Ανακοινώθηκαν οι τιμές του Toyota bZ4X στη Γερμανία


Το ολοκαίνουριο ηλεκτρικό crossover της Toyota είναι ένα βήμα πριν να φτάσει στην ευρωπαϊκή αγορά και η Γερμανία θα είναι η πρώτη χώρα που αυτό θα εισαχθεί. Ποιες θα είναι οι τιμές του και οι διαθέσιμες εκδόσεις.

  • 18/2/2022

Το πρώτο μοντέλο της νέας υπομάρκας bZ της Toyota  που είναι αφιερωμένη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι έτοιμο να κάνει πρεμιέρα στην ευρωπαϊκή αγορά. Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα τις τιμές του νέου της αμιγώς ηλεκτρικού crossover bZ4X στη Γερμανία, που θα είναι και η πρώτη χώρα στην οποία θα λανσαριστεί το μοντέλο.

Το νέο Toyota bZ4X είναι το πρώτο ηλεκτρικό crossover της ιαπωνικής φίρμας και είναι εξελιγμένο αποκλειστικά ως ηλεκτροκίνητο, ενώ σχεδιαστικά, ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Toyota  με τους χαρακτηριστικά πολύ λεπτούς προβολείς και την κλειστή μάσκα εμπρός, αλλά και την έντονη οπτική έμφαση στις γωνίες του αυτοκινήτου στα πρότυπα των RAV4  και C-HR.

Τεχνικά, το νέο bZ4X  είναι βασισμένο στο πλαίσιο e-TNGA, τη νέα αποκλειστικά ηλεκτρική πλατφόρμα της Toyota, η οποία έχει εξελιχθεί από κοινού με τη Subaru. Η μπαταρία έχει σχεδιαστεί ως μέρος του πλαισίου και αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του και η θέση της χαμηλά στο δάπεδο προσφέρει χαμηλό κέντρο βάρους, ιδανική κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες και υψηλή ακαμψία του πλαισίου.

Το νέο Toyota bZ4X θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες. Η μεν πρώτη θα είναι προσθιοκίνητη με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 150 kW (204 ίππων) με το 0-100 χλμ./ ώρα να έρχεται σε 8,4 δεύτερα και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 160 χλμ./ ώρα. Η τετρακίνητη έκδοση θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα των 80 kW σε κάθε άξονα, με την συνδυαστική απόδοση των 217,5 ίππων και ροπή 336 Nm. Σε αυτή την περίπτωση, το 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί 7,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική είναι η ίδια με την προσθιοκίνητη έκδοση.

Η μπαταρία και στις δύο περιπτώσεις έχει ενεργειακή χωρητικότητα 71,4 kWh και σύμφωνα με την Toyota  εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία που ξεπερνά τα 450 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον κύκλο WLTP. Η Toyota υποστηρίζει ότι μετά από 10 χρόνια ή 240.000 χιλιόμετρα η μπαταρία θα έχει χάσει μόνο το 10% της απόδοσης της και θα διατηρεί το 90% της χωρητικότητας της. Υποστηρίζει μάλιστα φόρτιση σε ταχυφορτιστή των 150 kW και μπορεί να φορτίσει έως το 80% της χωρητικότητάς της μέσα σε 30 μόλις λεπτά.

Ήδη η Toyota έχει ξεκινήσει τις online κρατήσεις στη Γερμανία, χωρίς να απαιτείται προκαταβολή, ενώ οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για τον Ιούνιο. Αναλυτικά οι τιμές εκκίνησης που ανακοινώθηκαν για την γερμανική αγορά και μας δίνουν μία πρώτη εικόνα για τις τιμές του μοντέλου στη χώρα μας:

Toyota bZ4X 150kW FWD: 48.580 ευρώ

Toyota bZ4X 160kW AWD: 60.290 ευρώ