Η Porsche 911 Turbo γίνεται υβριδική!


Η ανάπτυξη της πρώτης «ηλεκτρισμένης» 911 βρίσκεται σε εξέλιξη, με ένα πρωτότυπο της που έπιασε ο κατασκοπευτικός φακός να κάνει δοκιμές στο Nurburgring.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 24/8/2021

Η Porsche ετοιμάζεται να ηλεκτροδοτήσει την 911 με την πρώτη plug-in υβριδική έκδοση του εμβληματικού σπορ αυτοκινήτου της και οι κατάσκοποί μας έχουν τις πρώτες φωτογραφίες της από τις δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring Nordschleife.

Η επερχόμενη υβριδική 911 θα βασίζεται στην 911 Turbo της τρέχουσας γενιάς 992, με την οποία αυτό το δοκιμαστικό πρωτότυπο μοιράζεται το φαρδύ αμάξωμα, το πίσω φτερό και τις πλαϊνές εισαγωγές αέρα.

Τα πίσω παράθυρα είναι επίσης καλυμμένα, πιθανώς για να κρύβουν μερικά από τα νέα ηλεκτρικά συστήματα του υβριδοποιημένου μοντέλου.

Η Porsche έχει σχεδιάσει την πλατφόρμα της γενιάς 992 από την αρχή για να έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, κάτι που επιβεβαιώθηκε και από τον επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της γερμανικής φίρμας, Dr. Michael Steiner.

«Η πλατφόρμα είναι έτοιμη για υβριδικά και έχουμε ήδη πρωτότυπα. Το οδηγώ εγώ ο ίδιος. Είναι πολύ διασκεδαστικό στην οδήγηση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

«Ένα πράγμα το οποίο πρέπει να αποφασιστεί είναι αν πρόκειται για υβριδικό περισσότερο προσανατολισμένο στην απόδοση ή plug-in υβριδικό προσανατολισμένο στην εμβέλεια. Αυτή είναι μια από τις κύριες αποφάσεις που πρέπει να πάρουμε - να αποφασίσουμε ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσει μια τέτοια παραλλαγή της 911».

Η διάσημη μάρκα στοχεύει να μην χάσει την ευελιξία που έχει κάνει διάσημη την 911 με το υβριδικό μοντέλο, το οποίο πιθανότατα θα διατηρήσει τη στάνταρ διάταξη 2 2 θέσεων του τυπικού μοντέλου.

Το 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK της 911 992 έχει επίσης σχεδιαστεί ειδικά για να δέχεται υβριδική τεχνολογία. Μπορεί να αντέξει ροπή άνω των 800 Nm και το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σχεδόν 100 χιλιοστά μικρότερο από αυτό του αυτοκινήτου της προηγούμενης γενιάς. Αυτό αφήνει χώρο στο πίσω μέρος του κιβωτίου ταχυτήτων για να χωρέσει ένας ηλεκτροκινητήρας.

Οι τεχνικές λεπτομέρειες του κινητήρα δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά η υβριδική 911 αναμένεται να έχει παρόμοιες προδιαγραφές με την Panamera S E-Hybrid, η οποία χρησιμοποιεί έναν 4,0 λίτρων V8 διπλά υπερτροφοδοτούμενο σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα για συνολική απόδοση 671 ίππων και 770 Nm ροπής.