«Αγκάθια» για Toyota στην Ιαπωνία, παραγωγή-ρεκόρ στον υπόλοιπο κόσμο!


Η παραγωγή της Toyota εκτός συνόρων έφτασε στο ιστορικό υψηλό των 3,35 εκατομμυρίων οχημάτων το πρώτο 6μηνο.

  • 28/7/2022

Η Toyota αυξάνει την κατασκευή αυτοκινήτων εκτός Ιαπωνίας, καθώς η εγχώρια παραγωγή μειώνεται.

Από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2022, κατασκεύασε περισσότερα αυτοκίνητα στο εξωτερικό από ποτέ κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να σημειώσει ρεκόρ πωλήσεων και αποτελεσμάτων παραγωγής στο εξωτερικό για τον Ιούνιο.

Με αυτό τον τρόπο οι Ιάπωνες σταδιακά ανακάμπτουν από τα δεινά της πανδημίας και τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Τα πρόσφατα στοιχεία, που κυκλοφόρησαν την Πέμπτη (28/7), δείχνουν ότι η Toyota «ταλαιπωρείται» στην εγχώρια αγορά, όπου τα εργοστάσια έχουν μείνει σε αδράνεια λόγω έλλειψης ανταλλακτικών.

Ωστόσο, μακριά από τη «χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου», η παραγωγή ενισχύεται για να καλυφθεί το χαμένο έδαφος. Τους πρώτους έξι μήνες αυξήθηκε κατά 5,6% στο ιστορικό υψηλό των 3,35 εκατομμυρίων οχημάτων. Αντίθετα, στην Ιαπωνία, συρρικνώθηκε κατά 18% στα 1,73 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Μόνο τον Ιούνιο, η Toyota σημείωσε ρεκόρ παραγωγής στο εξωτερικό με 637.240 μονάδες και τις καλύτερες πωλήσεις όλων των εποχών (750.450). Οι αριθμοί αυτοί περιλαμβάνουν το minicar της Daihatsu και τα φορτηγά Hino. Στο ίδιο διάστημα, «εντός έδρας» είχε πτώση στην παραγωγή κατά 27% και κατά 24% στις πωλήσεις.

Ασία, Ευρώπη και Λατινική Αμερική φιγουράρουν στην κορυφή της λίστας παραγωγής, περιοχές όπου τα οχήματα απαιτούν λιγότερους ημιαγωγούς και δεν επηρεάζονται από τα προβλήματα εφοδιασμού.

Ωστόσο, η παραγωγή σε περιοχές όπως η Ιαπωνία και η Βόρεια Αμερική εξακολουθεί να είναι μειωμένη. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό επειδή αυτές οι αγορές αποτελούν βάσεις παραγωγής για premium οχήματα της Lexus, τα οποία χρησιμοποιούν πολύ περισσότερα τσιπ για τις προηγμένες λειτουργίες τους και ως εκ τούτου είναι πιο ευάλωτα στα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας.