Η Ford ετοιμάζει τη facelift έκδοση του Puma (photos)


Εκτός από την ολοκαίνουρια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, το πετυχημένο crossover της Ford θα ανανεωθεί και στις θερμικές παραλλαγές του.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SH PROSHOTS
  • 13/6/2023

Εδώ και πολλούς μήνες γνωρίζουμε ότι η Ford ετοιμάζεται να παρουσιάσει το 2024 το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό, Puma. Ωστόσο, παράλληλα, είναι στα «σκαριά» και η ανανέωση των θερμικών εκδόσεων.

Οι κατασκοπευτικοί μας συνεργάτες εντόπισαν ένα πρωτότυπο να κινείται σε δημόσιους δρόμους. Παρά το… πληρέστατο καμουφλάζ, είναι εμφανές ότι δεν πρόκειται για EV, τόσο από τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, όσο και από τους μεγάλους τροχούς με τις κόκκινες δαγκάνες φρένων.

Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά παραπέμπουν στην έκδοση ST Powershift του B-SUV, με τους 170 PS και όλα δείχνουν ότι το συγκεκριμένο είναι ένα από τα πρώτα πρωτότυπα που δοκιμάζονται.

Όπως μπορούμε να δούμε, οι μεγαλύτερες αλλαγές φαίνεται να γίνονται στο μπροστινό μέρος με νέα φώτα, ελαφρώς αλλαγμένη μάσκα και ανανεωμένο προφυλακτήρα, που δεν ενσωματώνει, πλέον, τους προβολείς ομίχλης.

Τα πίσω φώτα πιθανότατα θα έχουν μόνο νέα γραφικά και δεν θα αλλάξουν το σχήμα τους, οπότε φαίνεται ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δοκιμών έχει τα σημερινά φώτα τοποθετημένα στο πίσω μέρος. Στην πραγματικότητα, δεν εντοπίζουμε μεγαλύτερες αλλαγές στο πίσω μέρος προς το παρόν, αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει πολύ πριν από το ντεμπούτο το 2024.

Όσο για τα πλαϊνά μέρη, από τη στιγμή που πρόκειται για ανανέωση στο μέσο της «ζωής» του μοντέλου, δεν περιμένουμε ιδιαίτερες σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις.

Το εσωτερικό είναι επίσης καλυμμένο, κάτι που δείχνει ότι θα υπάρξουν αλλαγές. Ωστόσο σε κάποιες κατασκοπευτικές λήψεις φαίνεται ότι οι κεντρικοί αεραγωγοί έχουν μετακινηθεί ψηλότερα στο ταμπλό. Φυσικά μπορούμε επίσης να περιμένουμε την πιο πρόσφατη έκδοση του συστήματος infotainment της Ford, με μεγαλύτερη οθόνη, όταν έρθει η ώρα για το ντεμπούτο.

Αναμένονται επίσης πιο αποδοτικοί κινητήρες για τη μείωση των εκπομπών CO2 και τον περιορισμό της κατανάλωσης. Ασφαλώς και δεν πρόκειται να «χαθεί» η ισχυρή έκδοση ST των 200 PS, από τον turbo κινητήρα EcoBoost 1,5 L.