Με την off-season να βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, οι ομάδες προχωρούν με την εξέλιξη των μονοθέσιών τους για την επερχόμενη χρονιά, κι οι οδηγοί επισκέπτονται το εργοστάσιο για δοκιμές στον προσομοιωτή και ανατροφοδότηση προς τους μηχανικούς και σχεδιαστές.
Αυτή η διαδικασία είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη Ferrari φέτος, με δεδομένο ότι η SF-23 ήταν ένα αρκετά απρόβλεπτο μονοθέσιο που δεν λειτουργούσε σχεδόν ποτέ με σκληρές γόμες ή φθαρμένα ελαστικά.
Ο Carlos Sainz, όμως, έχοντας οδηγήσει το μονοθέσιο του 2024 στο Μαρανέλο, είχε να πει καλά πράγματα, αν και είναι αρκετά νωρίς για στέρεα συμπεράσματα.
Ερωτηθείς για την πρόοδο του μονοθέσιου, ο Ισπανός δήλωσε:
«Θα πρέπει να περιμένουμε ως τις δοκιμές. Είναι πολύ δύσκολο να το ξέρω τώρα.
«Το μόνο σίγουρο είναι πως το μονοθέσιο συμπεριφέρεται διαφορετικά στον προσομοιωτή. Αλλά μέχρι να βάλουμε 100 κιλά καύσιμο στο μονοθέσιο και φθαρμένα ελαστικά, είναι απίθανο να καταλάβουμε πώς συμπεριφέρεται στα ελαστικά, τι ρυθμό έχει.
«Αυτό θα το γνωρίζουμε μόνο στις δοκιμές του Μπαχρέιν. Στο μεσοδιάστημα, εστιάζουμε στο να προσθέσουμε απόδοση στο μονοθέσιο στην αεροδυναμική σήραγγα, στην προσπάθειά μας να το βελτιώσουμε.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο Vasseur προειδοποιεί: «Δεν μαθαίνουμε από το παρελθόν κι αυτό είναι πρόβλημα»
F1 2023: Ο αγώνας-έκπληξη με τα περισσότερα προσπεράσματα (πίνακας)
F1 2024: Πόσο χρόνο έχουν στη διάθεσή τους οι ομάδες σε αεροδυναμική σήραγγα και CFD