Toyota Land Cruiser VS Defender 110: Ποιο κέρδισε στη σκληρή off-road δοκιμασία (video)


Μπορείς να συγκρίνεις τις εκτός δρόμου δυνατότητες δύο «παραδοσιακών» off-road SUV; Κι όμως, γίνεται και στην περίπτωση της μάχης ανάμεσα σε ένα Toyota Land Cruiser και ένα Defender 100, έχουμε νικητή.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤ.: YOUTUVE/CARWOW
  • 6/11/2025

Τα SUV χαρακτηρίζονται από off-road δυνατότητες, έστω και αν οι περισσότερες καθημερινές διαδρομές τους πραγματοποιούνται, συνήθως, εντός πόλεων ή σε αυτοκινητόδρομους. Ωστόσο, οι υπεύθυνοι του carwow αποφάσισαν να δοκιμάσουν δύο εμβληματικά μοντέλα, όπως το Toyota Land Cruiser και το Defender 110 σε μια σκληρή, off-road, δοκιμασία, που ταιριάζει στον χαρακτήρα τους και ανέβασαν τη σχετική δοκιμή στο κανάλι τους στο YouTube.

Για να είναι όσο το δυνατόν πιο «αντιπροσωπευτική» η δοκιμασία, επιλέχθηκαν δύο μοντέλα που δέχθηκαν συγκεκριμένες βελτιώσεις από την γνωστή φίρμα Arctic Trucks. Το Arctic Trucks Toyota Land Cruiser AT37 βασίζεται στο Land Cruiser 250, διαθέτοντας 4κύλινδρο turbo diesel κινητήρα 2,8 L που αποδίδει 205 PS και 500 Nm. Η ισχύς μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Με τις τροποποιήσεις που είχε, μεταξύ άλλων ελαστικά παντός εδάφους 37 ιντσών, βελτιστοποιημένη και υπερυψωμένη ανάρτηση Arctic Trucks R53 και πολλές ενισχύσεις σε αμάξωμα και πλαίσιο, το βάρος του έφτασε τα 2.500 kg.

Από την άλλη πλευρά, το Arctic Trucks Land Rover Defender 110 AT35 βασίζεται στο Defender 110 D300 SE Hardtop Commercial. Στην «καρδιά» του βρίσκεται ένας 6κύλινδρος diesel κινητήρας 3,0 L που αποδίδει 300 PS και 650 Nm, ενώ η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Το βάρος του είναι 2.541 kg και έχει και αυτό συγκεκριμένες τροποποιήσεις, διαθέτοντας σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου 20x10 ET-25 Arctic Truck ελαστικά παντός εδάφους 35 ιντσών, αναβαθμισμένη ρυθμιζόμενη ανάρτηση υψηλών επιδόσεων, πιο τονισμένα φτερά και άλλες τροποποιήσεις σε αμάξωμα και πλαίσιο.

Συνολικά, τα δύο αυτοκίνητα υποβλήθηκαν σε 7 δοκιμασίες. Αρχικά έπρεπε να ανέβουν μια απότομη ανηφόρα, ξεκινώντας από στάση, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Το ισχυρότερο Defender ήταν ο νικητής. Ακολούθησε η διαδικασία ελεγχόμενης κατάβασης όσο το δυνατόν πιο αργά, αξιοποιώντας τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, με το Land Cruiser να αποδεικνύεται πιο ικανό.

Στη συνέχεια, έπρεπε να διασχίσουν μια δύσκολη δασική διαδρομή, με την απόσταση από το έδαφος και την ακτίνα στροφής να παίζουν σημαντικό ρόλο. Το Defender χρειάστηκε δύο προσπάθειες, αλλά είχε αρκετά γρήγορη διέλευση αξιοποιώντας την ισχύ του, ενώ το Land Cruiser ήταν ακόμα πιο ταχύ.

Ακολούθησε η δοκιμασία που τέσταρε τη δυνατότητά τους να μένουν περισσότερη ώρα «κολλημένα» στο έδαφος. Όσο περισσότερο οι τροχοί πατούσαν στο έδαφος, τόσο το καλύτερο. Εδώ, ήταν η σειρά του Defender να ξεχωρίσει. Έπειτα, σειρά πήρε μία διαδρομή που συνδύαζε απότομες ανηφόρες και έβαζε δύσκολα στις αναρτήσεις, με το Land Cruiser να κερδίζει.

Η πιο δύσκολη δοκιμασία περιελάμβανε τη διαδρομή από ένα λασπωμένο πέρασμα, που κατέληγε σε μια απότομη ανηφόρα. Αν τα δύο SUV τα κατάφερναν, θα έπρεπε να «αντιμετωπίσουν» μια ακόμα πιο απότομη ανηφορική διαδρομή, από την οποία δεν έλειπαν οι βράχοι. Σε αυτό το τεστ, η υπεροχή του Land Cruiser ήταν ξεκάθαρη.

To test περιελάμβανε και επιτάχυνση σε ευθεία, με το πιο ισχυρό Defender να αναδεικνύεται νικητής, ενώ η τελική δοκιμασία έφερε τα δύο SUV μπροστά σε έναν απότομο, βραχώδη, λόφο τον οποίο έπρεπε να ανέβουν. Το Defender ολοκλήρωσε το τεστ μόνο όταν κινήθηκε με μεγαλύτερη ταχύτητα, με τη δεύτερη προσπάθειά του, ενώ το Land Cruiser τα κατάφερε τόσο με ενδιάμεση ταχύτητα σε σχέση με τις δύο απόπειρες του Defender, όσο και με ακόμα πιο αργό ρυθμό, για να έχει αντίστοιχα «δεδομένα» με τον αντίπαλό του.

Τελικά, οι διοργανωτές της δοκιμασίας ανέδειξαν νικητή το Toyota Land Cruiser. Δείτε στο video την πλήρη δοκιμή:

Πηγή: carwow

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

OCTA: Το πιο ισχυρό Defender στην ιστορία, με κορυφαίες off-road δυνατότητες

Το θρυλικό Toyota Land Cruiser δέχεται υβριδική τεχνολογία για πρώτη φορά (photos)

Μαραθώνιος Αθήνας: Ξεκινά 4ήμερο κυκλοφοριακών ρυθμίσεων - Κόβεται στα δύο η Αττική