Από την 1η Ιουλίου 2023, αλλάζει ο χρόνος σε αεροδυναμική σήραγγα και CFD για τις ομάδες με βάση την κατάταξη ως εκείνη τη μέρα.
Η RedBull παραμένει πρώτη, οπότε συνεχίζει να έχει το 70% του συνολικού χρόνου με αυτά τα εργαλεία, αλλά έχει και τη μείωση 10% επί αυτού του χρόνου λόγω της παράβασης του ορίου στους προϋπολογισμούς, ρίχνοντας το εν λόγω ποσοστό στο 63%.
Ο τεχνικός διευθυντής Peter Wache εξηγεί πώς αυτοί οι περιορισμοί επηρεάζουν την ομάδα του βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα:
«Δεν είναι πιο εύκολα τα πράγματα επειδή είμαστε μπροστά στο πρωτάθλημα. Είναι το ίδιο δύσκολο, γιατί είμαστε στο όριο.
«Σίγουρα θα επηρεάσει την εξέλιξη του τρέχοντος μονοθέσιου, κι ίσως να φέρει μείωση της διαφοράς σε σχέση με το υπόλοιπο grid ως το τέλος της χρονιάς. Αλλά είναι βέβαιο πώς θα επηρεάσει τρομακτικά το μονοθέσιο της νέας χρονιάς.
«Δεν είναι εύκολο να διαχειριστούμε αυτόν τον περιορισμό, γιατί θέλουμε να ετοιμάσουμε το καλύτερο μονοθέσιο για του χρόνου.»