CAR AND DRIVER ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
2018 TEST DRIVE FORD FOCUS

Test drive: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS 17/9

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Στην αεροπορική βάση της Δεκέλειας, στο γνωστό μας Τατόι στέκεται το κόκκινο ST-Line Ford Focus, δίπλα σε F4 Phantom, A7 Corsair, F5, Mirage F1...Υπάρχουν αρκετές κοινές προσλαμβάνουσες εδώ. Το νέο Focus βλέπετε αποτελεί την "αιχμή του δόρατος" της εταιρίας έτοιμη για μια πλειάδα αποστολών, με χαρακτήρα που ποικίλει από την Titanium, Active, ST-Line και Vignale σε hatchback και station wagon. Είναι φτιαγμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής αλλά είναι άκαμπο και ελαφρύ, έχει πολλά συστήματα ασφαλείας για τον οδηγό-χειριστή αλλά και τους επιβάτες, για την προστασία της ζωής αλλά και την προαγωγή της σπορ οδήγησης. "Πυρολοβεί" με υπεραποδοτικούς κινητήρες στα 1.0 λίτρα βενζίνης και 1.5 πετρελαίου και μέχρι και head-up display και αυτόματο πιλότο έχει όπως ακριβώς τα σύγχρονα μαχητικά για να προβάλλονται κρίσιμες πληροφορίες εντός του οπτικού πεδίου του οδηγού και να κινείται το αυτοκίνητο με κάποιο επίπεδο αυτονομίας. Ταυτόχρονα είναι ποιοτικό για να αντέχει στο χρόνο, έχει χώρους για επιβάτες και αποσκευές και όταν αρχίσει να τροχοδρομεί στην ελληνική άσφαλτο είσαι σίγουρος για κάθε του κίνηση ακόμη και στην πιο απαιτητική διαδρομή χωρίς να κουράζει με απρόβλεπτες συμπεριφορές.

Είχαμε οδηγήσει πριν λίγο καιρό στο εξωτερικό το νέο Focus αλλά -όπως πάντα- περιμέναμε να το δούμε και στην Ελλάδα με τους εξαιρετικά απαιτητικούς της δρόμους. Κι εδώ λοιπόν στην πρώτη του πανελλήνια παρουσίαση στους εκπροσώπου του Ειδικού Τύπου δεν έδειξε τίποτε λιγότερο από το κορυφαίο. Ειδικά στην έκδοση 1.0 EcoBoost ST-Line 125 PS με το σπέσιαλ set-up στις αναρτήσεις -και παρά την υιοθέτηση ημιάκαμπτου άξονα πίσω, που όμως προέρχεται από το Fiesta ST- το Focus δείσνει καλοζυγισμένο, σβέλτο και ασφαλές σε κάθε περίπτωση.

Παράλληλα η ελληνική αντιπροσωπεία φρόντισε να προικίσει το νέο της best-seller με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας (πχ. στην περίοδο λανσαρίσματος προσφέρεται χωρίς χρέωση το head-up-display και το αυτόματο/αυτόνομο παρκάρισμα) σε τιμές που ξεκινούν από τα 17.984 ευρώ. Περισσότερα για το νέο Ford Focus μπορείτε να διαβάσετε στην πρώτη, διπλή δοκιμή του στο Car and Driver Οκτωβρίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 BMW M5 COMPETITION 21/10

    Oδηγούμε: ΒΜW M5 Competition 625 PS

    Με 25 επιπλέον άλογα και σημαντικές επεμβάσεις στο πλαίσιο, η BMW δημιουργεί το κορυφαίο σπορ σεντάν του κόσμου.

  • TEST DRIVE 2018 NISSAN QASHQAI 19/10

    Οδηγούμε το Nissan Qashqai 1.3 DiG-T 140 & 160 PS

    Στη Nissan αποφάσισαν να αντικαταστήσουν τους υπερτροφοδοτούμενους 1.2 και 1.6 βενζινοκινητήρες με τον καινούργιο 1.3 DiG-T μέγιστης ισχύος 140 PS και 160 PS, αντίστοιχα, αναλόγως της εκδοχής του. Οι λόγοι; Η μείωση της κατανάλωσης, των ρύπων καθώς και του διοξειδίου του...

  • TEST DRIVE FORD ECOSPORT 1.5L ECOBLUE 125 PS IAWD 14/10

    Δοκιμάζουμε το Ford EcoSport 1.5L EcoBlue 125 PS iAWD

    Το είχαµε γράψει, το είχαµε πει σε κατά καιρούς παρουσιάσεις της Ford και να που τώρα έγινε πραγµατικότητα! Η κατηγορία των συµπαγών αυτοκινήτων ελευθέρου χρόνου αποκτά το πρώτο της 'γήινο' τετρακίνητο µοντέλο.

  • TEST DRIVE 2019 HONDA CR-V 12/10

    Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Honda CR-V (Video)

    Το Honda CR-V δε χρειάζεται συστάσεις. Κι όμως είναι τόσα τα κατορθώματά του που το κατατάσσουν στο κλαμπ των κορυφαίων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Σκεφτείτε λοιπόν τώρα που ανανεώθηκε εκ βάθρων τι μπορεί αυτό να σημαίνει για τη μετέπειτα πορεία του.

  • TEST DRIVE SKODA OCTAVIA RS 2.0 TDI 184 PS DSG 4X4 10/10

    Δοκιμάζουμε: Skoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4X4

    Τα δύο πρόσωπα του Ιανού: Η αρχαία ρωµαϊκή θεότητα µε τα δύο πρόσωπα, εκείνη που όριζε πύλες είναι στην περίπτωσή µας ο καλύτερος τρόπος να περιγράψεις τούτο το αυτοκίνητο.

  • 2018 TEST DRIVE: ΗONDA JAZZ DYNAMIC 1.5 I VTEC 130 PS 8/10

    Δοκιμάζουμε: Ηonda Jazz Dynamic 1.5 i-VTEC 130 PS

    Ο συνδυασµός των λέξεων Honda και Dynamic σε ένα µοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας δηµιουργεί προσδοκίες και, τρόπον τινά, εξάπτει τη φαντασία. Θεωρητικά, κάτι καλό µπορεί να υπάρχει από αυτή τη σύµπραξη. Ωστόσο, ποιο είναι το έµπρακτο...

  • 2018 AUDI Q8 55 3.0 TFSI 5/10

    Οδηγούμε το Audi Q8 55 3.0 TFSI Quattro Tiptronic (Video)

    Στους σκεπτόμενους με ψυχρή λογική ένα όχημα όπως το νέο Audi Q8 είναι μία ανοησία. Αλλά κανένας δεν θέλει τους τύπους με την ψυχρή λογική γιατί αποτελούν πάντα μία τροχοπέδη. Πήγαινέ μας όπου αλλού θές, Μίστερ Σποκ.

  • 2018 KIA CEED 27/9

    Ήρθε το νέο KIA Ceed και το δοκιμάζουμε

    Νέο σε όλα το KIA Ceed συστήνεται ξανά στο ευρωπαϊκό κοινό με όπλα του την ποιότητα, τα τεχνολογικά ευρήματα και μια οδική συμπεριφορά πρωτόγνωρα ευχάριστη.

  • 2018 TOYOTA SUPRA 26/9

    First Drive: Οδηγούμε τη νέα Toyota Supra στην Ισπανία [Video]

    Οδηγήσαμε το πρωτότυπο της πέμπτης γενιάς Supra και ανακαλύψαμε ότι η Toyota δεν έχει ξεχάσει πώς να φτιάχνει ένα σοβαρό αυτοκίνητο επιδόσεων.

  • KLEBER 2018 22/9

    Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά της Kleber

    Σχετικά άγνωστη στη χώρα μας, η Kleber έχει ιστορία 108 ετών στη δημιουργία ελαστικών. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει και η τεχνολογία που υιοθετεί στην κατασκευή τους απηχείται με τον καλύτερο τρόπο στα καινούργια Dynaxer ΗP4 και Dynaxer UHP.

  • 2018 SUZUKI JIMNY 20/9

    First Drive: Οδηγούμε το νέο Suzuki Jimny στη Γερμανία

    Διατηρώντας στο ακέραιο τον καθαρόαιμο χαρακτήρα του, το νέο Jimny, έχει επιδεχθεί μια σειρά βελτιώσεων στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού ώστε να συνεχίσει απερίσπαστο την πορεία του.

  • 2018 TEST DRIVE MERCEDES-BENZ CLA 180D 18/9

    Test drive: Mercedes-Benz CLA 180d

    Επιτυχημένο είναι το downsize όταν σε περιπτώσεις αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν σήμα το 'αστέρι' αφήνουν αναλλοίωτα τα εγγενή χαρακτηριστικά τους.

  • 2018 TEST DRIVE FORD FOCUS 17/9

    Δοκιμάζουμε: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS

    Έχοντας μπει για τα καλά στη συνείδηση των αγοραστών ως ένα από τα πιο fun-to-drive οικογενειακά αυτοκίνητα, το Ford Focus θα είχε δύσκολο έργο να παρουσιάσει κάτι νέο και καινοτόμο. Κι όμως...τα κατάφερε.

  • 2018 TEST DRIVE KIA SOUL 1.6 CRDI 136 PS 7-DCT 10/9

    Δοκιμάζουμε: KIA Soul 1.6 CRDi 136 PS 7-DCT

    Οικογενειακό με diesel κινητήρα, το οποίο δεν ξεφεύγει από πλευράς κόστους αλλά… ξεφεύγει από πλευράς αισθητικής; Μία καλή επιλογή είναι το KIA Soul 1.6 και μάλιστα με 'συν' της ευκολία ενός διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου.

  • 2018 MERCEDES-BENZ EQ 5/9

    Συνοδηγούμε στην Ισπανία το νέο EQC

    Το πρωτότυπο επιταχύνει στην έξοδο της στροφής με... αυτοπεποίθηση, τους μπροστινούς τροχούς να... τσιρίζουν, ενώ από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου γίνεται αισθητός και ένας ήχος υψηλών συχνοτήτων. Αυτό είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, που φαίνεται να καταφθάνει βιαστικά...