Το εντυπωσιακό KIA EV9 SUV μάς δείχνει και το εσωτερικό του (photos)


Το νέο πακέτο κατασκοπευτικών φωτογραφιών του επερχόμενου, πλήρως ηλεκτρικού, SUV της KIA δείχνει τις αλλαγές σε σχέση με το concept car και αποκαλύπτει μια «ιδέα» για το εσωτερικό.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: CARPIX
  • 14/10/2022

Πριν από περίπου 3 μήνες, είχαμε την ευκαιρία να δούμε τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του KIA EV9, του μεγάλου και πλήρως ηλεκτρικού SUV της φίρμας, με τις 3 σειρές καθισμάτων.

Πλέον, έχουμε στη διάθεσή μας ένα νέο πακέτο φωτογραφιών από το Nurburgring, όπου το EV κάνει τις δοκιμές του, πριν την αναμενόμενη παρουσίασή του το 2023. Η εταιρία το είχε αποκαλύψει για πρώτη φορά, ως concept, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες, το 2021.

Όσο περνά ο καιρός, τόσο περισσότερο θα αρχίσουμε να μαθαίνουμε λεπτομέρειες γι’ αυτό. Αυτή τη φορά, μπορούμε να έχουμε μια μικρή ιδέα για το εσωτερικό του, μέσα από το παράθυρο του συνοδηγού. Μια οθόνη χαμηλού προφίλ βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Μια άλλη οθόνη βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα και φαίνεται να έχει κάθετη διάταξη. Επιπλέον, το μοντέλο παραγωγής φαίνεται να χάνει το ορθογώνιο τιμόνι μίας ακτίνας του concept car.

Η σχεδίαση του αμαξώματος παραπέμπει αρκετά στο concept car που παρουσιάστηκε, αν και οι γραμμές δείχνουν πιο ήπιες και οι πόρτες είναι, πλέον, συμβατικές και όχι αντικρυστές.

Μπροστά, οι προβολείς περιλαμβάνουν φώτα πορείας με κατακόρυφο προσανατολισμό στο εξωτερικό τμήμα. Το καμουφλαρισμένο SUV έχει μια φαρδιά, ορθογώνια μάσκα και υπάρχει ένα αντίστοιχο άνοιγμα στο κάτω τμήμα της.

Περνώντας στο πλάι, φαίνεται ότι η σχεδίαση χαρακτηρίζεται από απλές γραμμές, αν και ξεχωρίζει μια οριζόντια «πτυχή» σε όλο το μήκος, στο κάτω μέρος των θυρών. Όσο για το πίσω μέρος, τα κάθετα φώτα σκιαγραφούν τα όρια του «βαριά» καμουφλαρισμένου αμαξώματος.

Το ηλεκτρικό SUV των 3 σειρών καθισμάτων θα είναι ένα μακρύ αυτοκίνητο, μήκους σχεδόν 5 m., πλάτους λίγο πάνω από 2 m. και ύψους 1,8 m. Ωστόσο, η KIA τονίζει ότι θα μπορεί να έχει επίδοση περίπου 5,0 sec. για τα 0-100 km/h.

Ακόμη και με αυτούς τους εντυπωσιακούς αριθμούς επιδόσεων, η αυτονομία αναμένεται να είναι περίπου 540 km. Εάν αυτά τα στοιχεία απόδοσης ισχύουν μόνο για την έκδοση GT, δεν είναι γνωστό προς το παρόν. Όπως έχει ήδη επιβεβαιωθεί από την KIA, κάθε μοντέλο της σειράς EV θα έχει μια έκδοση GT. Και με την τελευταία πλατφόρμα του brand, την Electric Global Modular Platform (E-GMP), η φόρτιση υψηλής ταχύτητας είναι στο επίκεντρο. Ο χρόνος φόρτισης για εμβέλεια 100 km θα είναι μόλις 6 λεπτά.

Για πρώτη φορά στα μοντέλα KIA, θα υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης λογισμικού over-the-air (OTA) και προσφοράς υπηρεσιών Feature on Demand (FoD), που επιτρέπουν στους πελάτες να αγοράζουν επιλεκτικά λειτουργίες λογισμικού για να έχουν τη δυνατότητα χρήσης του EV ως έξυπνη συσκευή.

Το KIA EV9 θα διαθέτει επίσης AutoMode, το επερχόμενο σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Αυτό θα σηματοδοτήσει την έναρξη της δεύτερης φάσης στον αυτόνομο τεχνολογικό οδικό χάρτη της KIA. Οι ενημερώσεις OTA, το NSCC (Navigation-based Smart Cruise Control) με χάρτες HD, το Highway Driving Pilot (HDP) και η Auto Lane Change θα είναι τα κυριότερα σημεία της AutoMode στο EV9. Το 2025 ή αργότερα, το AutoMode θα προσφέρει πλήρη αυτόνομη οδήγηση.

Το KIA EV9 SUV, που ονομάζεται εσωτερικά MV, θα παρουσιαστεί το 2023 και εκτιμάται ότι θα κοστίζει λίγο πάνω από 50.000 ευρώ στις ΗΠΑ.