CAR AND DRIVER ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
2018 BMW M5 COMPETITION

Test drive: ΒΜW M5 Competition 625 PS 21/10

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

 Για εκείνους που προφανώς έχουν λύσει πολλά από τα προβλήματα της ζωής τους και η «απλή» Μ5 δεν επαρκεί και τα 600 άλογά της είναι λίγα, η BMW έχει πλέον το απόλυτο «όπλο» τεχνολογικού overdose και ανθρώπινης ματαιοδοξίας. Η Μ5 Competition έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα, διαθέτοντας ένα full πακέτο αλλαγών και σπορ ρυθμίσεων, με στόχο ένα πιο καθαρόαιμο χαρακτήρα για όσους μπορούν και θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους (και τις φυσικές δυνάμεις του Πλαντήτη Γη) μέσα σε μία πίστα.

Η αρχή γίνεται από τον κινητήρα με 25 επιπλέον ίππους, φθάνοντας πια στους 625, ενώ η ροπή ανέβηκε στα 750 Nm. Oι επιδόσεις της έχουν εκτοξευτεί πλέον στα επίπεδα των κορυφαίων supercars, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 3,3 δευτερόλεπτα (ναι, δεν διαβάζετε λάθος…), το 0-200 km/h σε 10,8 δευτερόλεπτα! Οι πιο σημαντικές βελτιώσεις υπάρχουν στο πλαίσιο και στις αναρτήσεις, με τον κινητήρα και την μετάδοση να στερεώνονται πάνω στο πλαίσιο με πιο άκαμπτους συνδέσμους, έτσι ώστε να περιοριστούν οι ταλαντώσεις σε οδήγηση σε πίστα. 

Η νέα ανάρτηση με πιο σκληρό κατά 10% σετ ελατηρίων-αμορτισέρ έχει και αυτή νέα έδραση πάνω στο πλαίσιο, ενώ υπάρχει και μία αλλαγή στο κάμπερ των εμπρός τροχών για καλύτερη κατευθυντικότητα. Το αμάξωμα είναι χαμηλωμένο κατά 7 χιλιοστά σε σχέση με την απλή Μ5, ενώ υπάρχουν και καινούργιες πιο σκληρές αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω, με την πρώτη να έχει και αυτή νέα σημεία στήριξης. 

Το αυτοκίνητο διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης που γνωρίζουμε και από την Μ5, με δυνατότητα και πλήρως πισωκίνητης λειτουργίας και εφοδιάζεται με την πληθώρα τον διαφόρων συστημάτων αλλαγής του set-up λειτουργίας του κινητήρα, της μετάδοσης, της ανάρτησης κ.λπ Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι ένα οκτατάχυτο M-Steptronic με τεχνολογία Drivelogic και τρεις επιλγές στον τρόπο διαχείρισης της λειτουργίας του. Τα φρένα είναι κατασκευασμένα από ελαφρύτερα υλικά, με εξαπίστονες και τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω, ενώ διατίθενται ως έξτρα και κεραμικά φρένα.

Οι αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμα είναι αρκετά διακριτικές, και αφορούν κυρίως τη νέα γρίλια σε μαύρο χρώμα, τα διαφορετικά τελικά των εξατμίσεων σε μαύρο χρώμα επίσης, κάποιες μικρές σχεδιαστικές επεμβάσεις (όπως για παράδειγμα τα χερούλια που είναι πλέον στο χρώμα του αμαξώματος) και βέβαια τις μεγάλες 20άρες ζάντες, ειδικά σχεδιασμένες για αυτό το μοντέλο. Οι αλλαγές στο σαλόνι είναι επουσιώδεις (κάποια νέα καθίσματα, λίγο αλουμίνιο ή carbon στο ταμπλό), παραμένοντας ένα κορυφαίας ποιότητας και αισθητικής περιβάλλον για όσους μπορούν να φθάσουν σ’ αυτά τα χρήματα.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST DRIVE HONDA CIVIC 1.6 I-DTEC 120 PS 11/11

    Δοκιμάζουμε το Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS

    Το Honda Civic συνεχίζει την πορεία του στην αγορά, αυτήν τη φορά µε τον turbodiesel κινητήρα των 1,6 lt και των 120 PS, ο οποίος έλειπε µέχρι σήµερα από τη γκάµα των διαθέσιµων κινητήρων, µιας και οι Ιάπωνες ήθελαν το χρόνο τους προκειµ...

  • ΤEST DRIVE OPEL ASTRA 1.4T 150 PS BLACK EDITION 7/11

    Δοκιμάζουμε το Opel Astra 1.4T 150 PS Black Edition

    Στον αθλητισµό συνηθίζεται να λένε ότι ο νικητής είναι αυτός που όλοι θυµούνται. Στο στίβο των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς, το Astra δικαιούται να το 'φωνάζει'.

  • TEST DRIVE: FORD FIESTA ACTIVE 1.5 DCI 120 PS 4/11

    Δοκιμάζουμε το Ford Fiesta Active 1.5 DCI 120 PS

    Αρκούν δυο δάχτυλα µεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για να κάνουν ένα αυτοκίνητο το hit του ελληνικού καλοκαιριού που ακόμα συνεχίζεται απτόητο. Το Fiesta Active µας επιβεβαιώνει ότι αρκούν και µε το παραπάνω.

  • 2018 DS 7 CROSSBACK 1/11

    Δοκιμάζουμε το νέο DS 7 Crossback

    Ένα μεγάλο, εντυπωσιακό αυτοκίνητο, για ένα μεγάλο, εντυπωσιακό comeback. Η DS Automobiles, το πολυτελές brand της Citroen, κάνει ρελάνς στην κατηγορία, ρίχνοντας όλα της τα όπλα, αισθητικά, τεχνολογικά, ποιοτικά σε μια κατηγορία που γίνεται…πόλεμος. Mesdames et messieurs...

  • 2018 CUPRA ATECA 31/10

    Δοκιμάζουμε στη Βαρκελώνη το νέο Cupra Ateca (Video)

    Οι Ισπανοί με το νέο Cupra Ateca αποδεικνύουν πώς ένα mainstream SUV μπορεί να αποτελέσει τον 'φονέα γιγάντων' σε αντίστοιχες premium υλοποιήσεις. Και των GTi συμπεριλαμβανομένων…

  • MAXXIS VICTRA SPORT 5 31/10

    Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Maxxis (Video)

    Την παρουσία της στην ελληνική αγορά επιχειρεί να ενισχύσει η Maxxis, παρουσιάζοντας στο απαιτητικό τερέν του Αυτοκινητοδρομίου των Σερρών τη νέα σειρά ελαστικών υψηλών επιδόσεων Victra Sport 5.

  • TEST DRIVE 2018 NISSAN JUKE 1.6 XTRONIC 112 PS 29/10

    Δοκιμάζουμε το Nissan Juke 1.6 XTRONIC 112 PS

    Πιο ώριμο από ποτέ, το Nissan Juke ενισχύει τον αστικό χαρακτήρα του, συνδυάζοντας έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.598 κ.εκ. με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT).

  • TEST DRIVE: SUZUKI JIMNY 1.5 GLX VVT 102 PS 26/10

    Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα: Suzuki Jimny 1.5 GLX VVT 102 PS

    Το είδαμε στα λιμάνια, το είδαμε στους δρόμους, το είδαμε σε social media και με το ανάλογο buzz. Τώρα λοιπόν, εδώ στην Ελλάδα, δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Jimny. Όχι άλλο ένα crossover.

  • TEST DRIVE: VOLVO XC60 T8 TWIN ENGINE 407 PS 25/10

    Δοκιμάζουμε: Volvo XC60 T8 Twin Engine 407 PS

    Δύο τύποι κινητήρων, µισή κατανάλωση, πολλαπλάσια ισχύς. Το Volvo XC60 T8 παίζει στα δάχτυλα την άλγεβρα της τεχνολογίας και οδηγεί το New Deal της αυτοκίνησης στην πιο σηµαντική της δεκαετία.

  • 2018 BMW M5 COMPETITION 21/10

    Oδηγούμε: ΒΜW M5 Competition 625 PS

    Με 25 επιπλέον άλογα και σημαντικές επεμβάσεις στο πλαίσιο, η BMW δημιουργεί το κορυφαίο σπορ σεντάν του κόσμου.

  • TEST DRIVE 2018 NISSAN QASHQAI 19/10

    Οδηγούμε το Nissan Qashqai 1.3 DiG-T 140 & 160 PS

    Στη Nissan αποφάσισαν να αντικαταστήσουν τους υπερτροφοδοτούμενους 1.2 και 1.6 βενζινοκινητήρες με τον καινούργιο 1.3 DiG-T μέγιστης ισχύος 140 PS και 160 PS, αντίστοιχα, αναλόγως της εκδοχής του. Οι λόγοι; Η μείωση της κατανάλωσης, των ρύπων καθώς και του διοξειδίου του...

  • TEST DRIVE FORD ECOSPORT 1.5L ECOBLUE 125 PS IAWD 14/10

    Δοκιμάζουμε το Ford EcoSport 1.5L EcoBlue 125 PS iAWD

    Το είχαµε γράψει, το είχαµε πει σε κατά καιρούς παρουσιάσεις της Ford και να που τώρα έγινε πραγµατικότητα! Η κατηγορία των συµπαγών αυτοκινήτων ελευθέρου χρόνου αποκτά το πρώτο της 'γήινο' τετρακίνητο µοντέλο.

  • TEST DRIVE 2019 HONDA CR-V 12/10

    Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Honda CR-V (Video)

    Το Honda CR-V δε χρειάζεται συστάσεις. Κι όμως είναι τόσα τα κατορθώματά του που το κατατάσσουν στο κλαμπ των κορυφαίων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Σκεφτείτε λοιπόν τώρα που ανανεώθηκε εκ βάθρων τι μπορεί αυτό να σημαίνει για τη μετέπειτα πορεία του.

  • TEST DRIVE SKODA OCTAVIA RS 2.0 TDI 184 PS DSG 4X4 10/10

    Δοκιμάζουμε: Skoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4X4

    Τα δύο πρόσωπα του Ιανού: Η αρχαία ρωµαϊκή θεότητα µε τα δύο πρόσωπα, εκείνη που όριζε πύλες είναι στην περίπτωσή µας ο καλύτερος τρόπος να περιγράψεις τούτο το αυτοκίνητο.

  • 2018 TEST DRIVE: ΗONDA JAZZ DYNAMIC 1.5 I VTEC 130 PS 8/10

    Δοκιμάζουμε: Ηonda Jazz Dynamic 1.5 i-VTEC 130 PS

    Ο συνδυασµός των λέξεων Honda και Dynamic σε ένα µοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας δηµιουργεί προσδοκίες και, τρόπον τινά, εξάπτει τη φαντασία. Θεωρητικά, κάτι καλό µπορεί να υπάρχει από αυτή τη σύµπραξη. Ωστόσο, ποιο είναι το έµπρακτο...