Το άγχος της αυτονομίας είναι υπαρκτό, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, για κάθε κάτοχο ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Πρακτικά οι μέγιστες τιμές κατά WLTP σπανίως επιτυγχάνονται, ενώ για να μπορέσει κάποιος να τις πλησιάσει θα πρέπει να έχει «ευνοϊκές» συνθήκες κίνησης και σχεδίασης οδικού δικτύου, αλλά και «συγκεκριμένες» λειτουργίες (πρόγραμμα οδήγησης, χρήση στοιχείων άνεσης και γενικότερα εξοπλισμού) στην καμπίνα του.
Ωστόσο, το Volkswagen ID.7 Pro S πέτυχε κάτι που μοιάζει ακατόρθωτο. Ξεπέρασε κατά 32,7% τη μέγιστη επίσημη αυτονομία του, διανύοντας 941 km με μία φόρτιση, την ώρα που κατά WLTP δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 709 km. Όπως ίσως σκεφτήκατε, για να επιτευχθεί το συγκεκριμένο αποτέλεσμα χρειάστηκε να δημιουργηθούν συγκεκριμένες συνθήκες.
Όχι, δεν υπήρξε καμία τεχνική τροποποίηση στην ηλεκτρική λιμουζίνα, που έχει ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα απόδοσης 286 PS και 545 Nm, ενώ η μπαταρία διαθέτει ωφέλιμη ενεργειακή χωρητικότητα 86 kWh.
Το τεστ πραγματοποιήθηκε στην Ιταλία, σε σιρκουί μήκους 12,5 km στο Nardo Technical Center, τον περασμένο Δεκέμβριο. Οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος κυμαίνονταν από 5 έως 15 βαθμούς Κελσίου. Η συγκεκριμένα πίστα επιτρέπει την αποτελεσματική προσομοίωση ενός μεγάλου αριθμού σεναρίων κυκλοφορίας και δοκιμών αυτονομίας.
Η μέση κατανάλωση που καταγράφηκε στο τεστ ήταν μόλις 9,2 kWh/100 km, τιμή εντυπωσιακά μικρότερη από την «επίσημη» των 13,6 έως 16,2 kWh στον επίσημο κύκλο WLTP. Η Volkswagen έκανε την αναγωγή και επισημαίνει ότι η αντιστοιχία σε ένα ανάλογο μοντέλο με κινητήρα πετρελαίου θα ήταν μόλις 1 λίτρο ανά 100 km!
Η μέση ταχύτητα κατά τη διάρκεια της δοκιμής ήταν 29 km/h και αν αυτή ασφαλώς και είναι μικρή, αντιστοιχεί σε μέσες ταχύτητες που συναντά κάποιος σε μεγάλες πόλεις τις ώρες αιχμής, με έντονη κυκλοφορία. Σύμφωνα με το «Δείκτη Κυκλοφορίας» της TomTom, για παράδειγμα οι μέσες ταχύτητες στις συγκεκριμένες συνθήκες κυμαίνονται από 22 km/h (στο Αμβούργο) έως τα 31 km/h (στο Άμστερνταμ).
Εκτός από τη μεγάλη αποδοτικότητα και την «οικονομική» λειτουργία του νέου ηλεκτροκινητήρα «APP550» της Volkswagen, που διαθέτει το ID.7, σημαντική «βοήθεια» στην επίτευξη του καλύτερου αποτελέσματος αυτονομίας προσφέρει και ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας (0,23) του ηλεκτρικού μοντέλου της γερμανικής φίρμας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
VW ID.7: Σε πόσες ώρες έκανε το Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πόσο κόστισε η φόρτιση (video)
Test Drive: Volkswagen ID.7 77 kWh 286PS - Ανέσεις και ποιότητα first class
Ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ έκανε δώρο στη σύζυγό του μία Bentley αξίας 300.000€ (photos)






ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_475679_type13129.jpg)




