέλεσε την πρώτη προσπάθεια της ιστορικής γερμανικής φίρμας στην ευρύτερη κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Λίγους μήνες αργότερα -και αρκετές χιλιάδες ευρώ χαμηλότερα- ένας ανεξάρτητος, ταλαντούχος designer, ο Ticarat Alexandru-Calin, έβαλε τη φαντασία του να δουλέψει και υλοποίησε ένα σχεδιαστικό project που ενσωματώνει τα σήματα της Dacia και μάς υπενθυμίζει ότι δεν χρειάζεται μια περιουσία για να αποκτήσει κανείς μια στιλάτη ηλεκτροκίνητη πρόταση.

Σκοπός του Ticarat Alexandru-Calin ήταν να δημιουργήσει τη σύγχρονη εκδοχή του Dacia 1300, εκείνου του sedan που έμεινε στην παραγωγή για 35 χρόνια, «γράφοντας» σχεδόν 2.000.000 πωλήσεις.

Το σχεδιαστικό αποτέλεσμα παρόλα αυτά παραπέμπει περισσότερο σε μια Porsche Taycan και λιγότερο σε ένα low cost ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ούτως ή άλλως διαθέτει αυτή τη στιγμή η Dacia στη γκάμα της και είναι το Spring, το οποίο περιμένουμε εδώ και καιρό να έρθει και στην Ελλάδα.

Το τετράθυρο coupe ονόματι Sentry έχει μήκος 5,040 μέτρα τοποθετώντας την Dacia σε μια κατηγορία στην οποία δεν διαθέτει κάποιο εκπρόσωπο τη δεδομένη χρονική στιγμή και όλα δείχνουν ότι δύσκολα θα την «αγγίξει» στο μέλλον.