Audi AI: Trail Quattro: Αυτό είναι τo πρώτο αυτόνομο ηλεκτρικό off-road


Με το συγκεκριμένο πρωτότυπο που θα παρουσιαστεί στην προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης, η Audi θέλει να δείξει πώς ένα αμιγώς ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα μπορεί να έχει εξαιρετικές ικανότητες off-road.

  • 26/8/2019

Από ότι φαίνεται τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει την επέλαση των νέων τεχνολογιών στην αυτοκίνηση, ακόμη και σε εκείνες τις κατηγορίες που θεωρούνται προνόμιο κάποιων εταιρειών. Κάτι σαν άβατο δηλαδή...

Η ηλεκτροκίνηση, τα προγράμματα αυτόνομης οδήγησης πλέον μπορούν να ενσωματωθούν παντού και να αλλάξουν με μιας ότι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα για τα αυτοκίνητα. Για παράδειγμα για τα… σκληροτράχηλα off-road οχήματα.

Το υπόσχεται εμμέσως πλην σαφώς η Audi που με ένα πρωτότυπο που θα παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση της Φρανκφούρτης θέλει να δείξει πώς η ηλεκτροκίνηση ήρθε για να κυριαρχήσει παντού, εκτός από τα super cars και στην απαιτητική κατηγορία των 4Χ4.

Ο λόγος για το ΑI:Trail quattro που σύμφωνα με την γερμανική φίρμα αφορά σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό off-road όχημα με την εξής ιδιαιτερότητα:

Δεδομένης της απουσίας συμβατικού κινητήρα, δεν διαθέτει καθόλου προβόλους είτε εμπρός είτε πίσω κάτι που του προσφέρει ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα ως προς τη γωνίας προσέγγισης και διαφυγής σε σχέση με ένα συμβατικό όχημα.

Και εάν αυτή είναι η μια όψη του νομίσματος, η άλλη έχει να κάνει με τους εσωτερικούς χώρους καθώς λόγω αυτής της κατασκευαστικής του τεχνοτροπίας και παρά τις μικρές διαστάσεις του οι εσωτερικοί χώροι που προσφέρει είναι εντυπωσιακοί.

Βεβαίως, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η ιδιαίτερη σχεδίαση των πλαϊνών παραθύρων προσφέρουν άριστη ορατότητα προς τα έξω, ενώ σε κάθε περίπτωση το γενικότερο ντιζάιν δείχνει ένα όχημα από το μέλλον.

Στο αμάξωμα που διαφαίνεται η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, ξεχωρίζουν το αντίθετο άνοιγμα των θυρών, τα φώτα LED και η πίσω αεροτομή.

Λεπτομέρειες σχετικά με την γενικότερη κατασκευή του θα αποκαλυφθούν όσο πλησιάζει η έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ωστόσο το ΑI:Trail quattro, όπως άλλα τρία πρωτότυπα το τετραθέσιο coupe Αιcon, το ηλεκτρικό supercar PB18 και το city car AI:ΜΕ, είναι αμιγώς αυτόνομα ηλεκτρικά οχήματα δείχνοντας της διαθέσεις της Audi για το μέλλον.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν δει μέχρι στιγμής το φως της δημοσιότητας, το ΑI:Trail quattro θα χρησιμοποιεί για την πρόωσή του δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για τον εμπρός και έναν για τον πίσω άξονα.