BMW X6: Το πρώτο Sports Activity Coupe


Ένας εντελώς νέος τύπος αυτοκινήτου, μία μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία και πρωτοφανής δυναμική συμπεριφορά - όλα αυτά γίνονται πραγματικότητα με τη μορφή της νέας BMW X6.
  • 25/5/2008
Ένας εντελώς νέος τύπος αυτοκινήτου, μία μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία και πρωτοφανής δυναμική συμπεριφορά - όλα αυτά γίνονται πραγματικότητα με τη μορφή της νέας BMW X6. Το πρώτο στον κόσμο Sports Activity Coupé "παντρεύει" την εντυπωσιακή εμφάνιση με τις κορυφαίες ικανότητες. Σχεδιαστικά, η νέα BMW X6 συνδυάζει τη σπορ κομψότητα μιας μεγάλης BMW X6 με την έντονη προσωπικότητα ενός μοντέλου BMW X. Η BMW X6 αποκαλύπτει τα μοναδικά οδηγικά χαρακτηριστικά της μέσα από έναν πρωτοφανή συνδυασμό δυναμικών επιδόσεων στο δρόμο, σαν γνήσια BMW, με μοναδική υπεροχή σε όλα τα εδάφη, ενώ προτίθεται να λανσάρει μία επαναστατική φιλοσοφία. Πρόκειται για ένα μοναδικό coupe και ταυτόχρονα, για ένα πολύ ξεχωριστό μοντέλο BMW X. Έχοντας χαμηλές επιφάνειες πλαϊνών παραθύρων και μία γραμμή οροφής που πέφτει ομαλά προς τα πίσω, η BMW X6 διαθέτει τις αναλογίες ενός γνήσιου coupe. Στο εσωτερικό, το νέο μοντέλο - και πάλι σε τυπικό στυλ coupe - προσφέρει άφθονο χώρο για τον οδηγό και το συνοδηγό και για δύο επιβάτες πίσω. Αυξημένη απόσταση από το έδαφος, διογκωμένοι θόλοι τροχών με εντυπωσιακή σχεδίαση, τέσσερις πόρτες, ένα μεγάλο πορτμπαγκάζ και η ψηλή μεσαία γραμμή, όλα δηλώνεουν μία σαφή στιλιστική ομοιότητα με τα άλλα μοντέλα της σειράς BMW X. Αυτή η σχεδίαση είναι πράγματι μία αυθεντική έκφραση των δυναμικών δυνατοτήτων που προσφέρει η BMW X6 μέσα από την τεχνολογία κινητήρα και ανάρτησης, όχι μόνο στο δρόμο αλλά και σε συνθήκες off road. Ο Δυναμικός Έλεγχος Επιδόσεων - Dynamic Performance Control - που διατίθεται για πρώτη φορά στάνταρ με τη BMW X6, διασφαλίζει ομοίως τη μεταβλητή κατανομή κινητήριων δυνάμεων μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Eπομένως, ανεξάρτητα από την πραγματική ελκτική ισχύ που παράγει ο κινητήρας, το ποσοστό που κατανέμεται π.χ. στον εξωτερικό τροχό σε μία στροφή μπορεί να αυξηθεί ενεργά όταν είναι απαραίτητο. Το σύστημα αυτό - μοναδικό σε όλο τον κόσμο - βελτιώνει σημαντικά την ακρίβεια διεύθυνσης, την πρόσφυση στις στροφές και, κατ' επέκταση, την ευελιξία του οχήματος ακόμα και σε μέτριες ταχύτητες. Στις γρήγορες στροφές, στους απότομους ελιγμούς ή όταν ο οδηγός απομακρύνει ξαφνικά το πόδι του από το γκάζι, ο Δυναμικός Έλεγχος Επιδόσεων βελτιώνει περαιτέρω την ευστάθεια όλου του αυτοκινήτου, για μεγαλύτερη ασφάλεια και μία νέα διάσταση δυναμικής συμπεριφοράς. Σε ολισθηρές ή ανώμαλες επιφάνειες, τέλος ο Δυναμικός Έλεγχος Επιδόσεων (DPC) προσφέρει το πλεονέκτημα της ακόμα καλύτερης και πιο αξιόπιστης πρόσφυσης. Η νέα V8 κινητήρια μονάδα με τεχνολογία Twin Turbo και άμεσο ψεκασμό βενζίνης κάνει επίσης το παγκόσμιο ντεμπούτο της στη BMW X6. Με κυβισμό 4.4 λίτρων, αυτός ο οκτακύλινδρος κινητήρας με μέγιστη ισχύ 300 kW/407 hp και μέγιστη ροπή 600 Nm διαθέσιμη σε μία ασυνήθιστα μεγάλη κλίμακα στροφών, από 1.750-4.500 rpm, είναι ο ισχυρότερος που έχει κάνει ποτέ την εμφάνισή του σε μοντέλο BMW X. Ο νέος οκτακύλινδρος είναι πραγματικά εντυπωσιακός όχι μόνο λόγω εξαιρετικής ιπποδύναμης και ροπής, αλλά και χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του. Γιατί είναι ο πρώτος οκτακύλινδρος βενζινοκινητήρας στον κόσμο που έχει τον υπερσυμπιεστή του στο τμήμα V μεταξύ των δύο σειρών κυλίνδρων. Η BMW X6 προσφέρεται στάνταρ με την ευφυή τεχνολογία της BMW, AWD xDrive για μεταβλητή κατανομή ισχύος μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Mε μια ματιά...
  • Η BMW X6 προσφέρει μία νέα, πρωτοποριακή εκδοχή των στοιχείων και σχεδιαστικών αρετών μιας μεγάλης BMW Coupé. Ταυτόχρονα είναι η πιο σπορ και δυναμική ενσάρκωση μιας BMW X. Και μόνο μέσω της σχεδίασής της, η BMW X6 "οπτικοποιεί" την ανώτερη δυναμική συμπεριφορά και υπεροχή της.
  • Ατομικότητα και πολυτέλεια: Σπορ, εντυπωσιακό εμπρός τμήμα με μεγάλους αεραγωγούς, επιμηκυμένο προφίλ, χαμηλό παρμπρίζ, σαφή έμφαση στους τροχούς σαν μία έκφραση δυναμικής παρουσίας, κλασικές αναλογίες coupé, μεγάλες κυρτές-κοίλες επιφάνειες, σαρωτική γραμμή οροφής που καταλήγει σε ένα δυναμικό πίσω τμήμα.
  • Η BMW X6 κυκλοφορεί στάνταρ με την ευφυή τεχνολογία xDrive AWD της BMW, και είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που προσφέρει Δυναμικό Έλεγχο Επιδόσεων - Dynamic Performance Control για μοναδική ευελιξία, κατευθυντική ευστάθεια, ακρίβεια και πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Η μεταβλητή κατανομή κινητήριας ισχύος διασφαλίζεται, επομένως, όχι μόνο μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα - μέσω xDrive - αλλά και χάρη στο Δυναμικό Έλεγχο Επιδόσεων (DPC), μεταξύ των δύο πίσω τροχών, αριστερά και δεξιά. Έτσι επιτυγχάνεται μία έξοχη σταθεροποιητική δράση ακόμα και σε ξαφνικές αλλαγές φορτίου ή χωρίς γκάζι.
  • Νέα κορυφαία κινητήρια μονάδα: V8 βενζινοκινητήρας με τεχνολογία Twin Turbo και άμεσο ψεκασμό βενζίνης (High Precision Injection), ο πρώτος στον κόσμο οκτακύλινδρος βενζινοκινητήρας με υπερσυμπιεστή και καταλυτικούς μετατροπείς τοποθετημένους μέσα στο V των κυλίνδρων. Αυτή η πρωτοποριακή διάταξη διασφαλίζει εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις και εξυπηρετεί για τη μείωση των απωλειών πίεσης στην εισαγωγή και την εξαγωγή. Κυβισμός 4.395 cc, μέγιστη ισχύς 300 kW/407 hp από 5.500-6.400 rpm, μέγιστη ροπή 600 Nm από 1.750-4.500 rpm. Ο πιο αποδοτικός κινητήρας στην κατηγορία του, που υπερκαλύπτει τα πρότυπα εκπομπών ρύπων ULEV II και EU5, BMW EfficientDynamics σε συνδυασμό με μέγιστη ισχύ και επιδόσεις.
  • Μοναδική γκάμα κινητήριων μονάδων: V8 βενζινοκινητήρας με Twin Turbo (300 kW/407 hp), straight-six με Twin Turbo (225 kW/306 hp), straight-six diesel με Variable Twin Turbo (210 kW/286 hp), straight-six diesel με turbocharger (173 kW/235 hp).
  • Εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο με βελτιστοποιημένες αλλαγές σχέσεων στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων, ταχεία διαδικασία αλλαγής, άνετες αλλαγές, βελτιστοποιημένη κατανάλωση με το στάτη (συμπλέκτη) του μετατροπέα ροπής να φροντίζει για το σχεδόν εκμηδενισμό της ολίσθησης (πατινάρισμα), ηλεκτρονικός επιλογέας ταχυτήτων και μοχλοί αλλαγής στο τιμόνι, προσφέρονται στάνταρ.
  • Η BMW X6 διαθέτει μία δομή αμαξώματος που μελετήθηκε και σχεδιάστηκε με γνώμονα τη μέγιστη ασφάλεια των επιβατών. Σε συνδυασμό με τα συστήματα παθητικής ασφάλειας, πληροί όλες τις προϋποθέσεις για έξοχα αποτελέσματα σε όλα τα σχετικά crash-tests σε όλο τον κόσμο. Η ασφάλεια των επιβατών διασφαλίζεται, μεταξύ άλλων, με ζώνες ασφαλείας τριών σημείων σε όλα τα καθίσματα, εμπρόσθιους και πλευρικούς αερόσακους καθώς και αερόσακους προστασίας κεφαλής στο πλάι, εμπρός προσκέφαλα που ενεργοποιούνται στις συγκρούσεις. Διπλοί προβολείς Bi-xenon με λειτουργία φώτων ημέρας, φώτα ομίχλης, φώτα φρένων δύο σταδίων, και ελαστικά runflat, όλα ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό.
  • Πρωτοποριακή φιλοσοφία αμαξώματος και εσωτερικού: Τετράθυρο coupé με μεγάλη πίσω πόρτα που ανοίγει ψηλά στην οροφή, υψηλής ποιότητας προηγμένο εσωτερικό με σπορ και πολυτελές περιβάλλον, τέσσερα καθίσματα, μεγάλος, μεταβλητός χώρος αποσκευών (570-1.450 litres).
  • Η σχεδίαση εσωτερικού υπογραμμίζει τον εξαιρετικά σπορ χαρακτήρα της BMW X6. Δερμάτινο σπορ τιμόνι με μπουτόν πολλαπλών λειτουργιών και μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων προσφέρεται στάνταρ, κεντρική κονσόλα με επενδύσεις γονάτων (επιγονατίδες) για τον οδηγό και το συνοδηγό, εμπρός καθίσματα με πολυδιάστατη ρύθμιση, εν μέρει ηλεκτρική, δύο πίσω καθίσματα με ατομική πλευρική στήριξη, τυπικά για coupé και ενσωματωμένα προσκέφαλα.
  • Ανάρτηση και συστήματα υποστήριξης οδηγού (προαιρετικά) αποκλειστικά για BMW: Adaptive Drive (ενεργητικές αντιστρεπτικές δοκούς και αμορτισέρ), Active Steering, Head-Up Display, Adaptive Headlights (Προσαρμοζόμενοι Προβολείς), Bending Lights (Φώτα Στροφών), High-Beam Assistant, cruise control με λειτουργία πέδησης.
  • Πλούσια γκάμα λειτουργιών άνεσης και πρωτοποριακές επιλογές ενημέρωσης/ψυχαγωγίας: BMW iDrive με εξατομικευμένα ‘αγαπημένα’ μπουτόν, CD-player συμβατό με MP3, είσοδος AUX στάνταρ, θύρα USB, ηχοσύστημα πολλαπλών καναλιών, σύστημα DVD πίσω, αυτόματο σύστημα κλιματισμού τεσσάρων ζωνών, Ενεργός Εξαερισμός Καθισμάτων, κάμερα για οπισθοπορεία, συστήματα πλοήγησης, BMW Assist, BMW Online, BMW TeleServices προαιρετικό.
  • Η BMW X6 κατασκευάζεται αποκλειστικά για την παγκόσμια αγορά στο εργοστάσιο της BMW στο Spartanburg (Ν. Καρολίνα/ΗΠΑ) σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα ποιότητα της εταιρίας που εφαρμόζονται σε όλο τον κόσμο. Η παραγωγή στο εργοστάσιο αυτό είναι εξαιρετικά ευέλικτη σύμφωνα με τις επιθυμίες των πελατών. Σήμερα, οι BMW X6, BMW X5 και BMW Z4 κατασκευάζονται σε κοινή γραμμή συναρμολόγησης στο εργοστάσιο του Spartanburg.
  • Εκδόσεις κινητήρων: BMW X6 xDrive50i: V8 βενζινοκινητήρας με Twin Turbo και άμεσο ψεκασμό (High Precision Injection) Κυβισμός 4.395 cc, μέγιστη ισχύς 300 kW/407 hp από 5.500-6.400 rpm, μέγιστη ροπή 600 Nm από 1.750-4.500 rpm, Επιτάχυνση [0-100 km/h] σε 5.4 δευτερόλεπτα, Τελική ταχύτητα 250 km/h (155 mph), Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 12.5 litres/100 km, Εκπομπές CO2 σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 299 g/km. BMW X6 xDrive35i: Straight-six βενζινοκινητήρας με Twin Turbo και άμεσο ψεκασμό (High Precision Injection) Κυβισμός 2.979 cc, μέγιστη ισχύς 225 kW/306 hp από 5.800-6.250 rpm, μέγιστη ροπή 400 Nm από 1.300-5.000 rpm, Επιτάχυνση [0-100 km/h] σε 6.7 δευτερόλεπτα, Τελική ταχύτητα 240 km/h (149 mph), Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 10.9 litres/100 km, Εκπομπές CO2 σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 262 g/km. BMW X6 xDrive35d: Straight-six diesel με Variable Twin Turbo και ψεκασμό καυσίμου common rail τρίτης γενιάς Κυβισμός 2.993 cc, μέγιστη ισχύς 210 kW/286 hp στις 4.400 rpm, μέγιστη ροπή 580 Nm στις 1.750-2.250 rpm, Επιτάχυνση [0-100 km/h] στις 6.9 δευτερόλεπτα, Τελική ταχύτητα 236 km/h (146 mph), Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 8.3 litres/100 km, Εκπομπές CO2 σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 220 g/km. BMW X6 xDrive30d: Straight-six diesel με υπερσυμπιεστή και ψεκασμό καυσίμου common rail τρίτης γενιάς Κυβισμός 2.993 cc, μέγιστη ισχύς 173 kW/235 hp στις 4.000 rpm, μέγιστη ροπή 520 Nm από 2.000-2.750 rpm, Επιτάχυνση [0-100 km/h] σε 8.0 δευτερόλεπτα Τελική ταχύτητα 210 km/h (130 mph), Μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 8.2 litres/100 km, Εκπομπές CO2 σύμφωνα με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα 217 g/km.