Το HWA Evo είναι μια Mercedes 190E με 500 PS που κοστίζει μια περιουσία (photos)


Με 500 PS και το αυθεντικό σασί της θρυλικής Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II, η HAW Evo είναι ένα restomod για γερά πορτοφόλια.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: HWA AG
  • 24/6/2024

Η HWA πήρε την ονομασία της από τον Hans Werner Aufrecht, δηλαδή έναν από τους δύο ιδρυτές της εμβληματικής AMG, πριν εκείνη μετατραπεί σε Mercedes-AMG ως τμήμα υψηλών επιδόσεων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Η εταιρεία αποκάλυψε το πολυαναμενόμενό της δημιούργημα, που δεν είναι τίποτα λιγότερο από ένα restomod της θρυλικής Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evo II.

Ονομάζεται HWA Evo κι η πρώτη από τις μόλις 100 μονάδες που θα κατασκευαστούν θα είναι βγεί στο «σφυρί» τον ερχόμενο Ιούλιο μέσω του RM Sotheby's. Σύμφωνα με τον οίκο δημοπρασιών, η τιμή αναμένεται να κυμανθεί στα 700.000 - 900.000 ευρώ.

Το σασί προέρχεται από μια αυθεντική Mercedes 190E, όμως ολόκληρο το μπροστινό μέρος έχει επανακατασκευαστεί και το ίδιο ισχύει και για το πίσω μέρος, που είναι κατασκευασμένο από ατσάλι κι αλουμίνιο. Τα πάνελ του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα και μιμούνται το σχήμα της αυθεντικής 190 E 2.5-16 Evo II.

Το αρχικό μοντέλο έφερε έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,6 L, όμως η HWA δεν αρκέστηκε στο να αναβαθμίσει απλά τη συγκεκριμένη κινητήρια μονάδα. Αντιθέτως, την έχει αντικαταστήσει με έναν twin turbo κινητήρα V6 χωρητικότητας 3,0 L που παράγει 450 PS και 550 Nm ροπής στην στάνταρ μορφή του, επιτρέποντας στο όχημα να αγγίζει τα 270 km/h. Με το πακέτο υψηλών επιδόσεων Affalterbach, η ισχύς αυξάνεται στα 500 PS κι η τελική ταχύτητα στα 300 km/h.

Ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με 6 σχέσεις συνοδεύει τον νέο, πανίσχυρο κινητήρα, μεταδίδοντας την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Αναβαθμισμένη είναι κι η ανάρτηση του αυτοκινήτου, με την HWA να προσφέρει στο restomod της ρυθμιζόμενα αμορτισέρ σε αμφότερες τις εκδόσεις. Στο πακέτο υψηλών επιδόσεων περιλαμβάνονται, ωστόσο, πιο περίπλοκα αμορτισέρ που ρυθμίζονται ηλεκτρονικά και παρέχουν περισσότερες επιλογές. Τα φρένα είναι 380 mm στο μπροστινό μέρος και 360 mm στο πίσω, ενώ ως επιλογή είναι διαθέσιμα και carbon ceramic.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η Evo μπορεί να παράγει 80 kg κάθετης δύναμης στα 201 km/h χάρη στην πίσω αεροτομή της, τα φτερά πάνω από τους τροχούς και το μπροστινό splitter.

Οι Γερμανοί δεν έχουν δώσει ακόμη στη δημοσιότητα φωτογραφίες του εσωτερικού του νέου τους δημιουργήματος, όμως ήδη γνωρίζουμε ότι η καμπίνα θα είναι εξοπλισμένη με έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων που θα μοιάζει με τα ρολόγια της αυθεντικής 190 E 2.5-16 Evo II και καθίσματα Recaro, ενώ θα υποστηρίζει πλήρη συνδεσιμότητα με smartphone.

Περισσότερο από το 75% των μονάδων έχουν ήδη λογοδοθεί στους μελλοντικούς τους ιδιοκτήτες, με την τιμή του μοντέλου να ξεκινά από τα 714.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το Volvo P1800 Cyan GT είναι ένα εκθαμβωτικό restomod με 420 PS (photos)

Αυτό το ακραίο restomod της Porsche 914 έχει κινητήρα από Cayman S (photos)

Η Lamborghini Diablo της Eccentrica είναι ένα restomod για λίγους και... εκλεκτούς (photos)