Το Volvo EX90 βρίσκεται στην παραγωγή από το 2024, και τώρα ήρθε η ώρα για το πρώτο του «φρεσκάρισμα», όχι σε επίπεδο σχεδιασμού, αλλά κυρίως λογισμικού.
Πιο συγκεκριμένα, το νέο EX90, οι παραγγελίες του οποίου έχουν ήδη ανοίξει, εξοπλίζεται πια με τη νέα αρχιτεκτονική 800V της σουηδικής μάρκας, γεγονός που του επιτρέπει να φορτίζει ταχύτατα. Η Volvo υποστηρίζει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να ανακτήσει 250 km αυτονομίας όντας μόλις 10 λεπτά στην πρίζα, σε αντίθεση με όταν λανσαρίστηκε που στον ίδιο χρόνο κέρδιζε 180 km αυτονομίας.
Επιπλέον, η τεχνολογία 800V παρέχει περισσότερη ισχύ για ταχύτερη επιτάχυνση, ενώ χρησιμοποιεί την ενέργεια πιο αποτελεσματικά. Παράλληλα, η αλλαγή από την αρχιτεκτονική των 400V μειώνει τη χρήση υλικών, γεγονός που συμβάλλει στη μείωση του βάρους τόσο της μπαταρίας όσο και των ηλεκτροκινητήρων.
«Το EX90 διαθέτει πλέον το πιο προηγμένο ηλεκτρικό μας σύστημα, το οποίο προσφέρει ταχύτερη φόρτιση και υψηλότερη απόδοση, ώστε να αισθάνεστε μεγαλύτερη σιγουριά και έλεγχο», λέει ο Anders Bell, επικεφαλής τεχνολογίας στη Volvo.
Θυμίζουμε ότι το EX90 διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη, που αποδίδουν συνδυαστική ισχύ 517 PS και 910 Nm ροπής.
Παράλληλα, με την αναβάθμιση σε έναν διπλό πυρήνα βασισμένο στο NVIDIA DRIVE AGX Orin, το EX90 διαθέτει πλέον υπολογιστική ισχύ 500 TOPS (τρισεκατομμύρια πράξεις ανά δευτερόλεπτο), δίνοντας στη Volvo τη δυνατότητα να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την ασφάλεια και την απόδοση μέσω δεδομένων, λογισμικού και τεχνητής νοημοσύνης.
Στα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται ειδοποιήσεις ασφαλείας για ολισθηρούς δρόμους, κινδύνους και ατυχήματα μπροστά, καθώς και την ενσωμάτωση της λειτουργίας αυτόματης ηλεκτρονικής κλήσης με το Emergency Stop Assist (ESA).
Το ESA έχει σχεδιαστεί για να φέρει το αυτοκίνητο σε ελεγχόμενη στάση στη λωρίδα του, εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί στις προειδοποιήσεις προσοχής ή απομάκρυνσης των χεριών, για παράδειγμα λόγω ξαφνικής ασθένειας. Μόλις το αυτοκίνητο σταματήσει, η νέα λειτουργία e-call θα συνδέσει αυτόματα το αυτοκίνητο με ένα κέντρο έκτακτης ανάγκης που είναι συνδεδεμένο με τη Volvo. Το κέντρο μπορεί στη συνέχεια να μιλήσει με τους επιβάτες και να επικοινωνήσει με τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, εάν χρειαστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Volvo XC70: Το νέο SUV των Σουηδών με τα 200 km ηλεκτρικής αυτονομίας (photos)
Αλλαγή σκυτάλης στην Volvo - Το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο στην ιστορία της φίρμας
Volvo και SSAB κάνουν πράξη τον πράσινο χάλυβα στην παραγωγή αυτοκινήτων




_77761_465136_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

_77761_470812_type13129.jpg)



