Το μικρό αυτοκίνητο πόλης που έχει σαρώσει τα βραβεία - Ποιο είναι


Το μοντέλο έχει συμπληρώσει κάτι παραπάνω από έναν χρόνο στην αγορά και έχει κερδίσει τις καρδιές κοινού και κριτικών.

  • ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 12/12/2025

Έχει περάσει 1,5 χρόνος από τη μέρα που η Hyundai παρουσίασε το Inster, την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του Casper, το οποίο ήρθε για να γίνει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης του λαού, το αντίπαλο δέος του Dacia Spring στην ευρωπαϊκή αγορά.

Πολύ γρήγορα άρχισε να συγκεντρώνει θετικές κριτικές, με το Car and Driver φυσικά να έχει τη δυνατότητα να το δοκιμάσει στα μέρη μας, οπώς μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ. Αυτές οι πρώτες θετικές εντυπώσεις ακολουθήθηκαν από μία σειρά βραβείων, που δείχνουν τη δυναμική του μοντέλου μέσα στην αγορά. 

Η αρχή έγινε με το βραβείο του «World Electric Vehicle» στα «World Car Awards» του 2025, τον Απρίλιο, στο οποίο 96 δημοσιογράφοι αυτοκινήτου από 30 χώρες επέλεξαν το Inster ως το καλύτερο EV του έτους, Έτσι συνέχισε και μία παράδοση για τη Hyundai, αφού το Ioniq 5 κατέκτησε το συγκεκριμένο βραβείο το 2022, το Ioniq 6 το 2023, και το Ioniq 5 N το 2024. 

Έπειτα, μόλις τον περασμένο Νοέμβριο, το Inster αναδείχθηκε το καλύτερο αυτοκινήτο με κόστος κάτω των 25.000 ευρώ στα βραβεία «Χρυσό Τιμόνι 2025», που έχουν βασικούς συντελεστές το γερμανικό περιοδικό Auto Bild και η γερμανική εφημερίδα BILD am Sonntag

Πιο πρόσφατα, το μοντέλο της Hyundai κέρδισε τον τίτλο του «Supermini της Χρονιάς» από το βρετανικό TopGear.com, με τον πρόεδρο και CEO της Hyundai Ευρώπης, Xavier Martinet, να τονίζει πως «αυτή η αυξανόμενη λίστα επιτευγμάτων δείχνει πόσο έντονη εντύπωση έχει κάνει το Inster στους ειδικούς του κλάδου, οι οποίοι εκτιμούν τον έξυπνο σχεδιασμό, την αποδοτική ηλεκτρική απόδοση και την καθημερινή χρηστικότητά του – ακριβώς αυτό που περιμένουν οι Ευρωπαίοι οδηγοί από ένα σύγχρονο, προσιτό ηλεκτρικό όχημα».

Στην Ελλάδα, το Inster προσφέρεται σε δύο εκδόσεις. Η βασική φέρει μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh που προσφέρει 327 km μικτής αυτονομίας, με την ισχύ να ανέρχεται στα 97 PS. Σε αυτήν την περίπτωση, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 140km/h και τα 0-100 km/h γίνονται σε 11,7 sec. Υπάρχει κι η Long Range έκδοση με μπαταρία 49 kWh, όπου η Hyundai εκτιμά ότι είναι εφικτό η αυτονομία να αγγίξει έως και τα 370 km. Εδώ, τα 115 PS ισχύος επιτρέπουν στο Inster να φτάνει τα 150 km/h και να κάνει τα 0-100 km/h σε 10,6 sec. Περισσότερα για τις τιμές και τα χαρακτηριστικά του Inster στην αγορά της χώρας μας μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Η Hyundai ανανεώνει το Santa Fe PHEV και εκτοξεύει την ισχύ στους 288 PS (τιμή)

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Hyundai προβλέπει την «πτώση» των SUV

Ήταν δίκαιο και έγινε πράξη! Η Hyundai επαναφέρει το i30 N στη γκάμα της