CAR AND DRIVER ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
2018 TEST DRIVE KIA SOUL 1.6 CRDI 136 PS 7-DCT

Test drive: KIA Soul 1.6 CRDi 136 PS 7-DCT 10/9

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Η αλήθεια είναι πως το KIA Soul δεν είναι ένα μοντέλο, το οποίο παρουσιάστηκε πρόσφατα. Βέβαια, έπειτα από τις επεμβάσεις της κορεατικής εταιρείας το 2014, το Soul απέκτησε ένα ανανεωμένο πρόσωπο και είναι πλέον πολύ ανώτερο σε όλα τα επίπεδα από το μοντέλο, που είχαμε γνωρίσει πριν από την προαναφερθείσα χρονιά. Από πλευράς τεχνολογίας, κρατάμε το γεγονός ότι το Soul έχει υιοθετήσει την πλατφόρμα, η οποία βασίζεται στην αντίστοιχη του τρέχοντος cee’d. Το νέο πλαίσιο αποτελείται κατά 66% από χάλυβα πολύ υψηλής αντοχής, με ισχυρότερες ενώσεις στα πιο σημαντικά σημεία του πλαισίου. Έτσι, ως αποτέλεσμα προέκυψε η αύξηση της ακαμψίας του πλαισίου κατά 29%!

Σε ό,τι αφορά την άνεση της ανάρτησης, κι αυτή εμφανίζεται επίσης βελτιωμένη, με δεδομένη τη στήριξη των εμπρός γονάτων MacPherson σε ένα υποπλαίσιο, επιλογή που έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη μόνωση της καμπίνας από τις δονήσεις, αλλά και τη μείωση της τραχύτητας της κύλισης του αυτοκινήτου. Η δε κρεμαγιέρα έχει μεταφερθεί πιο μπροστά, κάτι που έχει βελτιώσει σε μεγάλο βαθμό την απόκριση του τιμονιού. Τέλος, τα αμορτισέρ του πίσω άξονα έχουν μεγαλύτερο μήκος και είναι τοποθετημένα κάθετα, παρέχοντας έτσι καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών κατά την κίνηση του Soul, αλλά και πιο μαλακή λειτουργία.

Από πλευράς χώρων, το Soul θα ικανοποιήσει ακόμα και τις πιο απαιτητικές μεταφορικές ανάγκες τόσο στο σαλόνι του όσο και στο χώρο αποσκευών, που έχει όγκο 354 λίτρων μέχρι την εταζέρα αλλά και αρκετά αυξημένο ύψος κάτι που επιτρέπει τη φόρτωση αρκετών πραγμάτων και πάνω από αυτήν. Παραμένοντας στο εσωτερικό, αξίζει να σημειώσουμε πως η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα, υπογραμμίζοντας έτσι τα άλματα προόδου -και σε αυτόν τον τομέα- που έχει σημειώσει η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία. Ταυτόχρονα, το επίπεδο του θορύβου στην καμπίνα των επιβατών παραμένει χαμηλό, ακόμα κι αν αυξηθεί η ταχύτητα κίνησης του αυτοκινήτου. Επιπλέον, σε πολύ καλό επίπεδο κινείται και η εργονομία με ευκολία χρήσης όλων των συστημάτων ενώ στα θετικά συγκαταλέγεται και η απόκριση του Multimedia συστήματος έστω και αν η γλώσσα των μενού δεν περιλαμβάνει ελληνικά. Με άλλα λόγια, το Soul 1.6 diesel είναι μία πρόταση, που ενδείκνυται για οικογενειακό μοντέλο, το οποίο θα ταξιδεύει συχνά. Και γιατί όχι, άλλωστε, από κάθε άποψη.

Σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, τα 6,7 λίτρα diesel ανά 100 km είναι μία συμπαθητική επίδοση στο πρόγραμμα Eco που περιορίζει την απόδοση της ροπής και τροποποιεί τη διαχείριση των αλλαγών σχέσων. Υπάρχει βέβαια και πρόγραμμα Normal αλλά και Sport με μια κάποια αίσθηση ζωντάνιας. Οι επιδόσεις δεν είναι από αυτοκίνητο που επιδίδεται σε καταρρίψεις ρεκόρ χρόνου, αλλά για ένα οικογενειακό μοντέλο είναι μια χαρά. Το τιμόνι παρέχει τη ζητούμενη αίσθηση της αμεσότητας, ενώ η ποιότητα της κύλισης βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο. Συνολικά, το Soul δεν εντυπωσιάζει σε όλους τους τομείς όσο τα πιο σύγχρονα μοντέλα της KIA, αφού είναι παλαιότερης ηλικίας. Ωστόσο, μπορεί να σταθεί με αξιώσεις απέναντι στον ανταγωνισμό καθώς προσφέρει έναν διαφορετικό χαρακτήρα ο οποίος μάλιστα στην έκδοση δοκιμής εντυπωσιάζει με τις νεανικές του διχρωμίες.

YΠΕΡ

  • ΧΩΡΟΙ,
  • ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ,
  • ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

 

ΚΑΤΑ

  • ΑΥΣΤΗΡΑ «ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΥ» ΤΥΠΟΥ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,
  • ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

 

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 TEST DRIVE: ΗONDA JAZZ DYNAMIC 1.5 I VTEC 130 PS 8/10

    Δοκιμάζουμε: Ηonda Jazz Dynamic 1.5 i-VTEC 130 PS

    Ο συνδυασµός των λέξεων Honda και Dynamic σε ένα µοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας δηµιουργεί προσδοκίες και, τρόπον τινά, εξάπτει τη φαντασία. Θεωρητικά, κάτι καλό µπορεί να υπάρχει από αυτή τη σύµπραξη. Ωστόσο, ποιο είναι το έµπρακτο...

  • 2018 AUDI Q8 55 3.0 TFSI 5/10

    Οδηγούμε το Audi Q8 55 3.0 TFSI Quattro Tiptronic (Video)

    Στους σκεπτόμενους με ψυχρή λογική ένα όχημα όπως το νέο Audi Q8 είναι μία ανοησία. Αλλά κανένας δεν θέλει τους τύπους με την ψυχρή λογική γιατί αποτελούν πάντα μία τροχοπέδη. Πήγαινέ μας όπου αλλού θές, Μίστερ Σποκ.

  • 2018 KIA CEED 27/9

    Ήρθε το νέο KIA Ceed και το δοκιμάζουμε

    Νέο σε όλα το KIA Ceed συστήνεται ξανά στο ευρωπαϊκό κοινό με όπλα του την ποιότητα, τα τεχνολογικά ευρήματα και μια οδική συμπεριφορά πρωτόγνωρα ευχάριστη.

  • 2018 TOYOTA SUPRA 26/9

    First Drive: Οδηγούμε τη νέα Toyota Supra στην Ισπανία [Video]

    Οδηγήσαμε το πρωτότυπο της πέμπτης γενιάς Supra και ανακαλύψαμε ότι η Toyota δεν έχει ξεχάσει πώς να φτιάχνει ένα σοβαρό αυτοκίνητο επιδόσεων.

  • KLEBER 2018 22/9

    Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά της Kleber

    Σχετικά άγνωστη στη χώρα μας, η Kleber έχει ιστορία 108 ετών στη δημιουργία ελαστικών. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει και η τεχνολογία που υιοθετεί στην κατασκευή τους απηχείται με τον καλύτερο τρόπο στα καινούργια Dynaxer ΗP4 και Dynaxer UHP.

  • 2018 SUZUKI JIMNY 20/9

    First Drive: Οδηγούμε το νέο Suzuki Jimny στη Γερμανία

    Διατηρώντας στο ακέραιο τον καθαρόαιμο χαρακτήρα του, το νέο Jimny, έχει επιδεχθεί μια σειρά βελτιώσεων στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού ώστε να συνεχίσει απερίσπαστο την πορεία του.

  • 2018 TEST DRIVE MERCEDES-BENZ CLA 180D 18/9

    Test drive: Mercedes-Benz CLA 180d

    Επιτυχημένο είναι το downsize όταν σε περιπτώσεις αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν σήμα το 'αστέρι' αφήνουν αναλλοίωτα τα εγγενή χαρακτηριστικά τους.

  • 2018 TEST DRIVE FORD FOCUS 17/9

    Δοκιμάζουμε: Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS

    Έχοντας μπει για τα καλά στη συνείδηση των αγοραστών ως ένα από τα πιο fun-to-drive οικογενειακά αυτοκίνητα, το Ford Focus θα είχε δύσκολο έργο να παρουσιάσει κάτι νέο και καινοτόμο. Κι όμως...τα κατάφερε.

  • 2018 TEST DRIVE KIA SOUL 1.6 CRDI 136 PS 7-DCT 10/9

    Δοκιμάζουμε: KIA Soul 1.6 CRDi 136 PS 7-DCT

    Οικογενειακό με diesel κινητήρα, το οποίο δεν ξεφεύγει από πλευράς κόστους αλλά… ξεφεύγει από πλευράς αισθητικής; Μία καλή επιλογή είναι το KIA Soul 1.6 και μάλιστα με 'συν' της ευκολία ενός διπλοσύμπλεκτου κιβωτίου.

  • 2018 MERCEDES-BENZ EQ 5/9

    Συνοδηγούμε στην Ισπανία το νέο EQC

    Το πρωτότυπο επιταχύνει στην έξοδο της στροφής με... αυτοπεποίθηση, τους μπροστινούς τροχούς να... τσιρίζουν, ενώ από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου γίνεται αισθητός και ένας ήχος υψηλών συχνοτήτων. Αυτό είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, που φαίνεται να καταφθάνει βιαστικά...

  • 2018 OPEL COMBO 30/8

    Οδηγούμε: 2018 Opel Combo

    Η Opel παρουσιάζει την 5η γενιά του πολυχρηστικού μοντέλου της, Combo, που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα EMP-2 της μητρικής της Opel, της PSA, όπως το Grandland X. Εμείς οδηγήσαμε τόσο τη βενζινοκίνητη όσο και μία από...

  • 2018 VW E-GOLF 19/8

    Δοκιμάζουμε: Volkswagen e-Golf 136 PS

    Το e-Golf δεν εντυπωσιάζει με το σχήμα του αλλά με το πόσο εύχρηστο είναι στις καθημερινές μετακινήσεις, εντός πόλης κατά βάση. Και σε πείθει ότι είναι ένα από τα καλύτερα αυτής της νεοπαγούς κατηγορίας οχημάτων.

  • 2018 TEST DRIVE YARIS 1.O VVTI 18/8

    Δοκιμάζουμε: Toyota Yaris 1.0 VVTi 69PS

    ​Η φήμη του πλέον μετά από μια εικοσαετία αγγίζει τα όρια του αστικού μύθου. Πως ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο από έναν Έλληνα πήρε την Toyota από το χέρι και την έκανε διάσημη στην πιο δύσκολη αγορά του κόσμου: την Ευρωπαϊκή.

  • 2018 PEUGEOT 208 1.2 PURETECH 110 EAT6 14/8

    Δοκιμάζουμε: Peugeot 208 1.2 Puretech 110 EAT6

    Ένα ποιοτικό, μοδάτο supermini με τεχνολογικές περγαμηνές και την παραδοσιακή ποιότητα κύλισης made by Peugeot. Σίγουρα ένας τρόπος να ξεχωρίζεις χωρίς κόπο.

  • 2018 SKODA FABIA CUP EDITION 12/8

    Δοκιμάζουμε: Skoda Fabia Cup Edition

    Tο νέο Skoda Fabia είναι προ των πυλών, η σκόνη από το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις έχει καταλαγιάσει, κι εμείς οδηγούμε τον μακρινό ξάδελφο του φετινού νικητή.