Αποκλειστικό: Η εκπληκτική Ferrari F8 Tributo στην Ελλάδα! (pics)


Ο πρόεδρος του Ferrari Club «Passione Rossa», Fabio Barone, και η πανέμορφη κατακόκκινη «ιταλίδα καλλονή» παρήλασαν από τους δρόμους της Χαλκίδας και τράβηξαν τα βλέμματα όλων!

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
    Φωτογραφίες: ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 4/6/2021

Το «Passione Rossa» είναι το πιο δραστήριο club της Ferrari σε διεθνές επίπεδο. Και ο πρόεδρός του, ο Fabio Barone, είναι ένας άνθρωπος με σημαντικά επιτεύγματα στον χώρο της αυτοκίνησης.

Κάτοχος τριών ρεκόρ Guinness, ο Fabio Barone είναι εδώ και 22 χρόνια πρόεδρος του «Passione Rossa». Ενός club, μέλη του οποίου βρέθηκαν στη χώρα μας τόσο το 2018 στην Κέρκυρα, τα Ιωάννινα και το Μέτσοβο, όσο και το 2019 στην Πάτρα, ενώ τον προσεχή Σεπτέμβριο θα ξαναέρθουν, αυτή τη φορά στον Πειραιά.

Ως… προπομπός αυτής της επίσκεψης, λοιπόν, ο Fabio Barone βρέθηκε για λίγες ώρες στη Χαλκίδα, προσκεκλημένος του Paolo Melissano, του ανθρώπου που εδώ και χρόνια επιμελείται όλα όσα έχουν να κάνουν με τις επισκέψεις του club στη χώρα μας.

Πάει για νέο ρεκόρ!

O Fabio, όμως, είναι έτοιμος να καταρρίψει ακόμα ένα ρεκόρ Guinness: να «κερδίσει» την… Google Maps! Πώς θα το επιτύχει. Εάν κατορθώσει να φτάσει από τη Ρώμη μέχρι το Νόρντκαπ, το βορειότερο σημείο της Νορβηγίας, σε λιγότερες από 49 ώρες, δηλαδή όσες εκτιμά η Google Maps πως χρειάζεται ένας οδηγός για να καλύψει την απόσταση των 4.278 χιλιομέτρων.

Το εγχείρημα δεν θα είναι εύκολο, καθώς ο Fabio θα πρέπει να οδηγεί συνεχώς για σχεδόν δύο ημέρες, τηρώντας αυστηρά τα όρια ταχύτητας σε όλες τις χώρες από τις οποίες θα περάσει, δηλαδή την Ιταλία, την Αυστρία, της Γερμανία, τη Σουηδία και τη Νορβηγία!

Αυτά τα σχεδόν 4.300 χιλιόμετρα θα τα καλύψει με την Ferrari F8 Tributo, την οποία έχει στην κατοχή του εδώ και μερικούς μήνες. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο, η αξία του οποίου ξεπερνά τις 450.000 ευρώ! Κι αυτό διότι έχει όλα τα «καλούδια» που θα μπορούσε να έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όπως κεραμικά δισκόφρενα, ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα και φυσικά την… προβλεπόμενη «ταυτότητα» με το όνομα του ιδιοκτήτη της, ακριβώς πίσω από τα δύο καθίσματα!

«Θηρίο» 720 ίππων!

Το μοτέρ των 3,9 λίτρων αποδίδει 720 ίππους, δηλαδή 50 περισσότερους απ’ αυτούς της 488 GTB, την οποία αντικατέστησε πριν από περίπου δύο χρόνια.

Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από το S-Duct, μια λύση που έκανε το ντεμπούτο του στο 488 Pista, αλλά που έχει επανασχεδιαστεί ώστε να ταιριάζει στις εκτεταμένες τροποποιήσεις που έγιναν. Το αποτέλεσμα είναι ότι μόνο το S-Duct συμβάλλει κατά 15% στη συνολική αύξηση της αρνητικής άντωσης σε σύγκριση με το 488 GTB.

Οι νέοι, προβολείς LED –από την άλλη- επέτρεψαν στους αεροδυναμιστές της Ferrari να ενσωματώσουν νέους αυλούς ψύξης φρένων σε συνδυασμό με αυτούς που βρίσκονται στο εξωτερικό του προφυλακτήρα, με στόχο τη βελτίωση της ροής του αέρα σε ολόκληρο τον τροχό και έτσι να αποφευχθεί η αύξηση του μεγέθους του συστήματος πέδησης για να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη ταχύτητα του αυτοκινήτου.

Το νέο πίσω κρύσταλλο Lexan αφήνει σε κοινή θέα το χώρο του κινητήρα και φέρνει μνήμες από το πιο φημισμένο V8 μοντέλο της Ferrari, την F40.

Η καμπίνα διατηρεί την κλασσική, προσανατολισμένη προς τον οδηγό εμφάνιση του πιλοτηρίου, χαρακτηριστική των mid-rear berlinettas της Ferrari, αλλά όλα τα στοιχεία του ταμπλό, των πάνελ των θυρών και του τούνελ έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως.

Η νέα γενιά HMI (Human Machine Interface), οι αεραγωγοί, το νέο τιμόνι και τα χειριστήρια, καθώς και μια νέα 7 "οθόνη αφής, βελτιώνει σημαντικά το περιβάλλον για οδηγό και επιβάτη.

Επίσης εφοδιάζεται με την τελευταία έκδοση του Side Slip Angle Control. Έτσι ενώ η F8 Tributo είναι πανίσχυρη δεν υστερεί στον τρόπο που αποδίδεται η ισχύς των 720 ίππων στις 8.000 rpm αλλά και η ροπή των 770 Nm από τις 3.250 rpm.

Δεν υπάρχει turbo lag, ενώ η ηχητική πανδαισία είναι δεδομένη. Η ισχύς ταιριάζει με υποδειγματικό κράτημα χάρη στις λύσεις διαχείρισης της. Υπάρχει λοιπόν μια νέα έκδοση του Ferrari Dynamic Enhancer (FDE ) που ενεργοποιείται μέσω του μανετίνο στη θέση Race (για πρώτη φορά υπάρχει αυτή η διασύνδεση για να είναι πιο εύκολη η σχετική ρύθμιση).

Το τιμόνι είναι μικρότερο σε διάμετρο, ενώ υπάρχει και μείωση βάρους κατά 40 κιλά συγκριτικά με την 488 GTB φτάνοντας τα 1.330 kg. H Ferrari F8 Tributo επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χιλιόμετρα σε 2,9 δευτερόλεπτα,, κάνει το 0-200 σε 7,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά της αγγίζει τα 340 km/h.