Η BYD συνεχίζει την «επίθεσή» της στην ευρωπαϊκή αγορά, παρουσιάζοντας το ένα μοντέλο μετά το άλλο και επεκτείνοντας την γκάμα εξηλεκτρισμένων προϊόντων της. Τώρα, ακόμη ένα νέο δημιούργημα της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας ετοιμάζεται να προστεθεί στους ευρωπαϊκούς καταλόγους της.
Πρόκειται για το SEALION 5 DM-i, το νεότερο μοντέλο της BYD που θα εξοπλιστεί με την plug-in hybrid τεχνολογία Super DM-i (Dual Mode intelligent) της εταιρείας.
Σχεδιαστικά, χαρακτηρίζεται από τα λεπτά φωτιστικά σώματα στο εμπρός μέρος, που ενώνονται νοητά με μια οριζόντια μπάρα χρωμίου, η οποία τοποθετείται ακριβώς πάνω από τη γρίλια. Δύο εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα ενισχύουν τη σπορτίφ διάθεση του οχήματος, ενώ, περνώντας προς τα πίσω, μια λωρίδα φωτός που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της θύρας του πορτμπαγκάζ ενώνει τα φώτα.
Το νέο SEALION 5 DM-i έχει μήκος 4.738 mm, πλάτος 1.860 mm, ύψος 1.710 mm και μεταξόνιο 2.712 mm, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ ανέρχεται στα 520 L και «εκτοξεύεται» στα 1.339 L με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.
Όσο για την καμπίνα, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει έως 5 ενήλικες, βρίσκουμε μια οθόνη αφής 10,1 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος infotainment και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών. Ο εξοπλισμός για τις ευρωπαϊκές αγορές δεν έχει γίνει γνωστός προς το παρόν, όμως το μοντέλο ήδη διατίθεται στις Φιλιππίνες, όπου έρχεται στάνταρ με τροχούς 18 ιντσών, δερμάτινα καθίσματα, θερμαινόμενους καθρέπτες και μια σειρά από συστήματα οδηγικής υποβοήθησης και ασφαλείας.
Κάτω από το κάλυμμα αναμένεται να βρεθεί ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,5 L που συνοδεύεται από ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 197 PS και 300 Nm ροπής, επιτρέποντας στο SUV να κάνει τα 0-100 km/h σε περίπου 8,3 sec. Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 12,96 kWh, προσφέροντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 71 km, με τη συνδυαστική αυτονομία να ξεπερνά τα 1.000 km. Θυμίζουμε ότι την ίδια τεχνολογία DM-i βρίσκουμε και στο μεγαλύτερο, κορυφαίο σε πωλήσεις Seal U DM-i, τις εντυπώσεις μας για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ.
Το νέο SUV της BYD θα διατεθεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές, με την εμπορική του πορεία να ξεκινά εντός του 2026.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Θα μπει η BYD στους αγώνες; Η απάντηση της Stella Li στο Car and Driver
Αποστολή στην Κίνα: Μπήκαμε στη νέα πίστα παντός εδάφους της BYD (photos)
BYD: Στην Τουρκία η παραγωγή του ευρωπαϊκού best-seller των Κινέζων




_77761_474016_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ


_77761_471315_type13129.jpg)


