Αυτό είναι το ηλεκτροκίνητο Volkswagen ID.Buzz


Οι δοκιμές εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Volkswagen ID.Buzz συνεχίζονται βάσει προγράμματος. Αυτή τη φορά, τα πρωτότυπα φωτογραφήθηκαν με αμάξωμα που δείχνει τις πραγματικές διαστάσεις και τη μορφή του οχήματος. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: @red.david/CARPIX.
  • 28/6/2021

H Volkswagen συνεχίζει με εντατικό ρυθμό τη διαδικασία εξέλιξης του καινούργιου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου που βασίζεται στο πρωτότυπο ID.Buzz το οποίο παρουσιάστηκε το 2017.

Στις φωτογραφίες που τράβηξε ο χρήστης ονόματι @red.david, σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, βλέπουμε τα υπό εξέλιξη πρωτότυπα χωρίς ιδιαίτερο καμουφλάζ στο αμάξωμα αλλά με εμφάνιση που θυμίζει αυτή του Renault Traffic (είναι γνωστή η τακτική των εταιρειών να παραλλάσουν τα χαρακτηριστικά ενός οχήματος που βρίσκεται στο στάδιο δοκιμών με αυτά ενός ήδη υπάρχοντος άλλης αυτοκινητοβιομηχανίας, για να για να περνούν όσο το δυνατόν απαρατήρητα).

Ωστόσο, μπορούμε να διακρίνουμε ότι πρόκειται για το Volkswagen ID.Buzz, καθώς φέρει πολλά από τα αισθητικά στοιχεία της «οικογένειας ID». Η γερμανική εταιρεία έπαψε πλέον να χρησιμοποιεί στα πρωτότυπα το αμάξωμα του Caravelle/Transporter, αφήνοντάς μας να καταλάβουμε το ύψος και τις διαστάσεις που θα έχει αυτό του καινούργιου μοντέλου.

Το λευκού χρώματος πρωτότυπο είναι το ID.Cargo, δηλαδή η επαγγελματική έκδοση του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το καινούργιο όχημα θα διατίθεται με μπαταρίες ενεργειακής χωρητικότητας από 48-111 kWh και η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του θα φτάνει ως τα 550 km (κατά WLTP). 

Πρωτότυπο ID.Buzz (2017).
Πρωτότυπο ID.Buzz (2017).

Το ID.Buzz (όπως και το ID.Cargo) θα διατίθεται είτε σε δικίνητη (πισωκίνητη) εκδοχή, με έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 204 PS, είτε σε AWD, που θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες. Η τελική ταχύτητά του θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h, ενώ στην οροφή του θα υπάρχουν μικρά φωτοβολταϊκά πάνελς τα οποία θα φορτίζουν τις μπαταρίες, αυξάνοντας την αυτονομία κίνησης του οχήματος έως κατά 15 km, σύμφωνα με τη Volkswagen.

Πρωτότυπο ID.Buzz (2017).
Πρωτότυπο ID.Buzz (2017).

Οι πωλήσεις του ID.Buzz αναμένεται να ξεκινήσουν εντός του 2022, τόσο στην επιβατική όσο και στην επαγγελματική εκδοχή του. Προτεραιότητα θα δοθεί στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ από το 2025 και έπειτα το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα διατίθεται και με σύστημα αυτόνομης οδήγησης, όπως έχει ανακοινώσει η εταιρεία.