Προβλήματα με το νέο Android Auto – Ποια σημαντική λειτουργία «εξαφανίστηκε»


Η Google δείχνει να τα έχει βρει σκούρα με τη νέα αναβάθμιση του Android Auto, αφού μία λειτουργία έχει... εξαφανιστεί από μεγάλη μερίδα χρηστών. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: Android - YouTube
  • 15/2/2023

Το Android Auto παρουσίασε τη νέα, μεγάλη του αναβάθμιση στις αρχές του Ιανουαρίου, αλλάζοντας ριζικά τη διάταξη και την προβολή των στοιχείων στην οθόνη του οχήματος. Μέχρι τότε, η προσέγγιση της εφαρμογής ήταν τελείως διαφορετική, και έδειχνε τα στοιχεία που αφορούσαν στις καιρικές συνθήκες και τη θερμοκρασία σε μία μπάρα στο επάνω μέρος της οθόνης.

Αυτό ήρθε να αλλάξει με το λανσάρισμα του Coolwalk, το οποίο επανέφερε το Android Auto στην αρχική του μορφή, υιοθετώντας ξανά τη διάταξη που χρησιμοποιούσε πριν το 2019, όποτε και ενσωματώθηκε η μπάρα στο επάνω μέρος. Αυτή τη φορά όμως, τα στοιχεία δεν ονομάζονται widgets, αλλά κάρτες

Ο διαχωρισμός της οθόνης (split-screen) επέτρεψε στους χρήστες να επιλέγουν έως και 3 εφαρμογές έχοντάς τες σε πρώτο πλάνο ταυτόχρονα, χωρίς να χρειάζεται να αλλάζουν μεταξύ των καρτελών. Στις συγκεκριμένες εφαρμογές συμπεριλαμβάνεται και αυτή του καιρού.

Ένα πρόβλημα που φαίνεται να έχει προκύψει είναι ότι η κάρτα του καιρού δεν είναι διαθέσιμη στους χρήστες των οποίων οι οθόνες έχουν οριζόντια διάταξη, αντί για κάθετη. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι συγκεκριμένες οθόνες προσφέρουν περιορισμένο χώρο, κι έτσι η εφαρμογή αυτή δεν διατίθεται από το Android Auto Coolwalk.

Ένας εκπρόσωπος του τμήματος τεχνολογιών της Google επιβεβαίωσε, μέσω των forum της εταιρείας, ότι ο κολοσσός δουλεύει πάνω στην επίλυση του προβλήματος, και τελικά στην επαναφορά της λειτουργίας σε όλα τα συστήματα που χρησιμοποιούν το Coolwalk.

Ο επανασχεδιασμός του Android Auto μπορεί να έχει ολοκληρωθεί, όμως δεν έχουν λάβει όλοι οι χρήστες την αναβάθμιση, τουλάχιστον προς το παρόν, αφού η Google λανσάρει σταδιακά τη νέα εφαρμογή. Παρ' όλ' αυτά, η Google δεν έχει ανακοινώσει κάποια πιθανή ημερομηνία επιδιόρθωσης του ζητήματος, προκαλώντας «χαμό» στα social media.