Τρέμε Ferrari! To νέο hypercar της BYD κάνει το 0-100 km/h σε 2,3 sec - Πόσο κοστίζει (photos)


Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούν το YangWang U9 έχουν συνολική ισχύ 1.305 PS, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 310 km/h.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: BYD
  • 6/3/2024

Το νεότερο μοντέλο που ανήκει στην «οικογένεια» της BYD, της οποίας τα επιβατικά οχήματα είναι πλέον διαθέσιμα και στην Ελλάδα από τον Όμιλο Σφακιανάκη, είναι και το ακριβότερο, με τους Κινέζους να επεκτείνουν την γκάμα τους, δημιουργώντας ένα μοντέλο που απευθύνεται σε μία νέα κατηγορία πελατών. Πρόκειται για το YangWang U9, προϊόν της θυγατρικής της BYD που εστιάζει στα πολυτελή ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.

Το U9 κοστίζει 1,68 εκατ. yuan, δηλαδή περίπου 215.740 ευρώ, σύμφωνα με την τρέχουσα ισοτιμία. Τα τεχνικά του χαρακτηριστικά το εντάσσουν σε ένα κλειστό club οχημάτων από αυτοκινητοβιομηχανίες που παραδοσιακά διαπρέπουν στον τομέα των supercars, όπως για παράδειγμα τη Ferrari κι την Lamborghini.

Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούν το EV έχουν συνολική ισχύ 1.305 PS και 1.680 Nm ροπής κι επιτρέπουν στο νέο μοντέλο των Κινέζων να κάνει τα 0-100 km/h σε μόλις 2,36 sec. Το sprint των 400 m ολοκληρώνεται σε 9,78 sec, σύμφωνα με την εταιρεία, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 309,19 km/h.

Μάλιστα, το supercar της YangWang δοκιμάστηκε στην πίστα που φιλοξενεί το Grand Prix Κίνας στη, Σαγκάη, όπου κατέγραψε γύρο 2:17.065, ξεπερνώντας τόσο τη BMW M5 (2:22.828), όσο και την Porsche Panamera Turbo (2:27.727).

Τους ηλεκτροκινητήρες συνοδεύει μία μπαταρία LFP ενεργειακής χωρητικότητας 80 kWh, η οποία προσφέρει έως και 465 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, η φόρτιση από το 30% στο 80% διαρκεί μόλις 10 λεπτά, ενώ το U9 υποστηρίζει διπλή φόρτιση, που σημαίνει ότι μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει ταυτόχρονα δύο φορτιστές, τεχνολογία που η BYD ήδη αξιοποιεί στα Denza D9 και N7.

Το YangWang U9 είχε κάνει πρεμιέρα τον Ιανουάριο του 2023, όταν οι Κινέζοι είχαν δώσει στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες, χωρίς όμως να αποκαλύπτουν κανένα τεχνικό χαρακτηριστικό. Λίγους μήνες αργότερα, η BYD είχε δημοσιεύσει video όπου παρουσίαζε το καινοτόμο σύστημα χειρισμού DiSus-X, που επιτρέπει στο supercar να χορεύει, να αναπηδά, και φυσικά να οδηγείται, ακόμα κι αν ένας εκ των τεσσάρων τροχών λείπει.

Οι προπαραγγελίες για την κινεζική αγορά έχουν ήδη ανοίξει, ενώ αναμένεται οι παραδόσεις να ξεκινήσουν στα μέσα του τρέχοντος έτους. Προς το παρόν, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στην Κίνα, όμως δεν είναι απίθανη η άφιξή του και στην Ευρώπη σε δεύτερο χρόνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

«Όχι» σε Γερμανία και Γαλλία από την BYD – Σε ποια χώρα θα στήσει το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο

Το νέο ηλεκτρικό πόλης της BYD έχει αυτονομία 400 km και τιμή κάτω των 11.000 ευρώ

Κινεζική επέλαση: Η BYD πλησιάζει απειλητικά την Tesla