Τρέμε Porsche Taycan! Αποκάλυψη για το Aehra Sedan με τους 800 PS (photos)


Παρουσιάστηκε το δεύτερο, αμιγώς ηλεκτρικό, όχημα της ιταλικής start-up, που υπόσχεται αυτονομία 800 km με ισχύ κοντά στους 800 PS.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ
  • 16/6/2023

Η Aehra, η ιταλική start-up με έδρα το Μιλάνο που δημιουργήθηκε πριν από περίπου 1 χρόνο και παρουσιάζεται ως εταιρεία που θέλει να «προσφέρει μια εντυπωσιακή αλλαγή στον τομέα των ultra-premium EV», παρουσίασε το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό όχημά της, το Sedan.

Όπως λέει και το όνομά του - μιας και η μιλανέζικη φίρμα αποφεύγει να δώσει συγκεκριμένα ονόματα στα μοντέλα της - πρόκειται για ένα sedan, αμιγώς ηλεκτρικό, που ακολουθεί το SUV. Η αποκάλυψη της εξωτερικής σχεδίασης του «πρωτοποριακού» μοντέλου έγινε την Παρασκευή (16/6) στο Milano Monza Motor Show.

Βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα, ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του SUV, ωστόσο διαφοροποιείται στο εμπρός και το πίσω μέρος. Το σχήμα του στο πλάι μοιάζει με την αδιάκοπη ροή ενός υγρού, ενώ συνολικά αποφεύγεται η δημιουργία γωνιών στο αμάξωμα.

Στο μπροστινό μέρος, τα αεροδυναμικά στοιχεία αλλά και τα χαρακτηριστικά που βοηθούν στην ψύξη συγχωνεύονται στο κάτω μέρος. Αντίθετα, το πάνω τμήμα έχει ένα πιο «καθαρό» σχήμα, εμπνευσμένο από το κομμάτι της αεροναυπηγικής, προκειμένου να εξασφαλίζεται μια απρόσκοπτη ροή αέρα από το καπό, το παρμπρίζ και την οροφή.

«Με το AEHRA Sedan, είχαμε την τόλμη να προχωρήσουμε ακόμη περισσότερο και να εκμεταλλευτούμε πλήρως την εξαιρετική σχεδιαστική ελευθερία, που γεννήθηκε από τη φιλοσοφία και το όραμα του ιδρυτή μας Hazim Nada και την πρωτοποριακή χρήση από την Aehra μόνο των πιο προηγμένων τεχνολογιών της αυτοκινητοβιομηχανίας και της αεροναυπηγικής», εξηγεί ο Filippo Perini, επικεφαλής σχεδιασμού της φίρμας.

Τα εμπρός και πίσω φτερά έχουν ένα μυϊκό, αλλά και κυματιστό σχήμα, ενώ η κατασκευή επικεντρώθηκε στη μείωση του βάρους, με το ανθρακόνημα και τα βιώσιμα σύνθετα υλικά να κυριαρχούν. Σύμφωνα με την Aehra, η χρήση των συγκεκριμένων υλικών αλλά και η συνολική σχεδίαση «μεταφέρει την τεχνολογία των supercar στον τομέα των επιβατικών αυτοκινήτων», όπως για παράδειγμα το άνοιγμα των θυρών προς τα πάνω.

Όσο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ανακοινώθηκε ότι στόχος είναι η αυτονομία 800 km, που θα επιτευχθεί με τη χρήση μπαταριών από τη συνεργασία με την Miba Battery Systems. Για το SUV, πάντως, γνωρίζουμε ότι η ισχύς του θα κυμαίνεται μεταξύ 750 PS και 816 PS.

Όλα αυτά αναμένεται να επισημοποιηθούν το επόμενο διάστημα, καθώς η ιδιωτικά χρηματοδοτούμενη start-up υπόσχεται ότι «οι πρώτες παραδόσεις των Sedan και SUV θα ξεκινήσουν το 2026. Οι τελικές εκδόσεις παραγωγής θα είναι σχεδόν πανομοιότυπες με τα μοντέλα που έχουμε παρουσιάσει», σύμφωνα με τον CEO, Hazim Nada.

Τα δύο μοντέλα πρόκειται να κυκλοφορήσουν το 2026 σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική, για να ακολουθήσουν στη συνέχεια η Κίνα και οι αγορές του Κόλπου.