Το Ράλι Εσθονίας είναι ένας από τους πιο καλούς αγώνες του Ott Tanak, ο οποίος γνωρίζει τις γρήγορες ειδικές διαδρομές της πατρίδας του αρκετά καλά, πριν καν γίνει ακόμα μέρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.
Το απέδειξε αυτό, όντας δεύτερος στη γενική κατάταξη με το πέρας του πρωινού loop της δεύτερης μέρας του αγώνα, 12,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Elfyn Evans.
Παρόλα αυτά, ο Εσθονός έπεσε τρίτος στην κατάταξη, πίσω κι από τον Kalle Rovanpera, καθώς τιμωρήθηκε με ποινή 10 δευτερολέπτων από τους αγωνοδίκες.
Ο λόγος έχει να κάνει με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας στην απλή διαδρομή, με τον οδηγό της Hyundai να την απενεργοποιεί για να ανέβει μία ανηφόρα, και τον συνοδηγό του να μην ενημερώνει την ομάδα για αυτήν τη απόφαση, που έρχεται σε αντίθεση με τους κανονισμούς, που ορίζουν πως πρέπει τα αυτοκίνητα να είναι σε πλήρως ηλεκτρικό mode στις ζώνες που το επιβάλουν βάσει του road book.
Ως εκ τούτου, ο Tanak βρίσκεται πια 22,5 δευτερόλεπτα από την κορυφή, και 3,8 δευτερόλεπτα από τον Rovanpera.