Renault Twingo E-Tech Electric: Η επιστροφή του εμβληματικού οχήματος πόλης ως EV (photos)


Το Renault Twingo επιστρέφει με τιμή κάτω των 20.000€ και έρχεται να φέρει την επανάσταση στη μικρή κατηγορία.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤ.: RENAULT
  • 6/11/2025

Η Renault τράβηξε και επίσημα το κάλυμμα του ολοκαίνουργιου Twingo E-Tech Electric, τον νέο της εκπρόσωπό της στο A-segment. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα πόλης, η τιμή του οποίου θα διατηρηθεί κάτω από τα 20.000€, σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία.

Το νέο Twingo E-Tech εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 82 PS και 175 Nm ροπής και συνοδεύεται από μια μπαταρία LFP ενεργειακής χωρητικότητας 27,5 kWh, ο οποίος προσφέρει στο EV έως 263 km αυτονομίας με μια πλήρη φόρτιση. Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 130 km/h και τα 0-50 km/h ολοκληρώνονται σε 3,85 sec.

Η φόρτιση από το 10 έως το 100% με τη χρήση φορτιστή AC 6,6 kW ολοκληρώνεται σε 4 ώρες και 15 λεπτά, ενώ υπάρχει και η επιλογή για ταχύτερη φόρτιση με AC 11 kW, σε 2 ώρες και 35 λεπτά. Με ταχυφορτιστή DC ο χρόνος για το «γέμισμα» της μπαταρίας από το 10 έως το 80% μειώνεται σε μόλις 30 λεπτά.

Σχεδιαστικά, οι επιρροές από την πρώτη γενιά του Twingo είναι εμφανείς. Οι εμπρός προβολείς, «αντιγράφουν» το σχήμα του αρχικού μοντέλου, ενώ έχει προστεθεί και η κλασική εισαγωγή αέρα που έβρισκε κανείς στο πρώτο μοντέλο. Ωστόσο, στο αμιγώς ηλεκτρικό Twingo, έχει καθαρά διακοσμητικό χαρακτήρα. Συνολικά η εμφάνιση είναι ιδιαίτερα χαριτωμένη, με τις στρογγυλεμένες επιφάνειες, χωρίς όμως να θυσιάζει την αεροδυναμική του υπεροχή, με τον συντελεστή Cd να περιορίζεται στο 0,656.

Οι στάνταρ ζάντες έχουν διάμετρο 16 ίντσες, όμως υπάρχουν οι επιλογές διαφορετικών σχεδίων 18 ιντσών με επιπλέον κόστος. Ανάλογα με το μέγεθος, οι τροχοί συνοδεύονται από ελαστικά 195/60 R16 και 205/45 R18, αντίστοιχα. 

Όσο για τις διαστάσεις του, έχει μήκος 3.789 mm, πλάτος 1.720 mm, ύψος 1.491 mm και μεταξόνιο 2.493 mm. Παρά τις compact διαστάσεις του, το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 360 L με τα πίσω καθίσματα ανασηκωμένα, ή έως και 1.000 L με την πίσω σειρά αναδιπλωμένη. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το βάρος του περιορίζεται αρκετά χαμηλά για τα δεδομένα του EV, μόλις στα 1.200 kg.

Στο εσωτερικό, υπάρχει μια οθόνη αφής 10 ιντσών για τον χειρισμό του συστήματος infotainment, όπως και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών. Η Renault έχει εξοπλίσει την καμπίνα με μια σειρά από φυσικούς διακόπτες, μειώνοντας, έτσι, το κόστος παραγωγής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Renault Megane E-Tech: Με νέες μπαταρίες, αυξημένη αυτονομία και φρέσκο σχεδιασμό (photos)

Renault 5 Turbo 3E: Το «mini-supercar» με τους 540 PS έδειξε τα... δόντια του στους δρόμους της Κορσικής (video)

Renault Arkana: Η τιμή της κορυφαίας έκδοσης esprit Alpine στην Ελλάδα (πίνακας)