Η επέλαση των SUV καλά κρατεί, με τα οχήματα ελεύθερου χρόνου να κυριαρχούν στις πωλήσεις εδώ και αρκετά χρόνια. Οι παραλλαγές τους πολλές και το μερίδιό τους στην αγορά αυτοκινήτου είναι ασυναγώνιστο σε σχέση με τους υπόλοιπους τύπους αμαξωμάτων.
Βέβαια, υπάρχουν πολλές «φωνές», κυρίως σχεδιαστών, που προβλέπουν ότι η κυριαρχία τους κάποια στιγμή θα τελειώσει. Πριν από 2 χρόνια, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Kia, Karim Habib, προέβλεψε ότι «το τέλος τους δε θα αργήσει», ενώ το ίδιο εξέφρασε, πριν από λίγες μέρες και ο επικεφαλής σχεδιασμού της Hyundai, Luc Donckerwolke, επισημαίνοντας ότι ο κόσμος θα στραφεί σε άλλες κατηγορίες.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και ο Alain Favey. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Autocar, ο CEO της Peugeot ανέφερε ότι η γαλλική φίρμα εξετάζει ένα μοντέλο που θα αποτελέσει, ουσιαστικά, το διάδοχο του 508 station wagon για να επεκταθεί και σε νέες κατηγορίες πέρα από τα SUV και τα hatchback, πιστεύοντας ότι στο μέλλον θα υπάρξει αλλαγή στην τωρινή τάση.
«Όλα τα brands, συμπεριλαμβανομένων και εμάς, φέρνουν στην αγορά πολύ ωραία SUV όλων των σχημάτων και μορφών. Νιώθετε ότι κάτι άλλο πρέπει να έρθει στο μέλλον - και τι είναι αυτό; Κάτι διαφορετικό; Νομίζω ότι όλοι μας, κάθε κατασκευαστής, το σκέφτεται και έχει σχέδια για αυτό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όταν ρωτήθηκε αν αυτό σημαίνει πως η Peugeot θα μπορούσε να επιστρέψει στα station wagons, τόνισε: «Γιατί όχι; Έπρεπε να σταματήσουμε το 508 επειδή - όσο κι αν δεν μου αρέσει αυτό, όπως και σε εσάς - δεν υπήρχε αρκετή ζήτηση για να δικαιολογήσει την παραμονή του στην αγορά. Τώρα, διερευνούμε τι ακολουθεί μετά τα SUV και ίσως υπάρξει κάτι που θα έχει νόημα, ακόμη και σε αυτό το κομμάτι της αγοράς, αργότερα.
Θα είναι station wagon ή θα είναι κάτι διαφορετικό; Δεν ξέρω. Αλλά σίγουρα δεν αποκλείουμε τίποτα - και αν βρούμε τη σωστή συνταγή για το μέλλον σε αυτό το κομμάτι της αγοράς - το οποίο σαφώς δεν είναι το 508, αλλιώς θα το είχαμε κρατήσει - τότε φυσικά θα επιστρέψουμε».
Το 508 παρουσιάστηκε το 2010 σε αμάξωμα sedan και station wagon, ανταγωνιζόμενο τα Volkswagen Passat, Skoda Superb και Volvo S60/V60. Πέρασε σε 2η γενιά το 2018, ενώ «φρεσκαρίστηκε» τον Φεβρουάριο του 2023. Ωστόσο η παραγωγή του ολοκληρώθηκε οριστικά πριν από μερικούς μήνες.
«Η αγορά για τα παραδοσιακά station wagon είναι πολύ μικρότερη από ό,τι ήταν όταν η Peugeot λάνσαρε το αρχικό 508 - ένα αποτέλεσμα της ανόδου των SUV - αλλά οι πρόσφατες προσθήκες στην κατηγορία, όπως τα BYD Seal 6, Toyota bZ4X Touring και Subaru E-Outback, θα ήταν φυσικοί αντίπαλοι για έναν αντικαταστάτη του Peugeot 508», κατέληξε ο Favey.
Πηγή: Autocar
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Peugeot E-3008 Dual Motor AWD 325PS - Άνετο, πανίσχυρο, τετρακίνητο και chic (video)
Η Peugeot θέλει να επαναφέρει το 108, υπάρχει όμως ένα «αλλά»




_77761_455029_type12133.jpg)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ





