Δοκιμάζουμε το σκληροτράχηλο Mitsubishi L200 Club Cab 2.2 4WD


O επαγγελματίας θέλει πολλά δίνοντας λίγα. Δεν είναι κακό αυτό. Έχει μάθει να φορτώνει, να τραβάει, να δουλεύει με εργαλεία. Ένα τέτοιο είναι και το L200 απλά έχει bonus το χρώμιο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 20/8/2020

Και τη μάσκα. Και τι μάσκα! Rock solid εμφάνιση για ένα από τα πιο δημοφιλή pick-up της παγκόσμιας αγοράς, το οποίο στην τελευταία του εκδοχή φόρεσε τα καλά του. Τόσο καλά που αν το δεις σε πλήρως ανφάς εμφάνιση θα νομίζεις ότι έχεις μπροστά σου ένα premium SUV με όλα τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά ενός Outlander ή ενός Eclipse Cross. Τo L200 δοκιμής μας δείχνει εντυπωσιακό στο εμπρός μέρος αλλά τυπικό δείγμα «μιάμιση καμπίνα» στις λοιπές οπτικές γωνίες, με τις πόρτες σε κάθε πλευρά να ανοίγουν αντικρυστά, βοηθώντας έτσι την επιβίβαση και αποβίβαση, σε μια τυπικής υλοποίησης και χωρητικότητας καλοφτιαγμένη καμπίνα, που προσφέρει πολλά στοιχεία λιμουζίνας αλλά με τους πίσω επιβάτες απλά να μεταφέρονται. Αν θέλετε ανέσεις άλλου επιπέδου δείτε το κανονικό διπλοκάμπινο. Η εικόνα πάντως από τη θέση του οδηγού είναι αυτή ενός αυτοκινήτου Mitsubishi με πλήρη στοιχεία συνδεσιμότητας και ευκολίες πρωτόγνωρες (μέχρι και θύρα HDMI υπάρχει).

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)
MITSUBISHI L200 Club Cab 2.2 4WD

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 8

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ7

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 7

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 7

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 8

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 8

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 9

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 9

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 9

VALUE FOR MONEY 7

ΣΥΝΟΛΟ79

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με έναν τυπικής ηχητικής χροιάς turbo diesel τετρακύλινδρο κινητήρα με turbo μεταβλητής γεωμετρίας 2.268 cc, απόδοσης 150 PS στις 3.500 rpm και ροπής 400 Nm που έρχεται από τις 1.750rpm. Διαθέτει τεχνολογία SCR και με την προσθήκη AdBlue αποκτά ένα πιο οικολογικό προφίλ. Το αυτοκίνητο δοκιμής έρχεται με το καλό σύστημα τετρακίνησης Super Select AWD-II της εταιρείας το οποίο έχει τέσσερις επιλογές, (2H, 4H, 4HLc και 4LLc) και κεντρικό διαφορικό Torsen ενώ στάνταρ είναι το κλείδωμα του πίσω διαφορικού.

Η αλλαγή από 2WD σε 4WD μπορεί να γίνει χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο, με κάτω από 100 km/h (με εξαίρεση τη θέση 4WD Low / Lock). Προαιρετικά αλλά όχι στο «δικό» μας L200 διατίθεται σύστημα με τέσσερα προγράμματα για την εκτός δρόμου κίνηση (Gravel, Mud/Snow, Sand, Rock) και σύστημα ελέγχου ταχύτητας κατάβασης.

Η εμπρός ανάρτηση συντίθεται από διπλά ψαλίδια με ελατήρια και αντιστρεπτική ράβδο εμπρός, ενώ πίσω υπάρχουν τα κλασικά για την κατηγορία ελλειπτικά φύλλα σούστας και πατά σε ελαστικά 265/60-R18 Dunlop AT20 Grandtrek με την ανάλογη αλουμινένια διακόσμηση από τις ζάντες. Οι εσωτερικές διαστάσεις της καρότσας είναι (MxΠxΥ) 1.520x1.470x475 mm, και έρχεται με όσο το δυνατόν μικρότερους θόλους και σκληρή πλαστική επένδυση, οι δε ικανότητες ρυμούλκησης χωρίς φρένο είναι στα 750 κιλά και με φρένο στα 3.100 κιλά. Η δε ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 205 mm και οι γωνίες προσέγγισης, αναχώρησης και ράμπας είναι 30,22 και 24 μοίρες αντίστοιχα. Μην αμελήσουμε και τις 45 μοίρες κλίσης κατά το διαμήκη άξονα κι έχετε ένα εργαλείο κανονικό.

Επιπλέον, το L200 εφοδιάζεται με τεχνολογίες κανονικής λιμουζίνας όπως είναι τα Brake assist, Blind Spot Warning, Lane Departure Warning, Forward Collision Mitigation, Active Stability & Traction Control, Hill Start Assist, Trailer Stability Assist που μας βοηθούν να φρενάρουμε καλύτερα, να παραμένουμε στη λωρίδα μας, να έχουμε τον έλεγχο του αυτοκινήτου όταν ο δρόμος είναι ολισθηρός, να ανεβαίνουμε μια ανηφοριά απροβλημάτιστα και να τραβάμε ρυμουλκούμενο χωρίς φόβο.

Επί της ουσίας το L200 είναι ένα γνήσιο τέκνο της φιλοσοφίας κατασκευής των pick up με πλαίσιο τύπου σκάλα. Κινείται λοιπόν με την ανάλογη συμπεριφορά (κλίσεις και μετατοπίσεις σε εγκάρσια σαμαράκια) αλλά και με έναν αναβαθμισμένο τρόπο φιλτραρίσματος που κάνει την ποιότητα κύλισης πολύ καλού επιπέδου. Ένα ταξίδι στην Εθνική γίνεται άνετα αλλά ακόμα πιο άνετα γίνεται η διέλευση σε οποιοδήποτε στίβο μάχης του ζητηθεί να διέλθει χάρη στο σύστημα τετρακίνησης που είναι ικανότατο και ανθεκτικό. Δεν είναι υπερβολή ότι κινηθήκαμε σε μονοπάτια της Πεντέλης που ποτέ δεν είχαμε φτάσει με άλλο παρόμοιο αυτοκίνητο με λάσπη, κροκάλες και όλα τα οδικά «εδώδιμα» ενός βουνού. Προφανώς δεν το φορτώσαμε αλλά δεχόμαστε το μεικτό των 3.110 κιλών της έκδοσης και το γεγονός ότι η ιαπωνική εταιρία έχει φτιάξει ένα εξαιρετικά δυνατό εργαλείο που πασπαλίζεται με αισθητική, τεχνολογίες ασφάλειας και ευκολίες από οποιοδήποτε αυτοκίνητο από τον κόσμο των SUV.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ MITSUBISHI L200 Club Cab 2.2 4WD 2020   TIMH €29.700   ΤΕΛΗ €105

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 2.268, Turbo, 4 Κύλινδρος  ΚΑΥΣΙΜΟ Πετρέλαιο

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 110(150)/3.500  ΡΟΠΗ Nm/rpm 400/1.750

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο, 6 σχέσεων, κατ΄ επιλογή τετρακίνηση

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε sec, τελική 174 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 8,8 L/100km, 199 g/km

MITSUBISHI L200 Club Cab 2.2 4WD 2020

ΥΠΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΛΙΜΟΥΖΙΝΑΣ

ΚΑΤΑ ΧΩΡΟΙ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΩΝ, ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΙΣΩ