Μέχρι σήμερα, η BYD φρόντιζε να χτίσει την εικόνα ενός παγκόσμιου παίκτη, κάτι που φαίνεται ότι έχει επιτύχει απολύτως, μιας και τόσο οι πωλήσεις ανά τον κόσμο όσο και η επέκταση της εταιρείας σε νέες αγορές είναι αξιοσημείωτες. Αρκεί μόνο να σημειώσουμε ότι για το πρώτο εννεάμηνο του 2025, η BYD είναι 3η σε πωλήσεις παγκοσμίως και πρώτη σε πωλήσεις οχημάτων BEV και PHEV, με 2.964.000 πωλήσεις.
Η συνέχεια είναι καταλυτική: η νέα γενιά Super Hybrid 5.0 θα πετυχαίνει θερμική απόδοση κινητήρα στο 46,06%, μέση κατανάλωση στα 2,6 L/100 km και μέγιστη αυτονομία, ανάλογα με το μοντέλο και το ρεζερβουάρ, στα 2.100 km. Παράλληλα, με την παρουσίαση της νέας τεχνολογίας φόρτισης Flash Charging, που γίνεται με ισχύ 1.000 kW (είδαμε ταχύτητα φόρτισης με αύξηση αυτονομίας 2 km ανά 1 sec!), και την υπόσχεση της εταιρείας ότι μέσα στο 2026 θα εγκαταστήσει 6.000 φορτιστές Flash Charging σε όλον τον κόσμο, αρχίζει να διαφαίνεται η επιτυχία της BYD να δίνει λύσεις σε προβλήματα όπως η υψηλή κατανάλωση των PHEV ή ο βραδύς ρυθμός φόρτισης — κάτι που βοηθά στην επέκτασή της σε παγκόσμια κλίμακα.
Δεν είναι τυχαίο: έχοντας η BYD 120.000 υπαλλήλους R&D και πάνω από 65.000 πατέντες, μπορεί να δίνει άμεση απάντηση σε κάθε απαίτηση. Ρωτήσαμε τόσο την κ. Li όσο και τον κ. Egger για το ενδεχόμενο η BYD να διαφοροποιήσει την γκάμα της ανάλογα με την αγορά, με σχεδιαστικές επιλογές και τεχνολογικές καινοτομίες να διαφέρουν από περιοχή σε περιοχή.
Ο κ. Egger ανέφερε ότι, μιας και υπάρχουν design studios όχι μόνο στην Κίνα αλλά και στις ΗΠΑ και το Μιλάνο, και 1.200 σχεδιαστές από περισσότερες από 10 χώρες, υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας περισσότερων από 100 (!) concepts τον χρόνο, εκ των οποίων πιο εύκολα μπορούν να δημιουργηθούν μοντέλα παραγωγής, καλύπτοντας κάθε ανάγκη. Η δε κ. Li αποκρίθηκε -επίσης καταφατικά- κι εξήγησε με ένα παράδειγμα: «Έχουμε ένα βασικό κέντρο σχεδιασμού, ανοίξαμε ακόμη ένα στην Ιταλία και σκοπεύουμε σταδιακά να εγκαινιάσουμε ακόμα περισσότερα, με έμφαση στις ανάγκες κάθε αγοράς».
«Πρέπει να κατασκευάσουμε κέντρα έρευνας και εξέλιξης, να εκτιμήσουμε τις συνθήκες ανά περιοχή και να παράγουμε τα αυτοκίνητά μας εκεί. Παραδείγματος χάρη, στη Μέση Ανατολή αρκετοί άνθρωποι παίζουν video games. Οπότε τώρα έχουμε συστήσει μία ομάδα στην περιοχή που δουλεύει πάνω στο σύστημα infotainment των μοντέλων που πουλάμε εκεί, ώστε να ενσωματώνει αυτό το στοιχείο, το gaming, για να μπορούν οι οδηγοί να παίζουν video games με το τιμόνι σαν να ήταν χειριστήριο».
«Επομένως, στις περισσότερες χώρες, στόχος είναι, βήμα-βήμα, να σχεδιάζουμε τα αυτοκίνητά μας με βάση τις ανάγκες κάθε αγοράς, συλλέγοντας δεδομένα από τις εκάστοτε περιοχές, και σύντομα θα ανακοινώσουμε και νέες μονάδες R&D».
Αιχμή του δόρατος προς αυτήν την κατεύθυνση είναι η BYD Auto, ως η κύρια μάρκα επιβατικών οχημάτων της εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει οχήματα τόσο από τις σειρές "Dynasty" (π.χ. Han, Tang, Qin, Song) όσο και από τις σειρές "Ocean" (π.χ. Seal, Dolphin, Atto 3 που ήδη γνωρίζουμε στην Ευρώπη). Υπάρχει επίσης η Denza, προσφέροντας premium ηλεκτρικά οχήματα, η Yangwang, ως η μάρκα πολυτελείας της BYD, η οποία παρουσιάζει μοντέλα υψηλών επιδόσεων και προηγμένης τεχνολογίας, όπως τα Yangwang U8 και U9, και τέλος η Fangchengbao, μια νεανική μάρκα που ειδικεύεται σε οχήματα εκτός δρόμου (off-road).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Θα μπει η BYD στους αγώνες; Η απάντηση της Stella Li στο Car and Driver
BYD: Στην Τουρκία η παραγωγή του ευρωπαϊκού best-seller των Κινέζων



_77761_474016_type13028.jpg)
_77761_473808_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ




_77761_474016_type13129.jpg)
