Toyota Corolla facelift: Αποκαλύφθηκε η ολιστική ανανέωση της ιαπωνικής πρότασης (photos)


Προκειμένου να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική της πορεία, η Toyota προχώρησε σε ένα ευρύ facelift στην Corolla, που εκτός από σχεδιαστικές παρεμβάσεις περιλαμβάνει σημαντικές αναβαθμίσεις και στα κινητήρια σύνολα.

  • 2/6/2022

Η Toyota Corolla είναι ένα από το πιο βαριά "χαρτιά" της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας αφού από το 1966 όπου και την γνωρίσαμε για πρώτη φορά έχει ξεπεράσει τις 50.000.000 πωλήσεις μέσα από τις 12 διαφορετικές γενιές της.

Αυτός είναι και ο βασικός λόγος όπου οι Ιάπωνες προχώρησαν σε ένα ολιστικό facelift του τρέχοντος μοντέλου (σε όλους τους τύπους αμαξώματος) ώστε να συνεχίσει την ήδη επιτυχημένη πορεία του και να κρατήσει "ζεστό" το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών. Μάλιστα η ανακοίνωση της συγκεκριμένης ανανέωσης ήρθε λίγες ώρες μετά την αποκάλυψη της ειδικής έκδοσης Toyota GR Corolla Morizo.

Οι παρεμβάσεις ξεκινούν από το εξωτερικό όπου η μπροστινή μάσκα φέρει νέα σχεδίαση όπως και το πλαίσιο των προβολέων ομίχλης ενώ αλλαγές έχουμε και στις ζάντες. Αναφορικά με τους προβολείς, στις πιο ακριβές εκδόσεις είναι διαθέσιμο ένα νέο bi-LED σύστημα ενώ έχουν ενσωματώσει τη τεχνολογία Adaptive High-beam System (AHS). Παράλληλα έχουν προστεθεί τρία νέα χρώματα στην διαθέσιμη παλέτα.

Αναφορικά με τον κινητήρα, η Toyotaδιάλεξε να εφοδιάσει τη νέα πρόταση με το πέμπτης γενιάς αυτοφορτιζόμενο υβριδικό της σύστημα το οποίο είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις με χωρητικότητα 1.8 και 2.0 λίτρα. Αμφότεροι επωφελούνται από σημαντικές αλλαγές στις ρυθμίσεις του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα που βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία και παρέχουν βελτιωμένες επιδόσεις με τις ίδιες ή και χαμηλότερες εκπομπές CO2.

Η μονάδα ελέγχου ισχύος (PCU) αλλά και η μπαταρία έχουν επανασχεδιαστεί, με τη δεύτερη εκτός από πιο αποδοτική να είναι και πιο ελαφριά εξοικονομώντας στο σύνολο τουλάχιστον 18 kg.

Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι στην έκδοση 1.8 έχουμε φτάσει τους 140 PS και ο χρόνος για το 0-100 km/h έχει μειωθεί κατά 1.7 sec. (9.2 sec.) ενώ την ίδια στιγμή η εκπομπές CO2 έχει παραμείνει στα 102 gr/km. Στη δίλιτρη έκδοση η ιπποδύναμη έχει φτάσει τους 196 PS ενώ το 0-100 km/h έρχεται στα 7.5 sec. Από την άλλη οι εκπομπές CO2 έχει μειωθεί κατά 3 gr. και έχουν φτάσει τα 107 gr/km.

Σημαντική αναβάθμιση συναντάμε και στο εσωτερικό όπου η "μεγάλη εικόνα" έγινε πιο premium και πιο μοντέρνα που επιτυγχάνεται κυρίως μέσα από την επιλογή νέων επενδύσεων. Από εκεί και πέρα ο πρωταγωνιστικός ρόλος πηγαίνει στην κεντρική οθόνη των 10.5 ιντσών η οποία έχει ενσωματώσει νέα γραφικά υψηλής ευκρίνειας διασφαλίζοντας καλή ορατότητα ακόμα και όταν ο ήλιος... δαγκώνει. Παράλληλα είναι συμβατή με μια σειρά από φωνητικές εντολές.

Αριστερά της βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12.3 ιντσών που είναι στάνταρ από τις μεσαίες εκδόσεις και πάνω και προσφέρει τέσσερα διαφορετικά σεταρίσματα (Casual, Smart, Sport, Tough) ώστε να επιλέξει ο οδηγός αυτό που τον βολεύει.

Την ίδια στιγμή είναι διαθέσιμη τετραετή συνδρομή στο Toyota Smart Connect ή στο Toyota Smart Connect Plus (ανάλογα με την έκδοση) που δίνουν πρόσβαση στο σύστημα πλοήγησης και στη real-time ενημέρωση για την κίνηση στους δρόμους.

Προσθήκες υπάρχουν και στον τομέα της ασφάλειας με την Toyota να προσθέσει στη νέα πρόταση την ομπρέλα T-Mate με την τελευταία έκδοση του πακέτου Toyota Safety Sense όπου τα επιμέρους συστήματα κάνουν την οδήγηση πιο απολαυστική και φυσικά πιο ασφαλή τόσο για τους επιβάτες της νέας Corolla όσο και για τους πεζούς.

H διάθεση της ανανεωμένης Toyota Corolla στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο τετράμηνο του 2023.