Αποκάλυψη για τη νέα Skoda Octavia Scout


Συμπληρώνοντας τη γκάμα των εκδόσεων της Octavia, η Scout έρχεται να προσδώσει ένα τόνο περιπέτειας στο δημοφιλές μοντέλο της Skoda.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 10/6/2020

Σταθερή στη στρατηγική της, η Skoda ανοίγει ένα ένα τα χαρτιά της νέας Octavia. Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με την Octavia Scout, ένα πιο «εκδρομικό» μοντέλο, που προσεγγίζει την περιοχή των crossover. Η μαμά εταιρία έχει φροντίσει να αυξήσει εδώ την απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά, να προσθέσει τροχούς 18 (και προαιρετικά 19) ιντσών καθώς επίσης και να ντύσει το αμάξωμα με μερικά προστατευτικά φιλέτα, κυρίως από μαύρο πλαστικό, δίνοντας έτσι μία νότα περιπέτειας.

Παράλληλα, όπως και στους προκατόχους της, η ύπαρξη τετρακίνησης δίνει ένα επιπλέον κίνητρο στον οδηγό να τολμήσει να κινηθεί εκτός δρόμου λίγο παραπέρα από όσο θα έφτανε με μία συμβατική πρόταση. Ή και όχι, αφού για πρώτη φορά -με στόχο τη μείωση του κόστους- η Octavia Scout προσφέρεται και ως προσθιοκίνητη, για όσους επιθυμούν.

Περνώντας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, παρατηρούμε μία σειρά από αλλαγές, έτσι ώστε να τονιστεί ο ειδικός χαρακτήρας του. Για παράδειγμα, τα καθίσματα είναι ειδικά σχεδιασμένα για την περίσταση, ενώ ο διάκοσμος του ταμπλό περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ξύλινες επενδύσεις και χρώμιο. Όσο για το επίπεδο εξοπλισμού, δεν υπάρχει ακόμα ξεκάθαρη εικόνα, παραδοσιακά όμως είναι από τα πιο φορτωμένα, στη γκάμα της φίρμας.

Αναφορικά με τους κινητήρες, όπως είναι αναμενόμενο, θα δούμε τις δύο εκδόσεις του 1,5 λίτρων κινητήρα των 150 ίππων, του ομίλου VW. Η συμβατική έκδοση TSI με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων θα είναι η βασική, ενώ για όσους επιθυμούν υπάρχει και η 1.5 TSI e-TEC, με τεχνολογία mild hybrid και εφτάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Για όσους, τώρα αποζητούν κάτι ισχυρότερο, η έκδοση 2.0 TSI των 190 ίππων θα δώσει τη λύση. Περνώντας στους πετρελαιοκινητήρες, συναντάμε δύο εκδόσεις ισχύος του δίλιτρου, TDI συνόλου. Η βασική αποδίδει 115 ίππους, ενώ η TDI EVO εκτοξεύει την ισχύ στους 200 ίππους και στα 400 Nm ροπής.

Ολοκληρώνοντας, θα πούμε ότι η Skoda δείχνει να κρατάει ακόμα μερικούς άσους κρυμμένους στο μανίκι της, αναφορικά με την Octavia Scout. Περισσότερες πληροφορίες θα γίνουν γνωστές στις αρχές του Ιουλίου, οπότε και θα επανέλθουμε με το όλο θέμα.