Δημοφιλές B-SUV «εκτοξεύει» την παραγωγή για να καλύψει τη ζήτηση – Δείτε ποιο είναι


Έχοντας περάσει στην 4η γενιά του στα τέλη του 2023, το δημοφιλές μοντέλο είναι διαθέσιμο ως αμιγώς θερμικό, ήπια υβριδικό και ηλεκτρικό.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 25/11/2025

Η Citroen παρουσίασε το νέο C3 τον Οκτώβριο του 2023, περνώντας το δημοφιλές supermini σε άλλο επίπεδο. Το μετέτρεψε σε crossover, εντάσσοντάς το στην κατηγορία του B-segment, το έκανε ευέλικτο στην πόλη και ικανό στον ανοικτό δρόμο, ενώ αξιοποιώντας τη νέα πλατφόρμα Smart Car της Stellantis απέκτησε και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, μαζί με ήπια υβριδική και αμιγώς θερμική.

Η εμπορική του πορεία ήταν εξαρχής εξαιρετική. Μέχρι την άνοιξη του 2025 είχε καταγράψει περισσότερες από 130.000 παραγγελίες, με το 30% να αφορά την ηλεκτρική έκδοση, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία της Dataforce, τον Οκτώβριο του 2025, οι ευρωπαϊκές πωλήσεις του νέου C3 αυξήθηκαν κατά 40%, στις 12.771. Μαζί με το νέο C3 Aircross, που κατέγραψε 8.030 πωλήσεις τον ίδιο μήνα στην Ευρώπη, οδήγησαν την άνοδο της γαλλικής φίρμας κατά περίπου 32%.

Η Stellantis είχε ανακοινώσει εδώ και λίγους μήνες την απόφαση για επέκταση της παραγωγής του νέου C3, από την Trnava της Σλοβακίας, στο Kragujevac της Σερβίας, στο εργοστάσιο που εκσυγχρονίστηκε μεταξύ του 2022 και του 2024 για να «υποδεχθεί» τη νέα πλατφόρμα Smart Car. Πριν από λίγες μέρες, ο CEO της Citroen, Xavier Chardon, κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε στο Παρίσι εξήγησε τους λόγους που έρχεται αυτή η αλλαγή.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, ο κ. Chardon επεσήμανε ότι το εργοστάσιο της Σλοβακίας είναι «πλήρως κορεσμένο», καθώς παράγει επίσης το Opel Frontera, με αποτέλεσμα να περιοριστεί η παραγωγή του γαλλικού μοντέλου. «Δεχόμαστε περισσότερες παραγγελίες συγκριτικά με τον αριθμό των αυτοκινήτων που κατασκευάζουμε», τόνισε χαρακτηριστικά.

Πλέον, με την επέκταση στην Σερβία, μετά από συμφωνία που έχει επιτευχθεί μεταξύ της Stellantis και του Υπουργείου Οικονομίας της χώρας, η παραγωγή του C3 θα αυξηθεί κατά 40.000 μονάδες ετησίως. Ο Chardon δήλωσε ότι με αυτό τον τρόπο, η ετήσια παραγωγή των C3 και C3 Aircross θα ανέλθει στα 300.000 αντίγραφα, ενώ ξεκαθάρισε ότι το νέο C3 είναι κερδοφόρο.

Συν τοις άλλοις, η Stellantis προχωρά στην πρόσληψη 400 εργαζομένων για το εργοστάσιό της στην Rennes της δυτικής Γαλλίας, όπου πρόσφατα ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Citroen C5 Aircross.

Πηγή: Bloomberg

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Στην Ελλάδα το νέο Citroen C5 Aircross - Δείτε αναλυτικά τις τιμές και εκδόσεις

Test Drive: Το νέο Citroen C3 1.2T 100PS είναι πρακτικό, άνετο και πολύ trendy (video)

Ταξινομήσεις Οκτωβρίου: Κυριαρχία των υβριδικών στην Ευρώπη - «Κατρακυλά» η βενζίνη