Η Mitsubishi, αντικειμενικά, είναι μία εταιρία με σοβαρή παρουσία στην κατηγορία των off road οχημάτων, η οποία ξεκινά πολλά χρόνια πριν ανακαλυφθούν τα SUV και αρχίσουν να κυριαρχούν στην αγορά. Το γεγονός αυτό, πέρα από την πλήρη γκάμα σε αντίστοιχες προτάσεις, της δίνει και μία ωριμότητα στη σχεδίαση και στη φιλοσοφία των μοντέλων της. Αυτά ακριβώς είναι τα βασικά στοιχεία που αντανακλά και το Eclipse Cross.
Παλαιότερα είχε περάσει από το περιοδικό μας η πιο πλούσια έκδοση, με κιβώτιο CVT και τετρακίνηση, τη δοκιμή της οποίας μπορείτε να βρείτε εδώ. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε στα χέρια μας το ίδιο μοντέλο, με κίνηση όμως μόνο στους μπροστινούς τροχούς και με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Σε ότι αφορά στο εσωτερικό, πέρα από το διαφορετικό επιλογέα, δεν αλλάζει κάτι ουσιαστικό. Το σαλόνι του Eclipse Cross είναι από τα πιο φιλόξενα της κατηγορίας. Η πίσω σειρά καθισμάτων, μάλιστα, μπορεί να μετακινηθεί και κατά το διαμήκη άξονα, προσφέροντας έτσι σημαντικές πολυμορφικές δυνατότητες στο σύνολο. Το ταμπλό, με τη σειρά του, είναι κατασκευασμένο από ποιοτικά υλικά και δείχνει προσεγμένο στις λεπτομέρειες.
Η εργονομία είναι σε γενικές γραμμές καλή. Αρκετές λειτουργίες ελέγχονται από τα κουμπιά του τιμονιού, ενώ το infotainment διαθέτει οθόνη αφής 7 ιντσών και παράλληλα ένα touchpad, ανάμεσα από τα καθίσματα, για το χειρισμό του. Οι θήκες για μικροαντικείμενα θα κάνουν ευκολότερη τη συμβίωση στο εσωτερικό, ενώ ασφαλέστερη θα κάνει τη μετακίνηση η πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων που εφοδιάζει το αυτοκίνητο.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 8
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ8
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 7
ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8
ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 8
ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 8
ΑΣΦΑΛΕΙΑ 8
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 8
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 8
VALUE FOR MONEY 7
ΣΥΝΟΛΟ78
Οδηγικά, δεν έχουμε να παρατηρήσουμε κάτι σημαντικό. Η ποιότητα κύλισης του Eclipse Cross αξιολογείται θετικά. Οι αναρτήσεις του είναι σχετικά μαλακές, επιτρέποντας κάποιες κλίσεις στις στροφές που όμως δεν θα αγχώσουν τον οδηγό. Ταυτόχρονα, απορροφούν με επιτυχία τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος και διατηρούν το αυτοκίνητο ευθύβολο και σταθερό, στις υψηλές ταχύτητες. Θετική είναι επίσης η εντύπωση που αφήνει το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα. Όσο για την έλλειψη της τετρακίνησης, κανείς δεν πρόκειται να την αντιληφθεί, εντός δρόμου.
Εν κατακλείδι, στην τιμή των 20.850 ευρώ που ξεκινά (στην έκδοση εξοπλισμού Inform), το Eclipse Cross αποτελεί ένα άκρως ανταγωνιστικό σύνολο. Πιο ισορροπημένη και πλήρης, ωστόσο, για τα όσα προσφέρει είναι η αμέσως επόμενη έκδοση εξοπλισμού, Invite plus, με τιμή τα 22.400 ευρώ.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΜΟΝΤΕΛΟ MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 1.5 TC MT 2WD 163 PS 2020 TIMH €20.850 ΤΕΛΗ €279
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.499 cc, Turbo, 4 Κύλινδρος, Σε σειρά ΚΑΥΣΙΜΟ Αμόλυβδη Βενζίνη
ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 120(163)/5.500 ΡΟΠΗ Nm/rpm 250/2.400-4.500
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο, 6 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 10,3 sec, τελική 205 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 6,6 L/100km, 151 g/km
ΥΠΕΡ ΑΝΕΣΗ, ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ
ΚΑΤΑ ΟΓΚΟΣ ΧΩΡΟΥ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ