Peugeot 308 2021: Αισθητική ανανέωση και νέες τεχνολογίες


Με στόχο να αντιμετωπίσει τις νεότερες προτάσεις του μικρομεσαίου ανταγωνισμού, η Peugeot προχωρά σε μία διακριτική ανανέωση του δημοφιλούς της μοντέλου.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 11/6/2020

Πιθανά αυτή θα είναι και η τελευταία, αφού στην παρούσα γενιά του το 308 μετράει ήδη επτά χρόνια στην αγορά. Ακόμα όμως και έτσι, η πρόταση της Peugeot δεν παύει να δείχνει τα δόντια της σε αρκετά νεότερες προτάσεις. Με την ανανέωση στην οποία υποβλήθηκε απέκτησε ένα νέο «Vertigo Blue» χρωματισμό, καθώς και επανασχεδιασμένους τροχούς. Αντίστοιχα, στις κορυφαίες εκδόσεις διαθέτει ένα προαιρετικό Black Pack, που τονίζει ορισμένα σημεία του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό του συναντάμε περισσότερες διαφοροποιήσεις, με πρώτη και καλύτερη την τοποθέτηση ενός νέου, ψηφιακού πίνακα οργάνων, 10 ιντσών. Το γνωστό i-Cockpit της εταιρίας έχει ήδη τοποθετηθεί σε προτάσεις όπως τα νέα 208 και 2008, οπότε ήταν λογικό να το δούμε και εδώ. Μάλιστα αναβαθμισμένη είναι και η λειτουργία του infotainment, με συνδεσιμότητα Android Auto, Apple Carplay και με Mirrolink. Η τρισδιάστατη πλοήγηση ελέγχεται με φωνητικές εντολές, ενώ προσφέρει και πληροφορίες κίνησης. Αναφορικά με τον εξοπλισμό, από τις βασικές του εκδόσεις θα εφοδιάζεται με διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες στάθμευσης, DAB ψηφιακό ραδιόφωνο, καθώς και ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας.

Περνώντας στο κομμάτι των κινητήρων, οι βασικές του εκδόσεις θα βασίζονται στο γνωστό σύνολο των 1,2 λίτρων της εταιρίας, με ισχύ 110 και 130 ίππων. Στην ισχυρότερη, μάλιστα, διαμόρφωση, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να το συνδυάσουν και με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Εναλλακτικά, για όσους προτιμούν το πετρέλαιο, υπάρχει ο αντίστοιχος diesel των 1.5 λίτρων, σε δύο εκδόσεις, με ιπποδύναμη 100 και 130 ίππων. Αντίστοιχα και εδώ, στη δεύτερη μπορεί κανείς να επιλέξει το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Τέλος, στην κορυφή της σειράς θα δεσπόζει η έκδοση GTi, με turbo σύνολο 1.6 λίτρων και 265 ίππων.