Αποκάλυψη για το εσωτερικό του νέου Nissan Qashqai


Η Nissan δίνει μερικά περισσότερα στοιχεία για τη νέα γενιά του δημοφιλούς SUV που θα κυκλοφορήσει στα μέσα του 2021.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: NISSAN
  • 7/12/2020

Από τις φωτογραφίες μπορούμε να διακρίνουμε ένα σύγχρονο σε όψη ταμπλό με ένα πολύ όμορφο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ και μια ελεύθερη touch-screen στο μέσο του με διαγώνιο 9,0’’. Η οθόνη αφής πλαισιώνεται στην βάση της από φυσικούς διακόπτες, ενώ στα άκρα υπάρχουν και δύο πρακτικοί πιεζό-περιστροφικοί. Την προσοχή τραβά και ο λεπτοκαμωμένος επιλογέας κίνησης και μερικά εκατοστά πιο πίσω ο διακόπτης για την επιλογή των προφίλ οδήγησης στις τετρακίνητες εκδόσεις.

Ανάμεσα στις άλλες λεπτομέρειες μέσων των οποίων η Nissan θέλει να υπογραμμίσει την premium κατεύθυνση του νέου Qashqai με τα πιο προσεγμένα και ποιοτικότερα υλικά είναι οι δερμάτινες επενδύσεις και το ηχοσύνολο της Bose. Εννοείται πως υπάρχουν όλες οι δυνατότητες συνδεσιμότητας σε περιβάλλον Android Auto και Apple CarPlay.

Η Nissan κάνει ιδιαίτερο λόγο για το σύστημα HUD των 10,8’’ που θα είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία του, ενώ ανάμεσα στα σύγχρονα συστήματα περιλαμβάνεται και η ασύρματη φόρτιση smartphone. Από πλευράς διαστάσεων το νέο Qashqai αναμένεται μεγαλύτερο κατά 35 mm σε μήκος, κατά 32 mm σε πλάτος και κατά 25 mm σε ύψος ώστε να υπάρχει και μια ορατή διαφορά από το Juke. To μεταξόνιο θα είναι κατά περίπου 20 mm αυξημένο ευνοώντας τους εσωτερικούς χώρους, ενώ στο σύνολο του το πορτμπαγκάζ θα ξεπερνά τα 500 lt.

Ο Matthew Weaver, Αντιπρόεδρος της Nissan Design Europe, λέει: «Το νέο Nissan Qashqai είναι η τέλεια διασταύρωση του εκφραστικού σχεδιασμού και της προσδοκίας των πελατών μας ικανοποιώντας τις υψηλότερες προσδοκίες τους. Με τη νέα γενιά έχουμε ανεβάσει το Qashqai σε ένα νέο επίπεδο προσφέροντας ένα premium αλλά πρακτικό, πολυτελές και προηγμένο περιβάλλον που θα θέσει τα πρότυπα για τους άλλους να μας ακολουθήσουν».

Η Nissan έχει δώσει ήδη κάποιες φωτογραφίες του νέου Qashqai με βαρύ καμουφλάζ. Ανάμεσα στα πρώτα στοιχεία που γνωρίζουμε η νέα γενιά θα βασίζεται στο πλαίσιο CMF-C, θα έχει το μοτέρ βενζίνης 1,33 λίτρου και μια plug-in υβριδική έκδοση (e-power, διάταξης με range-extender), δεν θα έχει diesel, θα υπάρχει σημαντική εξοικονόμηση βάρους έως 60 kg και θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στην Βρετανία.