VW Passat R36 - Saab 9-3 XWD Aero: Δούρειοι ίπποι


Η επιτηδευμένα αθώα εμφάνιση των VW Passat R36 και Saab 9-3 XWD, κρύβει επιμελώς τα «μυστικά» που υφίστανται κάτω από τα αμαξώματά τους και τα έχουν μετατρέψει σε όπλα, ικανά να ταπεινώσουν όσα -δήθεν- σπορ μοντέλα βρεθούν στο στόχαστρό τους.

  • 27/9/2008

Η επιτηδευμένα αθώα εμφάνιση των VW Passat R36 και Saab 9-3 XWD, κρύβει επιμελώς τα «μυστικά» που υφίστανται κάτω από τα αμαξώματά τους και τα έχουν μετατρέψει σε όπλα, ικανά να ταπεινώσουν όσα -δήθεν- σπορ μοντέλα βρεθούν στο στόχαστρό τους.

Η συγκεκριμένη δοκιμή απευθύνεται κυρίως στον 40άρη και κάτι, παντρεμένο και με παιδιά, ο οποίος το πάλαι ποτέ διετέλεσε σκληροπυρηνικός όσον αφορά στα αυτοκίνητα. Oσοι λοιπόν, που κάθε φορά που σας προσπερνά κάποιο ξεχωριστό αυτοκίνητο αισθάνεστε να ξυπνά μέσα σας ο «άλλος» σας εαυτός, πλην όμως τα οικογενειακά βάρη (και η μουρμούρα της συζύγου) λειτουργούν εντελώς αποτρεπτικά, μην απογοητεύεστε.

Η VW και η Saab, εργάστηκαν και δημιούργησαν δύο προτάσεις, ικανές να ξαναζωντανέψουν στην καρδιά τις χαρές της γρήγορης οδήγησης που τόσο λαχταράμε και (κακά τα ψέματα) κινδυνεύουμε να ξεχάσουμε. Παράλληλα παρέχουν απλόχερα, όλα εκείνα τα επιχειρήματα που θα καθησυχάσουν και θα πείσουν τελικά για το ορθό της επιλογής, το έτερον ήμισυ. Μεταξύ μας, όμως, ο οδηγός είναι ο μεγάλος κερδισμένος σ’ αυτή την υπόθεση, αφού ξέχωρα από, ποιότητα, χώρους και κύρος (γιατί όχι;), θα έχει πλέον και τη δυνατότητα βυθίζοντας βαθιά το πεντάλ του γκαζιού να νιώσει την αδρεναλίνη να κυλά και πάλι στο αίμα του.

Συγκρατήστε λοιπόν δύο λογότυπα: Passat R36 και Saab 9-3 XWD Aero.

Με μανδύα προβάτου...

...φρόντισαν VW και Saab να περιβάλουν και να τοποθετήσουν στην κορυφή της γκάμας των δημοφιλών τους μοντέλων -του Passat και του 9-3 δηλαδή- δύο πολύ γρήγορες εκδόσεις, οι οποίες βασίζονται περισσότερο στην ουσία (κινητήρας, σύστημα μετάδοσης, επιδόσεις), παρά σε επιφανειακά στοιχεία που συνήθως καθορίζονται από εξεζητημένες αισθητικές παρεμβάσεις.

Οι οικείες πλέον παρουσίες και των δύο, χάρη σε κάποιες προσεκτικά επιλεγμένες κινήσεις, καταφέρνουν να αναδείξουν έστω και αμυδρά τη διαφορετικότητά τους. Και στις δύο περιπτώσεις λοιπόν, το βλέμμα θα σταματήσει στη διαφορετική σχεδίαση των προφυλακτήρων, στους μεγαλύτερους αεραγωγούς, στις χρωμιωμένες μάσκες και στις διπλές απολήξεις των εξατμίσεων. Ουσιαστικά πρέπει να ακούσεις τους «πυροβολισμούς» από το μηχανοστάσιο για να αντιληφθείς πως κάτι τρέχει ή ακόμα καλύτερα, να βρεθείς εν κινήσει.

Ο εσωτερικός τους διάκοσμος αντίστοιχα διακριτικός, δεν προϊδεάζει με την πρώτη ματιά τουλάχιστον, για την ενδιαφέρουσα συνέχεια.

Ετσι στο σαλόνι του γερμανικού σεντάν οι συστάσεις δίνονται από τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα μπάκετ καθίσματα (που στηρίζουν άψογα οδηγό και συνοδηγό) και το τριάκτινο τιμόνι, που απέκτησε κοφτή διαμόρφωση στο κάτω τμήμα του, επιλογή που συνοδεύει άλλωστε όλες τις γρήγορες προτάσεις του γερμανικού γκρουπ. Επιπροσθέτως, η παρουσία αλουμινίου στο ταμπλό, στην κονσόλα και στα πεντάλ, προσδίδει την απαιτούμενη σπορτίφ νότα στο σύνολο. Η εργονομία του δεν διαφέρει στο παραμικρό από τα μικρότερα αδέλφια του, αποσπώντας με χαρακτηριστική άνεση το άριστα.

Σ’ αυτό τον τομέα, όσον αφορά δηλαδή στην εικόνα που παρουσιάζει εντός, η σουηδική μπερλίνα κινείται σε ακόμα πιο χαμηλούς τόνους σε σύγκριση με τον σημερινό της αντίπαλο, αποπνέοντας μάλιστα και αριστοκρατικό χαρακτήρα. Τα μόνα στοιχεία που κάνουν τη διαφορά λοιπόν εντοπίζονται στην έντονη παρουσία επένδυσης αλουμινίου (στο τιμόνι, στον πίνακα οργάνων, στην κεντρική κονσόλα και στις πλαϊνές επενδύσεις στις πόρτες), καθώς και στην τελική ένδειξη των 280χλμ./ώρα στο ταχύμετρο.

Ετσι απλά. Δυστυχώς όμως και εδώ, διατηρείται η μεγάλη στεφάνη του τιμονιού που συναντάτε και στο 2λιτρο Aero, επιλογή η οποία δεν συμβαδίζει σε καμία περίπτωση με τον χαρακτήρα του.

Επίσης θα επιθυμούσαμε τα (ιδιαίτερα αναπαυτικά κατά τα λοιπά) εμπρός καθίσματα να διέθεταν καλύτερη πλευρική στήριξη.

Πάντως η ποιότητα κατασκευής και υλικών και στις δύο περιπτώσεις, κινείται στα γνωστά υψηλά επίπεδα των δύο κατασκευαστών, χαρακτηριστικό εκ των ων ουκ άνευ εδώ που τα λέμε, για αυτοκίνητα με τιμή αγοράς άνω των 50.000 ευρώ.

Οσον αφορά στους προσφερόμενους εσωτερικούς χώρους, το R36 βρίσκεται πραγματικά σε άλλη κλάση, μιας και τα 2,71μ. του μεταξονίου του εξασφαλίζουν μακράν τους καλύτερους χώρους για (πέντε) επιβάτες και αποσκευές απ’ όλον τον ανταγωνισμό. Ως φυσικό επακόλουθο το Saab, χάνει σ’ αυτό το κομμάτι απλά και μόνον γιατί έχει απέναντί του τον ισχυρότερο αντίπαλο της κατηγορίας. Παρ’ όλα αυτά οι διαθέσιμοι χώροι στο σαλόνι του Saab επαρκούν για την άνετη φιλοξενία τεσσάρων επιβατών κανονικού αναστήματος, αφού το εξογκωμένο κεντρικό «τούνελ» και η προεξοχή της κονσόλας με τους αεραγωγούς προς τα πίσω, δεν επιτρέπουν την άνετη μεταφορά και 5ου επιβάτη. Ο χώρος αποσκευών, αν και υπολείπεται ελαφρώς σε όγκο, εντούτοις προσφέρει χωρητικότητα 425 λίτρων, τιμή ικανοποιητική με τα στάνταρντ της κατηγορίας. Επιπλέον διαθέτει κάθετη διαμόρφωση στα πλαϊνά του τμήματα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, χαρακτηριστικά που ευνοούν τη λειτουργικότητά του.

«Ενοχα» μυστικά...

...όπως προαναφέραμε κρύβονται κάτω από τα αμαξώματα και των δύο, αρχής γενομένης από την εντυπωσιακή απόδοση των κινητήρων τους.

Η συνταγή περιλαμβάνει στην περίπτωση του VW, έναν ατμοσφαιρικό 6κύλινδρο σε διάταξη V 24βάλβιδο κινητήρα FSI 3,6 λίτρων, που αποδίδει 300 ίππους στις 6.600 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 35,7 χγμ.(από τις 2.400 έως τις 5.300 σ.α.λ.)

Στο 9-3 από την άλλη πλευρά, συναντούμε το εξακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο συνόλο 2,8 λίτρων, που γνωρίσαμε και στην προσθιοκίνητη έκδοση του 9-3 Aero. Πρόκειται για το γνωστό 24βάλβιδο κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, που είναι κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από ελαφρύ κράμα αλουμινίου. Διαθέτει turbo με intercooler, που λειτουργεί με πίεση υπερπλήρωσης στα 0,85 bar αποδίδοντας 280 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., αποδίδει όμως μεγαλύτερη ροπή, που φθάνει τα 41,0 χγμ.(από τις 1.800-5.000 σ.α.λ.). Παρά λοιπόν το αυξημένο βάρος, οι επιδόσεις και των δύο είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές.

Για τους λάτρεις των αριθμών αναφέρουμε πως η διαδικασία επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα, oλοκληρώνεται σε 5,6 δλ. για το R36 και σε 6,3 δλ. για το 9-3, ενώ η τελική ταχύτητά τους σταματά στα 250 χλμ./ώρα (με ηλεκτρονικό κόφτη) και στα 260 χλμ./ώρα, αντίστοιχα!

Βεβαίως, όπως πολλές φορές έχουμε πει, το κύριο ζητούμενο δεν πρέπει να είναι το «πόσο» αλλά το «πώς» ή με άλλα λόγια, πώς όλα αυτά τα ενδιαφέροντα στοιχεία μεταφράζονται επί του πρακτέου. Ετσι λοιπόν, τα σχόλια μόνον θετικά μπορούν να είναι, αφού και στις δύο περιπτώσεις η ευχρηστία συμβαδίζει απόλυτα με τη λειτουργικότητα. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας του R36, διαθέτει σχεδόν σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του δύναμη, που του εξασφαλίζει ακαριαίες επιταχύνσεις εν κινήσει ακόμα και με πλήρες φορτίο, ενώ στις χαμηλές στροφές είναι ιδιαίτερα ελαστικός παρά την 24βάλβιδη αρχιτεκτονική του. Από την άλλη πλευρά, ο κινητήρας του Saab, αν και υπερτροφοδοτούμενος, δεν υστερεί σε απόδοση και λειτουργικότητα έναντι του αντιπάλου του.

Η μειωμένη υστέρηση απόκρισης (turbo lag) του προσδίδει πολύ καλή ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές, ενώ οι 280 ίπποι εμφανίζονται δυναμικά μέχρι και το όριο περιστροφής του, ακόμα και με 5η ή 6η σχέση στο κιβώτιο, παρά τη μακριά κλιμάκωσή τους. Η προσπέραση εξελίσσεται σε υπόθεση ρουτίνας, χωρίς να απαιτεί επιλογή χαμηλότερης σχέσης στο ακριβές 6άρι κιβώτιο. Πριν καν σκεφτείς έχεις ήδη προσπεράσει τους πάντες και τα πάντα, απλά γρήγορα και κυρίως με μεγάλη ασφάλεια.

Την ίδια ώρα, το τίμημα σε καύσιμο για τις πολύ καλές επιδόσεις, στην περίπτωση του R36 κινείται εντός λογικών πλαισίων (14,4 λίτρα/100χλμ.), ενώ στην περίπτωση του XWD η υπερτροφοδοσία έχει ως αποτέλεσμα την επίτευξη υψηλότερης μέσης κατανάλωσης (18,7 λίτρα/100 χλμ.).

Αμφότεροι οι σημερινοί αντίπαλοι, χρησιμοποιούν το ίδιο σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τροχούς, μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου υγρού πολύδισκου συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς.

Στην περίπτωση του Passat, υπό κανονικές συνθήκες η ροπή κατανέμεται ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα σε ποσοστό 90:10, τιμή η οποία αναλόγως των συνθηκών μεταβάλλεται και μπορεί να φθάσει στιγμιαία έως και 100% στον πίσω άξονα, ο οποίος διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Η μετάδοση του R36, συμπληρώνεται από το αυτοματοποιημένο κιβώτιο 6 σχέσεων DSG, που διαθέτει σπορ πρόγραμμα λειτουργίας, ενώ επιτρέπει και τη δυνατότητα χειροκίνητων αλλαγών είτε από τον επιλογέα στην βάση της κονσόλας, είτε από τα padlles πίσω από το τιμόνι. Η λειτουργία του με μία λέξη περιγράφεται ως εξαιρετική, αφού εξασφαλίζει πολύ γρήγορες εναλλαγές, αξιοποιώντας με τον καλύτερο τρόπο τις μεγάλες δυνατότητες του 6κύλινδρου συνόλου.

Στο 9-3, ο Haldex είναι τοποθετημένος στην είσοδο του πίσω διαφορικού και υπό κανονικές συνθήκες μοιράζει τη ροπή ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα, σε ποσοστό 80%-20%. Ομοίως το πίσω διαφορικό είναι περιορισμένης ολίσθησης, έτσι ώστε η ροπή που φτάνει στον πίσω άξονα να μπορεί εκ νέου να μοιράζεται ανάμεσα στους πίσω τροχούς μέχρι και σε ποσοστό 50%-50%.

Τρελαίνουν κόσμο...

...στον δρόμο, τόσο το Passat R36 όσο και το 9-3 XWD, ειδικά αν είσαι ανυποψίαστος και οδηγείς κάποιο γρήγορο μοντέλο. Ακόμα πρέπει να παραμιλά ο κάτοχος ενός φημισμένου διθέσιου γερμανικού ρόουντστερ 300 ίππων, όταν στις καμπές της Υλίκης προσπάθησε να ακολουθήσει το R36 με πολλά χλμ. (δεν μπορούμε να γίνουμε πιο σαφείς για ευνόητους λόγους!)...

Ακλόνητο, γέρνει ελάχιστα, παραμένει πεισματικά κολλημένο στον δρόμο και ακολουθεί την επιθυμητή τροχιά, σαν να κινείται πάνω σε ράγες, εμπνέοντας εμπιστοσύνη στον οδηγό του. Το γερμανικό σεντάν, χάρη στο πολύ καλό στήσιμο της σπορ ανάρτησης που διαθέτει και το πακέτο κινητήρας - τετρακίνηση, έχει μετεξελιχθεί σε μοντέλο υψηλών επιδόσεων.

Την ίδια ώρα ο οδηγός έχει πολύτιμους αρωγούς τα ακούραστα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός-πίσω) που μπορούν και το ακινητοποιούν ακαριαία, αλλά και το ιδιαίτερα σαφές και αρκετά γρήγορο σύστημα διεύθυνσης (ηλεκτρομηχανική κρεμαγέρα μεταβαλλόμενης υποβοήθησης), που του μεταφέρει όσες πληροφορίες χρειάζεται από τον δρόμο. Σε πιο κλειστά και γλιστερά κομμάτια οι 300 ίπποι ωθούν το εμπρός μέρος να ανοίξει την τροχιά του, φαινόμενο που αν διατηρήσεις σταθερό το γκάζι αντιμετωπίζεται άμεσα από την εμπλοκή του Haldex πριν καν επέμβει το ESP. Το τελευταίο απενεργοποιείται πλήρως επιτρέποντας στον γνώστη την κίνηση και με τις?πόρτες, όπου τα καταφέρνει αρκετά καλά παρά τον μεγάλο όγκο του.

Τα μόνα σημεία που αφαιρούν πόντους από τη συνολικά υψηλή απόδοση του R36, αφορούν στη σφιχτή ανάρτηση, η οποία μεταφέρει τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων στη σπονδυλική στήλη των επιβατών και στην πολεμική χροιά του κινητήρα που κάνει αισθητή την παρουσία του στο σαλόνι μετά τις 4.500 σ.α.λ. (σ.σ. εμάς πάντως μας άρεσε, όμως περί ορέξεως...).

Από τη θέση του οδηγού του Saab 9-3 XWD, τα πράγματα λειτουργούν εντελώς διαφορετικά ή ακόμα πιο αγχολυτικά αν προτιμάτε. Υπαίτιοι, η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και τα ακόμα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου, αναδεικνύοντας τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του.

Στον δρόμο το κορυφαίο 9-3, χάρη στην τετρακίνηση και την υψηλή ιπποδύναμη μπορεί και κινείται γρήγορα, έχοντας στις περισσότερες των περιπτώσεων ουδέτερη συμπεριφορά. Σε ορεινή διαδρομή, αν παρασυρθείς από την προθυμία του κινητήρα και τις πραγματικά μεγάλες δυνατότητές του, θα διαπιστώσεις αμέσως πως η σουηδική μπερλίνα δεν είναι GTI. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, οι σεβαστές διαστάσεις του αμαξώματος κυρίως όμως, το αυξημένο βάρος δεν ευνοούν τις οδηγικές εξάρσεις. Υπό πίεση σε πρώτο χρόνο, γέρνει αρκετά και στη συνέχεια αναπτύσσει υποστροφικές τάσεις οι οποίες εξαλείφονται σχεδόν άμεσα και εδώ από το σύστημα μετάδοσης. Οσο απρόσεκτος και αν είσαι, το πίσω μέρος παραμένει «αδιάφορο» εμπνέοντας σιγουριά στον μέσο οδηγό, εκτός και αν εκβιάσεις την υπερστροφή όπως μπορείτε να δείτε στις φωτό που παραθέτουμε. Απαραίτητη προϋπόθεση η απενεργοποίηση του ESP (πλήρης και εδώ), αν και εδώ οφείλουμε να τονίσουμε πως μάλλον δεν αισθάνεται και ιδιαίτερα άνετα η σουηδική μπερλίνα εκτελώντας χορευτικά, λόγω βάρους κυρίως αλλά και λόγω της μαλακής ανάρτησης του.

Κάποια στοιχεία που δεν μας άρεσαν;

Η μέτρια αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης και η απόδοση των φρένων του, κυρίως σε επίπεδο αίσθησης, αφού το πεντάλ εμφανίζει μία αδράνεια στην αρχή της διαδρομής του. Το θετικό εδώ πάντως είναι, πως σε παρατεταμένα φρεναρίσματα η απόδοσή τους επηρεάζεται ελάχιστα, καταφέρνοντας εν τέλει να ακινητοποιήσουν με ασφάλεια το σουηδικό σεντάν.

Αντίθετα όλα αλλάζουν αν βρεθείς σε ανοικτό δρόμο. Εκεί το 9-3 ΧWD ξεδιπλώνει μεμιάς τον καθαρόαιμο ταξιδιάρικο χαρακτήρα του. Αθόρυβο ακόμα και με ταχύτητες κοντά στην τελική, προσφέρει απλόχερα στους επιβάτες του υψηλή ποιότητα κύλισης, σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό από τον αντίπαλό του και αναδεικνύεται εντέλει σε κορυφαία πρόταση Μεγάλου Τουρισμού.

Ο,τι δίνεις παίρνεις

Και αυτή ακριβώς η ρήση επαληθεύεται με το παραπάνω και στις δύο περιπτώσεις. Ομως δεν πρέπει να μας διαφεύγει το γεγονός πως οι τιμές τους κινούνται στο επίπεδο των 50.000 ευρώ.

Το Passat R36 καταρχήν, διατίθεται με τιμή αγοράς 49.920 ευρώ περιλαμβάνοντας στον βασικό εξοπλισμό, 6 αερόσακους, ABS, ESP, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηχοσύστημα MP3 με 8 ηχεία, προβολείς Bi Χenon, αισθητήρα βροχής, μπάκετ καθίσματα οδηγού-συνοδηγού ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα, συναγερμό, αισθητήρες παρκαρίσματος, υπολογιστή ταξιδίου, cruise control, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών κ.ά. Αντίστοιχα υπερπλήρης και στάνταρ εξοπλισμός του 9-3, όμως η τιμή αγοράς του είναι πιο υψηλή ξεκινώντας από τις 52.500 ευρώ. Καταβάλλοντας το συγκεκριμένο ποσό, ο υποψήφιος αγοραστής αποκτά τη σουηδική μπερλίνα με μακροσκελέστατο βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει, ΑΒS με EBD, ESP με TCS και CBC, 6 αερόσακους, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, δερμάτινο σαλόνι σε δίχρωμη απόχρωση, αισθητήρα βροχής, ηχοσύστημα με 6δισκο CD και ενισχυτή με 7 ηχεία, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, υπολογιστή ταξιδίου, αισθητήρα βροχής για τους υαλοκαθαριστήρες, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες, τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα κ.ά.

Τελικώς, Passat R36 ή Saab 9-3XWD;

Αυτό το δίλημμα είναι ευχάριστο αφού, είτε στην μία περίπτωση είτε στην άλλη, άπαντες οι ενδιαφερόμενοι θα είναι ικανοποιημένοι. Και για να γίνουμε πιο σαφείς:

Το γερμανικό μοντέλο, είναι λίγο πιο σκληροπυρηνικό από οδηγικής πλευράς (άρα εδώ καλύπτεται το ζητούμενο του οδηγού), ενώ προσφέρει καλύτερους εσωτερικούς χώρους (στους οποίους θα σταθεί κατά κύριο λόγο η συμβία). Το 9-3XWD από την άλλη, είναι ένα αμιγώς μοντέλο Μεγάλου Τουρισμού υψηλών επιδόσεων, το οποίο υστερεί ελαφρώς σε χώρους και ενδεχομένως σε δείκτη οδηγικής ευχαρίστησης, πλην όμως προσφέρει καλύτερη ποιότητα κύλισης και λίγο πιο τονισμένο ίματζ (περιττή η επεξήγηση θεωρούμε, ποια θα σταθεί εδώ...).

Το σημαντικό πάντως στην όλη υπόθεση είναι πως και οι δύο προτάσεις, αποτελούν δύο ολοκληρωμένα οικογενειακά αυτοκίνητα, που προσφέρουν υψηλότατα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και πολύ καλές επιδόσεις.

Τεχνικά Xαρακτηριστικά

VW Passat R36 - SAAB 9-3 AERO XWD

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Εξακύλινδρος σε διάταξη V, 3.597 κ.εκ. - Εξακύλινδρος     σε  διάταξη,  2.792κ.εκ.

ΙΣΧΥΣ: 300 ίπποι /6.600 σ.α.λ. - 280 ίπποι /5.500 σ.α.λ.

ΡΟΠΗ: 35,7 χγμ./2.400-5.300σ.α.λ. - 40,1 χγμ./1.800-5.000σ.α.λ.

ΚΙΝΗΣΗ: Τετρακίνηση με Haldex - Τετρακίνηση με Haldex

ΚΙΒΩΤΙΟ: Aυτοματοποιημένο DSG έξι σχέσεων - Χειροκίνητο έξι σχέσεων

ΦΡΕΝΑ: Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι - Αεριζόμενοι δίσκοι/δίσκοι

0-100 (χλμ./ώρα): 5,6 δευτ. - 6,3 δευτ.

ΤΕΛΙΚΗ: 250 χλμ./ώρα - 260 χλμ./ώρα

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 14,4 λίτρα/100 χλμ. - 18,7 λίτρα/100 χλμ.

ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2:   - γρ./χλμ. - 246 γρ./χλμ.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: 4,76 x 1,82 x 1,47 χλστ. - 4,63 x 1,76 x 1,46 χλστ.

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 565 λίτρα - 425 λίτρα

ΒΑΡΟΣ: 1.689 κιλά - 1.630 κιλά