Οι μέρες κυλούν και η 10η Δεκεμβρίου πλησιάζει. Πρόκειται για την ημερομηνία κατά την οποία η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα παρουσιάσει τις προτάσεις της στο πλαίσιο της προγραμματισμένης αναθεώρησης των στόχων για τις εκπομπές ρύπων στην αυτοκινητοβιομηχανία.
Όσο περνάει ο καιρός, εντείνονται και οι πιέσεις των ευρωπαϊκών brands προκειμένου να μην ισχύσει η απόφαση για απαγόρευση πώλησης νέων οχημάτων με ΜΕΚ από το 2035 και να υπάρξει «χαλάρωση» στην αυστηρή μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, με «πράσινο φως» σε plug-in hybrid μοντέλα, σε range extenders αλλά και σε χρήση υδρογόνου (FCEV και όχι μόνο).
Το τελευταίο «επεισόδιο» στο συγκεκριμένο σίριαλ ήρθε την Τρίτη (25/11) από τον John Elkann. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την έναρξη παραγωγής του νέου FIAT 500 Hybrid, ο πρόεδρος της Stellantis προειδοποίησε ότι η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία κινδυνεύει «με μη αναστρέψιμη πτώση», σε περίπτωση που η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν αναθεωρήσει τους αυστηρούς στόχους που έχει θέσει για τις εκπομπές CO2.
Παράλληλα, επεσήμανε ότι συνολικά ο κλάδος έχει δημιουργήσει ένα πακέτο προτάσεων για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, οι οποίες δίνουν στις αυτοκινητοβιομηχανίες μεγαλύτερη ευελιξία για την επίτευξη των στόχων. Με αυτό τον τρόπο θα αποφευχθεί η «καταστροφική» εξέλιξη γι' αυτές.
«Υπάρχει ένας άλλος τρόπος για να μειώσουμε τις εκπομπές στην Ευρώπη με εποικοδομητική και συμφωνημένη διαδικασία, αποκαθιστώντας την ανάπτυξη που έχουμε χάσει και καλύπτοντας τις ανάγκες των ανθρώπων», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του, ο νέος CEO της Stellantis, Antonio Filosa, επεσήμανε: «Εάν μας επιτραπεί να κερδίσουμε πίσω τους πελάτες με εξαιρετικά προϊόντα όπως το υβριδικό FIAT 500, σίγουρα θα μπορέσουμε να αποκαταστήσουμε την ανάπτυξη που είναι απαραίτητη για μελλοντικές επενδύσεις και καινοτομία, υποστηρίζοντας την απασχόληση στην Ευρώπη». Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι μετά από πολλές συνομιλίες που έχουν γίνει με τις ευρωπαϊκές αρχές, χρειάζεται πλέον να ληφθεί μια «επείγουσα και οριστική δράση».
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κορυφαία στελέχη της Stellantis δεν έδωσαν περισσότερες λεπτομέρειες για τις πιθανές συνέπειες που θα υπάρξουν για τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε περίπτωση που η ΕΕ δεν «χαλαρώσει» τους στόχους εκπομπών ρύπων.
Πηγή: Reuters
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ε.Ε.: Στροφή 180 μοιρών για την απαγόρευση των ΜΕΚ - Ενισχύει τους ευρωπαίους κατασκευαστές
Επίσημο: Οι πρώτες εικόνες του νέου Opel Astra - Τι αλλαγές θα έχει (photos)





_77761_469403_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ




