Το νέο Volkswagen Tiguan PHEV «αποχωρίζεται» το έντονο καμουφλάζ του (photos)


Πιο αποκαλυπτική από ποτέ, η 3η γενιά του C-SUV της VW ετοιμάζεται για παρουσίαση το φθινόπωρο.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SH PROSHOTS
  • 10/7/2023

Η έλευση της 3ης γενιάς του Volkswagen Tiguan τοποθετήθηκε, χρονικά, από την ίδια τη γερμανική φίρμα για το ερχόμενο φθινόπωρο, με το λανσάρισμά του στις αγορές να ακολουθεί το 2024.

Μάλιστα, η VW έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά που θα έχει το C-SUV, αλλά και έντονα καμουφλαρισμένες φωτογραφίες.

Οι συνεργάτες μας, ωστόσο, συνάντησαν δύο διαφορετικά πρωτότυπα να δοκιμάζονται σε δημόσιους δρόμους, χωρίς το ψηφιακό καμουφλάζ που διέθεταν εκείνα της Volkswagen, αλλά με το «έξυπνο» που χαρακτηρίζει τη φίρμα και αποτελείται από αυτοκόλλητα και ταινίες στο χρώμα του αμαξώματος.

Με αυτό τον τρόπο, είτε προσθέτει «ψεύτικα» χαρακτηριστικά στο αμάξωμα, που δεν πρόκειται να υπάρχουν στην έκδοση παραγωγής είτε κάνει τα αυτοκίνητα δοκιμών να μοιάζουν πανομοιότυπα με αυτά του τρέχοντος μοντέλου.

Ωστόσο, η πρώτη σημαντική διαφορά ανάμεσα στα δύο πρωτότυπα αφορά… τη θέση του οδηγού, μιας και το ένα είναι αριστεροτίμονο και το άλλο δεξιοτίμονο. Επιπλέον, έχουν ζάντες διαφορετικής σχεδίασης. Αντίθετα, στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά είναι ίδια, ακόμα και στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ αμφότερα αποτελούν τις πρώτες εκδόσεις plug-in hybrid που «κατασκοπεύονται».

Η ύπαρξη της θύρας φόρτισης στο εμπρός αριστερά φτερό «μαρτυρά» το χαρακτήρα του κινητήριου συνόλου, το οποίο, άλλωστε, έχει επιβεβαιωθεί και από την φίρμα για το όνομα της έκδοσης (eHybrid) αλλά και την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία που θα φτάνει έως και τα 100 km από την μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 18,5 kWh.

Συνολικά, δε φαίνεται να υπάρχει κάποια ιδιαίτερη διαφοροποίηση σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Στο εμπρός μέρος, μάσκα και προφυλακτήρας έχουν το «έξυπνο» καμουφλάζ που προαναφέραμε, ενώ τα φωτιστικά σώματα θα είναι εκ των ισχυρών σημείων του μοντέλου, καθώς θα μπορεί να διατεθεί και με προβολείς HD matrix.

Όσο για το πίσω μέρος, μη δίνετε βάση στις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, καθώς αποτελούν απλά ένα… τρικ. Επιπλέον, τα αυτοκόλλητα δεν αφήνουν να φανεί το κανονικό σχήμα των φωτιστικών σωμάτων.

Στο εσωτερικό, γνωρίζουμε ότι θα υπάρχει μια μεγάλη οθόνη, 15 ιντσών, για το σύστημα infotainment στις ακριβότερες εκδόσεις (12,9 στη βασική), ενώ ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών.

Το νέο Tiguan θα «πατήσει» στην εξελιγμένη πλατφόρμα MQB Evo και θα είναι διαθέσιμο και με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης (TSI) και diesel (TDI), αλλά και ήπια υβριδικούς turbo βενζινοκινητήρες (eTSI), με χωρητικότητες 1,5 L και 2,0 L (και για τον diesel). Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, θα υπάρχουν δύο εκδόσεις PHEV, απόδοσης 204 PS και 272 PS (τετρακίνητη).