H Continental παρουσιάζει δύο αισθητήρες που «θωρακίζουν» τις μπαταρίες των EVs


Στόχος της νέας τεχνολογίας είναι να κρατά τη συστοιχία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ασφαλή και να διασφαλίζει τη «μακροζωία» της.

  • 27/5/2022

Η Contintental ανακοίνωσε πως διευρύνει τι γκάμα των αισθητήρων της με δύο νέες προσθήκες που αναπτύχθηκαν με στόχο να θωρακίσουν τα συστήματα μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων και να συμβάλλουν δραστικά στη μεγιστοποίηση του κύκλου ζωής τους. Η μπαταρία είναι άλλωστε το πιο σημαντικό -και ακριβότερο- «κομμάτι» των αυτοκινήτων που θα μας απασχολήσουν εντόνως τα επόμενα χρόνια και όσο πλησιάζουμε πιο κοντά στην κατάργηση των MEK.

Η Continental εργάστηκε για περισσότερο από έναν χρόνο πάνω στη συγκεκριμένη τεχνολογία, η αρχική ανακοίνωση της οποίας έγινε κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Μόναχο το 2021. Πλέον, η ανάπτυξη έχει ολοκληρωθεί και οι αισθητήρες είναι διαθέσιμοι στις αυτοκινητοβιομηχανίες ώστε να τις εντάξουν στα μελλοντικά τους μοντέλα

Οι δύο αισθητήρες ονομάζονται Current Sensor Module (CSM) και Battery Impact Module (BID). Ο πρώτος έχει αναπτυχθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να καταγράφει συνεχώς την τάση του ρεύματος αλλά και την θερμοκρασία, με τις δύο παραμέτρους να είναι από τις σημαντικότερες στη διαχείριση του συστήματος.

O Current Sensor Module της Continental
O Current Sensor Module της Continental

Ο δεύτερος αισθητήρας τοποθετείται στο κάτω μέρος του προστατευτικού πλαισίου της μπαταρίας και μπορεί να εντοπίζει ακόμα και τις πιο μικρές φθορές που μπορεί να υποστεί το σύστημα μετά από ένα χτύπημα σε πέτρα ή ακόμα -για να το φέρουμε και στα ελληνικά δεδομένα- μετά από ένα άτσαλο κατέβασμα από πεζοδρόμιο.

Αμέσως τα συστήματα του αυτοκινήτου και ο οδηγός ενημερώνονται για τη ζημιά που έχει προκληθεί και το μέγεθός της και έτσι μπορούν να αποφευχθούν δυσάρεστες καταστάσεις όπως διαρροή υγρών ή εκδήλωση φωτιάς.