Lancia Ypsilon 2015: Φρεσκάρισμα


Το... μονάκριβο Ypsilon δέχτηκε κάποιες ενέσεις Bottox μήπως και βοηθήσει την Lancia να βγει από την... αφάνεια.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
  • 10/9/2015

Οποιοσδήποτε έχει ζήσει τις ένδοξες μέρες τη ιταλικής φίρμας, δεν είναι δύσκολο να καταλάβει ότι σιγά σιγά οδηγείτε προς τον... αφανισμό (αν δεν γίνει κάποιο... θάυμα)! Μόλις δύο μοντέλα έχουν μείνει στην γκάμα της και ουσιαστικά αυτό που αφήνει ακόμα κάποιους διακόπτες ανεβασμένους στο εργοστάσιο της είναι το Ypsilon, διότι αν είναι να μιλήσουμε για την πορεία του «re-badged» Chrysler Voyager, τότε μάλλον θα ξοδέψουμε φαιά ουσία χωρίς κανέναν απολύτως λόγο (και γενικότερα θα λέγαμε για τα «re-badged» Chrysler με το λογότυπο της Lancia).

Σύμφωνα με τον Ιταλό κατασκευαστή λοιπόν το ανανεωμένο Ypsilon «για να πετύχει μια πιο ισορροπημένη, πιο αεροδυναμική εμφάνιση, δίνει περισσότερη έμφαση στις οριζόντιες γραμμές για ένα πιο δυναμικό αυτοκίνητο».  

Αυτό που μπορούμε να δούμε από τη μία και μοναδική φωτογραφία που δημοσίευσε ο Ιταλός κατασκευαστής, είναι η πιο μικρή γρίλια και ο ανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας με τον καινούριο αεραγωγό στο κάτω μέρος. Υπάρχουν και δύο νέα χρώματα για το αμάξωμα: «Ivory Chic» (αυτό που βλέπουμε δηλαδή και στη φωτογραφία) και το «Blu di Blu».

Παρότι δεν υπάρχει φωτογραφία από το εσωτερικό, η Lancia υποστηρίζει ότι έχει ανασχεδιαστεί η κεντρική κονσόλα και το ντουλαπάκι του συνοδηγού, ούτως ώστε να υπάρχουν επιπλέον 3 λίτρα σε σχέση με το παρελθόν σε χώρους για μικροαντικείμενα. Επιπλέον, υπάρχουν νέα πιο ποιοτικά υλικά τόσο στα καθίσματα όσο και στο ταμπλό, ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων αλλά και ο μοχλός των ταχυτήτων.

Η Ypsilon του 2016 θα είναι διαθέσιμη σε τρία επίπεδα εξοπλισμού: Silver, Gold και Platinum. Το δεύτερο επίπεδο θα διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό ένα νέο «Uconnect» σύστημα infotainment με οθόνη αφής 5 ιντσών.

Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα, υπάρχουν δύο βενζίνης, ένα με 69 PS και χωρητικότητας 1,2 λίτρων και ο γνωστός 0.9 TwinAir Turbo με τους 85 ίππους που συνδυάζεται με το ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στους πετρελαιοκινητήρες, υπάρχει ο 1.3 turbo diesel με τους 95 ίππους, και επιπλέον δύο εκδόσεις twin-fuel Ecochic, η μία συνδυάζει LPG/βενζίνη με 69 ίππους στα 1.2 λίτρα, και 80 PS σε αυτήν με τον 0.9 TwinAir Turbo που συνδυάζει φυσικό αέριο (ή LNG) με βενζίνη.

Το ανανεωμένο Ypsilon θα κοσμεί το περίπτερο της Lancia στο Frankfurt Motor Show του 2015 και λίγο αργότερα θα βρίσκεται στις εκθέσεις της εταιρίας στην Ευρώπη