Audi Q5 2020: Εξηλεκτρισμένο… φρεσκάρισμα!


ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ FACELIFT ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΟΥ ΤΗΣ SUV.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: AUDI
  • 29/6/2020

Οπτικά έχουμε να κάνουμε με ένα τυπικό facelift που αφορά τόσο στις κανονικές εκδόσεις του Q5 όσο και στην κορυφαία του SQ5. Υπό αυτό το πλαίσιο συναντάμε μια νέα μάσκα, ελαφρώς επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας με νέα φωτεινή υπογραφή (OLED για το SQ5) και νέους προφυλακτήρες, όπως και νέας σχεδίασης τροχούς έως 20 ίντσες.

Στο εσωτερικό υπάρχει νέο σύστημα πολυμέσων -με δεκαπλάσια υπολογιστή ισχύς από το προηγούμενο- με την ονομασία MIB 3 και μια νέα οθόνη 10,1’’. Το παρόν δίνουν όλες οι προηγμένες δυνατότητες συνδεσιμότητας και φυσικά το Virtual Cockpit με τα εντυπωσιακά γραφικά και ενότητες του πίνακα οργάνων.

Η γκάμα κινητήρων και στην περίπτωση του δίλιτρου TDI είναι τεχνολογίας mild hybrid με γεννήτρια/ μίζα σε δίκτυο 12V (πρόκειται για ένα πιο ήπιο σύστημα από το 48-βολτο του Q7). O αναβαθμισμένος τετρακύλινδρος βενζίνης αποδίδει επιπλέον 14 PS με συνολική ισχύ στους 265 PS και την ροπή στα 245 Nm. H δίλιτρη ντίζελ έκδοση 40 TDI είναι επίσης mild hybrid me 204 PS και 400 Nm.

Μετά το λανσάρισμα θα ακολουθήσουν δύο επιπλέον εκδόσεις ισχύος του τετρακύλινδρου TDI, ένας V6 TDI και δύο δίλιτροι τετρακύλινδροι TFSI. Διαθέσιμος για το ανανεωμένο Q5 στην ελληνική αγορά θα είναι ακόμα ένας μικρότερος πετρελαιοκινητήρας, με το 35 TDI MHEV να παράγει 163 PS.

Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει η plug-in υβριδική έκδοση του Q5  όπου ένα ηλεκτρικό μοτέρ βρίσκεται ανάμεσα στο δίλιτρο TFSI και στο επτάρι S Tronic. Μία μπαταρία 14,1 kWh διασφαλίζει ηλεκτροκίνηση για περίπου 35 km όταν η συνδυαστική ισχύς είναι στα 367 PS και στα 500 Nm. To SQ5 με τον τρίλιτρο V6 αποδίδει 354 PS και 500 Nm.